رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: برای این که معدن برای نسل‌های آینده بماند، صندوقی مثل صندوق توسعه ملی در قانون برای معدن ایجاد کردیم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نمایندگان مجلس در مصوبه‌ای به صندوق توسعه ملی مجوز دادند از منابع مالی خود برای تامین مالی طرح‌ها و پروژه‌ها به‌صورت سرمایه‌گذاری یا تسهیلات‌دهی اقدام کند.
رئیس هیأت عامل صندوق توسعه ملی در گفتگو با شبکه جهانی جام‌جم از هموطنان خارج از کشور برای سرمایه گذاری در ایران با ضمانت صندوق توسعه ملی دعوت کرد.
با مصوبه مجلس شورای اسلامی، صندوق توسعه ملی مجاز شد تا یک درصد از منابع ورودی سالانه خود را در این صندوق سرمایه‌گذاری کند.
برخورداری از امتیاز تنفس خوراک تأثیرچشمگیری بر جذابیت و اقتصاد پروژه داردکه می‌توان به کاهش دوره بازگشت سرمایه اشاره کرد،این امتیاز می‌تواندبازگشت سرمایه طرح‌هارا از 7سال به یک سال کاهش دهد.
مدیر ارزیابی و سرمایه گذاری داخلی صندوق توسعه ملی گفت: ورود صندوق به فعالیت های حوزه انرژی به ویژه در صنعت برق می تواند به بهبود روند فعالیت های نیروگاه ها و کاهش خاموشی ها کمک کند.
عضو هیات عامل و معاون سرمایه گذاری خارجی صندوق توسعه ملی گفت: فعالیت صندوق در زمینه تامین مالی بین المللی از طریق اعتبار خریدار است.
صادقی گفت: از ۲۲.۷ میلیارد دلار سرمایه‌گذاری انجام‌شده در صنعت نفت سهم صنایع پتروشیمی ۲.۷ میلیارد دلار بوده است.
معاون اول رئیس‌جمهور بر ضرورت برنامه‌ریزی و ایجاد جذابیت سرمایه‌گذاری برای مردم و بخش خصوصی و همچنین تامین مالی صندوق توسعه ملی برای ساخت نیروگاه‌های جدید تاکید کرد.
معاون منابع و مصارف صندوق توسعه ملی گفت: برای سرمایه گذاری در میدان نفتی آزادگان ورود کرده ایم که بتوانیم منابع نفت و گاز و خوراک پتروشیمی‌ها را تأمین کرده و منابع آن را نیز صادر کنیم.
صندوق توسعه ملی توانسته بیش از ۱۲۰ میلیارد دلار سرمایه گذاری انجام دهد.
عضو هیئت عامل صندوق توسعه ملی گفت: تا پایان آذر ماه امسال ۱۴۷ میلیارد دلار مجموع منابع ورودی همراه سود متعلقه به صندوق توسعه ملی بوده است و تا کنون ۱۲۱ الی ۱۲۲ میلیارد دلار تسهیلات به دولت و بخش خصوصی داده شده است.
عضو هیات عامل و معاون بانکی و اعتباری صندوق توسعه ملی از پروژه عظیم تولید متانول در منطقه آزاد چابهار که با سرمایه‌گذاری ۲۷۵ میلیون دلاری صندوق توسعه ملی درحال اجرا است، بازدید کرد.
در صورت واریز منابع حاصل از مالیات معاملات اوراق بهادار و باقیمانده تعهدات صندوق توسعه ملی، حداقل ۱۱ هزار میلیارد تومان به صندوق تثبیت بازار (بیش از ۲ برابر خروج پول از بازار سرمایه در مهر ماه) به این صندوق واریز خواهد شد.
در صورت واریز منابع حاصل از مالیات معاملات اوراق بهادار و باقیمانده تعهدات صندوق توسعه ملی، حداقل ۱۱ هزار میلیارد تومان به صندوق تثبیت بازار واریز خواهد شد.
مدیر نظارت بر بورس‌های سازمان بورس گفت: براساس پیگیری های انجام شده، صندوق توسعه ملی امروز (یکشنبه) مبلغ ۵۰۰ میلیارد تومان به صندوق تثبیت بازار سرمایه واریز می‌کند.
رئیس هیات عامل صندوق توسعه ملی گفت: باید نقش تسهیلات‌دهی را به بانک‌ها برگردانیم، سرمایه‌گذاری اصلی را به بخش خصوصی دهیم و مشارکت در سرمایه‌گذاری را به صندوق واگذار کنیم.
رئیس هیأت عامل صندوق توسعه ملی گفت: چنانچه شرکت‌های ایرانی تمایل به سرمایه‌گذاری در بخش انرژی ساحل عاج داشته باشند؛ صندوق توسعه ملی نیز حمایت ارزی مناسبی از آنها خواهد داشت.
رئیس صندوق توسعه ملی با اشاره به سیاست‌های جدید صندوق در سرمایه‌گذاری، بر ضرورت صرف منابع این صندوق در مسیر توسعه و همچنین رعایت بازپرداخت ارزی مطالبات آن تاکید کرد.
اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام افزایش و تقویت منابع صندوق توسعه ملی از طریق سرمایه گذاری در داخل و خارج کشور را تصویب کردند.
اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام افزایش و تقویت منابع صندوق توسعه ملی از طریق سرمایه گذاری در داخل و خارج کشور را تصویب کردند.
اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام افزایش و تقویت منابع صندوق توسعه ملی از طریق سرمایه گذاری در داخل و خارج کشور را تصویب کردند.
غذا ابزار قدرتمندی برای کنترل سطح قند خون یا گلوکز است. انتخاب‌های سالم می‌توانند به شما کمک کنند از پیش دیابت جلوگیری کنید شانس پیشرفت از پیش دیابت به دیابت نوع ۲ را کاهش دهید و سطح گلوکز خود را در صورت داشتن آن مدیریت کنید.
شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در معاملات هفته‌ای که گذشت روندی نزولی داشت و با قرار گرفتن در ارتفاع یک‌ میلیون و ۲۷۹ هزار واحدی به کار خود پایان داد.
عرضه تدریجی سهام سرخابی‌ها در بازار پایه‌ فرابورس در کنار رفع ابهامات و بندهای مندرج در گزارشات حسابرسی و بازرسی علاوه بر تأثیر در عملکرد آنها مدیریت این دو باشگاه را بهبود می‌دهد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ