تمرینات استقلال در شرایطی بعد از دربی از سر گرفته شد که اعضای این تیم هنوز نتوانسته‌اند شکست در دربی را فراموش کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
گجت‌های هوشمند در گوشه و کنار خانه و حتی دستگاه‌هایی که سلامت انسان را رصد می کنند، ابزارهای پیچیده‌ای هستند که بی‌سروصدا کوچک‌ترین حرکات و رفتار کاربران را تحت نظر دارند.
شمار تلفات آتش سوزی در هاوایی آمریکا درحالی به ۵۳ نفر افزایش پیدا کرده است که بایدن آنرا یک فاجعه بزرگ خواند.
اینجا آزادی؛ مجسمه ناکارآمدی!
مانوئل نویر با وجود شروع تمریناتش نمی تواند بایرن مونیخ را در هفته های نخست بوندس لیگا همراهی کند.
مدافع ملی پوش پیکان با پیشنهاد رسمی چهار تیم مدعی و مطرح لیگ برتر برای لیگ بیست و سوم مواجه شده است.
در اینجا نگاهی خواهیم داشت به ۱۵ مورد از جالب ترین گوشی های اندرویدی جدیدی که در ماه جاری میلادی رونمایی خواهند شد. جای سامسونگ در این لیست خالی است!
تمرین استقلال امروز در شرایطی برگزار شد که بازیکنان با روحیه بسیار بالایی در این تمرین حاضر بودند.
سرمربی استقلال با صورتی خندان در تمرین امروز استقلال حاضر شد.
بازیکنان استقلال در تمرین امروز بابت شکست مقابل تراکتور بسیار ناراحت بودند و این مساله در چهره آنها نمایان بود.
بردیا سعادت بی شک درخشان ترین لژیونر والیبال ایران تا اینجای فصل بوده است.
عبدالناصر همتی در واکنش به ناتوانی دولت در تحقق وعده ها و رشد شتابان قیمت‌ها گفت: شما به مردم گفتید پول ایران را بعد از یورو و دلار قوی ترین پول منطقه خواهیم کرد. شما گفتید تورم را تک‌رقمی می کنید. شما گفتید جلوی استقراض از بانک مرکزی را می گیرید. مگر آقای رئیسی اینها را نگفت؟ مگر آقای رضایی نگفت؟ مگر تمام پوششی هایی که همراه آقای رئیسی آمده بودند اینها را نگفتند؟ این ادعاها چه شد؟ وی در ادامه تصریح کرد: اگر واقعا گمان می کنید قبلی ها وضع را خراب کرده‌اند و شما نمی توانید آن را درست کنید، استعفا دهید و کنار بروید. بگذارید انتخابات جدید با مشارکت اکثریت مردم برگزار شود...»
یکشنبه سرنوشت‌ساز تیم ملی فوتبال را سپری می‌کنیم؛ روزی بزرگ که لیست نهایی جام جهانی اعلام می‌شود و احتمالا حواشی زیادی در پیش خواهد بود.
یکشنبه سرنوشت‌ساز تیم ملی فوتبال را سپری می‌کنیم؛ روزی بزرگ که لیست نهایی جام جهانی اعلام می‌شود و احتمالا حواشی زیادی در پیش خواهد بود.
در یکی از جذاب ترین کشتی های لیگ امسال عزت الله اکبری به یاد دوران اوج افتاد و علیرضا کریمی را از پیش رو برداشت.
هافبک جوان استقلال که تا به اینجای کار به دلیل مصدومیت موفق به بازی برای تیمش نشده امیدوار است یکی دو هفته پس از شروع لیگ شرایط تمرین را به دست آورد.
هافبک جوان استقلال که تا به اینجای کار به دلیل مصدومیت موفق به بازی برای تیمش نشده امیدوار است یکی دو هفته پس از شروع لیگ شرایط تمرین را به دست آورد.
نخبه یکی از مهم ترین ثروت های انسانی کشور است. منابع طبیعی مهم است، جایگاه های جغرافیایی مهم است، شکل اقلیمی مهم است، همه‌ی اینها مهم است، اما یکی از مهم ترین ثروت های انسانی کشور وجود نخبه است. نخبه را باید ثروت عظیمی دانست. وقتی آن را ثروت عظیمی دانستیم، در تولیدش تلاش می‌کنیم.
حسین مهربان از اتفاقات پر گل ترین دیدار لیگ یک تا به اینجای کار صحبت می کند.
یکی از مهم‌ترین بخش‌های تمرین امروز، شرح اهداف و برنامه‌های تیم ملی از زبان کارلوس کی‌روش بود.
یکی از خاص ترین دربی های تاریخ را پرسپولیس به استقلال نباخت تا هواداران این تیم به این روز افتخار کنند.
تا به اینجای کار مس کرمان تهاجمی ترین تیم لیگ برتر است به این خاطر که در 4 بازی سپری شده 7 گل زده است.
‌علیرضا موسوی، کوهنورد ایرانی تصاویری شگفت‌انگیز بر فراز بالاترین نقطه بام ایران ثبت کرده که در اینجا می‌بینید. او می‌گوید که این یازدهمین صعود او و دومین بار است که با یک گروه از جوانان پس از تمرین دو ماهه به قله دماوند می‌رسد. این تصاویر در شهریورماه و با استفاده از دوربین ۳۶۰ درجه ثبت شده‌اند.
تعصب تماشاگران به نساجی در قائمشهر مثال زدنی است شاید به این خاطر که نساجی برای آنها معنی زندگی می دهد.
ضبط «خندوانه» تموم شده و معلوم نیست که دیگه اصلا ساخته بشه یا نه و معلوم نیست اگه ساخته بشه من در «خندوانه» باشم یا نه. اینها رو گفتم که بدونید از طرح این مسائل به دنبال هیچگونه منفعت طلبی نیستم. من و رامبد هرگز جزو صمیمی ترین دوستان همدیگر نبوده ایم. در فواصل فصل های خندوانه شاید ماهها از همدیگر بی خبر بوده ایم. شاید وجه همکاری ما بر وجه رفاقتمان بچربد و البته شاید در آینده من و رامبد هرگز همکاری هم نباشیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ