سرمربی استقلال برخلاف دیدارهای گذشته به تنهایی ورزشگاه آزادی را ترک کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در شرایطی که تمدید قرارداد ریکاردو ساپینتو با استقلال طولانی شده و خبر‌هایی از مذاکره با مربیان دیگر مطرح شده است، این باشگاه امروز تاکید کرد که «مذاکرات مثبت» با مربی پرتغالی در جریان است.
در شرایطی که تمدید قرارداد ریکاردو ساپینتو با استقلال طولانی شده و خبرهایی از مذاکره با مربیان دیگر مطرح شده است، این باشگاه امروز تاکید کرد که «مذاکرات مثبت» با مربی پرتغالی در جریان است.
ساپینتو با چهره ای درهم و در شرایطی که دستش را روی کمر گذاشته بود، بابت اینکه هنوز قراردادش تمدید نشده، ناراضی بود و اعلام کرد حتی الآن نیز برای برنامه ریزی فصل بعد دیر شده است.
استقلال در شرایطی موفق به شکست تیم فوتبال پارس جنوبی جم با تک گل سعید مهری شد، که موقعیت‌های زیادی را از دست داد.
تمرینات استقلال در شرایطی بعد از دربی از سر گرفته شد که اعضای این تیم هنوز نتوانسته‌اند شکست در دربی را فراموش کنند.
در شرایطی که مدیرعامل استقلال و وزیر ورزش از احتمال بازگشت این تیم به لیگ قهرمانان آسیا خبر می دادند، مدیربرنامه ریکاردو ساپینتو بر حذف آبی‌ها از این رقابت‌ها تاکید کرد.
مهاجم پیشین استقلال با بیان اینکه آبی پوشان در هفته های گذشته عملکرد فوق العاده ای داشتند گفت: استقلال در خارج از خانه انگیزه بالایی دارد و نتایج خوبی گرفته است.
شاگردان ساپینتو در شرایطی در کرمان میهمان مس خواهند بود که بازیکن تاثیرگذار خود را در اختیار نخواهند داشت.
ستاره پیشین آبی‌ها در مورد شرایطی که به تازگی برای این تیم پیش آمده صحبت می کند.
در شرایطی که ساپینتو به خاقانی اعلام کرده برای نیم فصل دوم به او نیاز دارد، اما مدیران استقلال به دنبال کاهش مبلغ قرارداد این بازیکن هستند.
ریکاردو ساپینتو و پاکو خمس بعد از 22 سال در شرایطی کاملا متفاوت مقابل یکدیگر قرار گرفتند.
کارشناس فوتبال با بیان اینکه استقلال مقابل تراکتور پرانتقاد ظاهر شد، گفت: با شرایطی که در استقلال به وجود آمده تغییرات اساسی در سطح کادر فنی و بازیکنان الزامی است.
جلسه پرماجرای اعضای هیات مدیره استقلال در شرایطی لحظاتی پیش به پایان رسید که خروجی اصلی آن "ادامه همکاری ساپینتو" در این تیم بود.
انتشار خبری مبنی بر آمادگی ساپینتو برای ترک ایران در شرایطی است که این مربی به هیچ وجه قصد جدایی از استقلال را ندارد.
ریکاردو ساپینتو، سرمربی تیم استقلال امروز در شرایطی تهران را به مقصد کشورش ترک کرد که دغدغه هایش در خط حمله به حداقل رسید.
سرمربی استقلال احتمالا با اتفاق ویژه‌ای در دوران مربیگری خود مواجه شده و در شرایطی که تیمش در کورس قرار دارد، تغییرات مدیریتی را در آبی‌پوشان شاهد است.
شاگردان ساپینتو در شرایطی روز جمعه به دیدار ذوب‌آهن می‌روند که برای پاره‌کردن نوار نباختن‌های حریف کار سختی دارند.
در شرایطی که اعلام خطای پنالتی به سود استقلال آنها را در موقعیت پیروزی قرار داده بود، اما عصبانیت ساپینتو باعث اخراج او شد.
در شرایطی که اعلام خطای پنالتی به سود استقلال آنها را در موقعیت پیروزی قرار داده بود، اما عصبانیت ساپینتو باعث اخراج او شد.
دیدار تیم های فوتبال استقلال و گل گهر در شرایطی با برتری آبی های تهران به پایان رسید که شاگردان ساپینتو در وقت های اضافه صاحب یک پنالتی جنجالی شدند و به پیروزی رسیدند.
سرمربی تیم فوتبال استقلال با انتقاد از برخی نیمکت نشینان تیم های حریف گفت: احترام سرمربی باید در هر شرایطی حفظ شود.
دیدار تیم‌های فوتبال استقلال و ملوان در شرایطی با برتری آبی های تهران به پایان رسید که انزلی چی ها نیمه اول را برده بودند اما تغییرات ساپینتو باعث کسب نخستین سه امتیاز او در لیگ برتر شد.
نیمه اول دیدار تیم های فوتبال ملوان و استقلال در شرایطی با پیروزی انزلی چی ها به پایان رسید که شاگردان ساپینتو موقعیت های خوبی را برای باز کردن دروازه حریف از دست دادند.
تمرین روز سه شنبه استقلال در شرایطی برگزار شد که یک میهمان ویژه در محل تمرین حضور پیدا کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ