علیرضا بیرانوند ممکن است سومین غایب پرسپولیس در دیدار مقابل تراکتور باشد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یک تصویر که به تازگی توسط تلسکوپ فضایی جیمز وب از فضا گرفته شده، اخترشناسان را به فکر واداشته است.
علیرضا بیرانوند دروازه‌بان فصل گذشته تیم پرسپولیس صبح امروز در سازمان لیگ حاضر شد و برگه فسخ یکطرفه قرارداد خود را دریافت کرد. او در پاسخ به خبرنگاران بیرون سازمان لیگ، فقط سکوت کرد و علامت بستن زیپ را مقابل لب خود نشان داد! او تنها با علامت تایید، فسخ با پرسپولیس را قطعی کرد
آنتونیو کونته، سرمربی سابق تاتنهام، تاکید کرد با وجود اشتیاق بالای برای مربیگری بابت اینکه هنوز کار جدیدی پیدا نکرده استرس ندارد.
میلاد سرلک فصل گذشته نیز علیرغم تمام شایعاتی که درباره‌اش وجود داشت ناگهان با یکی از جذاب‌ترین سکانس‌های نقل و انتقالاتی فوتبال ایران وارد باشگاه پرسپولیس شد.
میلاد سرلک شاید آخرین بازی خود را برای پرسپولیس در دربی انجام دهد.
برگزاری بازی دو تیم پیکان و پرسپولیس با وجود تماشاگران و یا بدون حضور آن‌ها، تصمیمی است که در اختیار سازمان لیگ نیست.
حضور لئاندرو پریرا در ترکیب اصلی پرسپولیس، مهمترین علامت سوال این تیم برای بازی با سپاهان است.
نماینده روسیه در سازمان های بین المللی مستقر در وین در پیامی توئیتری نوشت که میزان پایبندی ایالات متحده آمریکا و تروئیکای اروپا به احیای برجام یک علامت سوال بزرگ است.
غیبت یک ستاره پرسپولیس در ترکیب، مهمترین نقطه ابهام سرخپوشان برای دیدار با صنعت نفت آبادان است.
مجتبی پوربخش، مجری ورزشی سابق صداوسیما از مسئولین خواست به یک علامت سوال بزرگ در پرونده علی انصاریان پاسخ دهند.
پایان قابل انتظار دومین دوره حضور کارلوس کی‌روش در فوتبال ایران، این بار بدون خاطره ای چندان خوش و با هزار علامت سوال.
تراکتور بهترین بازیکن خود را در دیدار حساس مقابل گل‌گهر در اختیار نخواهد داشت.
سیدجواد حسینی نژاد، متخصص مغز و اعصاب در پاسخ به این سوال، که آیا غذاها می‌توانند در ابتلاء افراد به آلزایمر نقش داشته باشد، گفت: غذاهای چرب و پر پروتئین، غذاهای فرآوری شده و صنعتی، فرد را مستعد ابتلاء به این بیماری می‌کند و یا حتی ممکن است، ابتلاء به این بیماری را سرعت بخشد.
تشخیص احتمال انتخاب ساپینتو برای دو مدافع میانی و مدافع چپ استقلال در دربی، دشوار به نظر می رسد.
حساس‌ترین دیدار تیم ملی فوتبال ایران در بیست و دومین دوره رقابتهای جام‌جهانی، کارلوس کی‌روش را بر سر دو راهی قرار داده که کدام بازیکنان و کدام روش بازی را برای این دیدار انتخاب کند.
وزیر بهداشت گفت: پدیده کرونا هنوز برای ما علامت سوال است که چگونه ایجاد و تکثیر شد و چگونه ترامپ پس از ابتلا به کرونا به سرعت درمان شد؟ یعنی این‌ها هم میکروب را تولید کردند و هم راه مقابله با آن را دارند، ولی راه مقابله را به کسی نمی‌دهند.
وزیر بهداشت گفت: پدیده کرونا هنوز برای ما علامت سوال است که چگونه ایجاد و تکثیر شد و چگونه ترامپ پس از ابتلا به کرونا به سرعت درمان شد؟ یعنی این‌ها هم میکروب را تولید کردند و هم راه مقابله با آن را دارند، ولی راه مقابله را به کسی نمی‌دهند.
نسل Z یا نسل زومر‌ها به افراد متولد بین اواخر دهه ۱۹۹۰ تا اوایل دهه‌۲۰۱۰ میلادی گفته می‌شود، یعنی افرادی‌که حداقل ۱۰ سال و حداکثر ۲۵ سال دارند. در ایران مشخصا دهه هشتادی‌ها به‌صورت کامل در این نسل قرار می‌گیرد. به این افراد بومی فضای دیجیتال یا دیجیتالیست‌ها هم گفته می‌شود، چراکه تولد اغلب آن‌ها همزمان با تغییرات و پیشرفت‌های بزرگ در دنیای تکنولوژی است.
حتی پس از اخراج جراردو سیوانه، علامت سوال های زیادی در بایر لورکوزن باقی مانده است و ژابی آلونسو نیز در معرض بحران خاصی قرار دارد.
نیکولا گربیچ، سرمربی لهستان، اولین مصاحبه خود بعد از دیدار فینال قهرمانی جهان را با ورزش سه انجام داده است.
نمایش علی نعمتی در هفته‌های اخیر، علامت سوال تازه‌ای برای ترکیب اصلی پرسپولیس به وجود آورده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ