تیم‌های فوتبال استقلال و پرسپولیس در شرایطی برای صدمین بار برابر هم قرار گرفتند که موقعیت دو تیم در جدول بیست و دومین دوره لیگ، اهمیت سه امتیاز این بازی را از بیشتر ۶ امتیاز کرده است!
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اخراج صفا هادی، او را تبدیل به اولین غایب تراکتور در مقابل پرسپولیس کرد.
استادیوم کاظمی امروز میزبان یک دیدار دوستانه خواهد بود.
بازی دو تیم استقلال و پرسپولیس در فینال جام حذفی در حالی آغاز شد که استقلال در همان ثانیه‌های نخست به محوطه جریمه سرخپوشان رسید.
ریکاردو ساپینتو 24 ساعت قبل از بازی با پرسپولیس صراحتا اعلام کرد استقلال از حریف خود بهتر است.
مهاجم سابق سپاهان، پرسپولیس، استقلال و تراکتور بیش از همه تیمها خودش را پیشکسوت سپاهان می‌داند و همچنان شانس زیادری برای قهرمانی تیم سابقش قائل است.
پرسپولیس و استقلال در حالی یکشنبه مقابل هم قرار می‌‌گیرند که نتیجه این بازی برای سپاهان هم اهمیت زیادی داردو تساوی در این مسابقه بهترین اتفاق ممکن برای تیم اصفهانی خواهد بود.
هر چند وزارت ورزش از حل مشکل مالکیت دو باشگاه استقلال و پرسپولیس خبر داده اما ابهام بزرگ در مورد این که مالک کیست و به چه صورت به این مهم رسیده باقی مانده است.
تیم های نظامی مطرحی در دهه 60 در فوتبال تهران تیمداری می کردند و بازیکنان بزرگی در این تیم ها به بازی گرفته شده اند.
قرعه کشی مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال برگزار شد که بر این اساس پرسپولیس با سپاهان و استقلال با ملوان بندرانزلی دیدار می‌کنند.
روشی که سرمربی پرسپولیس برای دو دیدار برابر استقلال و پیکان در نظر گرفته بود به بن‌بست رسیده تا سرخپوشان برای ماندن در کورس قهرمانی چاره‌ای جز تغییر در روش بازی خود نداشته باشند.
پرسپولیس که دربی را خوب آغاز کرده بود، با اصرار بر رفتن به کناره ها گل مساوی را در دقایق آخر زد تا بازی بزرگ نیم فصل را به استقلال نبازد.
مهاجم اول استقلال در دربی کار خودش را کرد، و گل برتری آبی ها را به پرسپولیس زد، گلی که شباهت زیادی به گل علی موسوی مهاجم اسبق این تیم در بازی بزرگ استقلال و دالیان چین داشت.
بازنده بزرگ بازی استقلال و پرسپولیس به نیمکت‌نشین سریالی آبی‌پوشان تبدیل شده است.
کارشناس فوتبال با بیان این که سرخابی‌ها با احتیاط بازی کردند و نمی‌خواستند بازنده این دیدار حساس شوند، گفت: استقلال می‌توانست برنده این دیدار باشد اما دفاع و دروازه‌بان این تیم خوب نبودند.
استقلال با چند تغییر مهم نسبت به بازی های گذشته، از جمله نیمکت نشینی قایدی، دربی حساس برابر پرسپولیس را برگزار خواهد کرد.
سردرگمی‌ها برای برگزاری بازی دو تیم استقلال و پرسپولیس ادامه دارد و معلوم نیست این بازی لغو شده یا برگزار می‌شود.
کارشناس و پیشکسوت فوتبال با تاکید بر این که دربی پیش رو کیفیت بالایی نخواهد داشت، گفت: استقلال با سرمربی پرتغالی خود به بلوغ تاکتیکی رسیده و شانس بیشتری برای پیروزی در این بازی دارد.
غیر از مسائل فنی، روانی و بدنی بازیکنان در این برهه که هر کدام به‌صورت مجزا می‌تواند مورد بررسی قرار بگیرد، یک موضوع دیگر هم اهمیت فراوانی دارد و قابل بررسی است؛ اینکه بازیکنان فعلی پرسپولیس چقدر سابقه حضور در این دربی را دارند، در این مسابقه بزرگ و تاریخی چه کرده‌اند یا اصلاً تجربه رقم زدن اتفاقی خاص در این مسابقه را داشته‌اند یا خیر.
گل گهر با پیروزی بزرگ در زمین فولاد خوزستان به رده دوم جدول رسید تا سپاهان و استقلال در بازی فردا محکوم به بردن باشند. پرسپولیس با بردهای یک بر صفر صدرنشینی را تا بعداز جام‌جهانی حفظ کرد
یحیی گل‌محمدی سرمربی تیم پرسپولیس به دلیل ابتلا به کرونا در نشست خبری حضور نیافت.
اگر اتفاق خاصی نیفتد، عیسی آل کثیر می‌تواند از هفته دوازدهم و در دربی حساس پایتخت تیمش را برابر استقلال همراهی کند.
علیرضا بیرانوند ممکن است سومین غایب پرسپولیس در دیدار مقابل تراکتور باشد.
کارشناس و پیشکسوت فوتبال با بیان این که باید به سرمربی جدید آبی‌پوشان فرصت داد، گفت: استقلال در طول سه هفته گذشته ثبات تاکتیکی نداشته و هنوز ترکیب اصلی را پیدا نکرده است.
محمدی، مهاجم هوادار می‌گوید تلاش می‌کند در فصل پیش رو بازهم دروازه تیم‌های بزرگ را باز کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ