اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام افزایش و تقویت منابع صندوق توسعه ملی از طریق سرمایه گذاری در داخل و خارج کشور را تصویب کردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزرای خارجه ایران و ونزوئلا در یک گفتگوی تلفنی ابراز امیدواری کردند با تلاش هماهنگ دو کشور نسبت به گسترش و تقویت همکاری‌ها و افزایش تماس‌ها گام‌های جدی و سازنده‌ای بردارند.
منابع فلسطینی از آزمایش یک موشک جدید توسط نیروهای مقاومت در شهر غزه در راستای افزایش توان نظامی این نیروها خبر دادند.
رژیم غذایی عامل مهمی است که می‌تواند تاثیر قابل توجهی در افزایش یا کاهش رشد موهایتان داشته باشد.
رئیس کل دادگستری استان تهران گفت: افزایش سهم بازار داخلی مرغ لاین آرین سبب کاهش وابستگی صنعت مرغ به خارج از کشور می‌شود.
عضو حزب کارگزاران سازندگی با استقبال از توافق ایران و عربستان گفت: ترجیح منافع ملی بر سایر اهداف، توجه به تقویت صلح و ثبات در منطقه و افزایش و گسترش روز به روز روابط با کشورهای همسایه، راهکاری است که می‌تواند در عمل جایگاه جمهوری اسلامی را در روابط بین‌الملل و مناسبات منطقه هرچه بیشتر به نقطه مطلوب نزدیک کند.
با گذشت یک‌سال از جنگ در اوکراین بیش از پیش آشکار شده که تداوم این جنگ موجب افزایش شکاف‌های اجتماعی و سیاسی در کشورهای اروپایی می‌شود.
معاون وزیر خارجه روسیه با اشاره به افزایش ۶۰ درصدی حجم ارزهای ملی ایران و روسیه در مبادلات در سال ۲۰۲۱ گفت: برنامه دو کشور افزایش این حجم و تقویت روابط بانکی است.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: قطعاً سیاست قطعی ما تقویت روابط دوجانبه و روابط با همسایگان است و روابط ما با فدراسیون روسیه هم به چندین برابر گسترش پیدا خواهد کرد.
رییس سازمان شیلات ایران گفت: اعمال تعرفه‌های بالا باید سیاست ها را به سویی ببرد که با انجام اقداماتی از محصولات تولید داخل به جای واردات استفاده شود.
نشست «جایگاه مالیات در تقویت پول ملی و مهار تورم» با حضور جمعی از اساتید و صاحبنظران و فعالان این حوزه در مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی برگزار شد.
رییس سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور گفت: امروز با چالش های مختلف زیست محیطی مواجه هستیم و برای برون رفت از این چالش ها باید در حوزه افزایش پوشش گیاهی اقدام جهادی داشته باشیم.
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: مجلس مصمم است که بودجه دفاعی کشور در سال آینده افزایش یابد و علاوه بر این، حقوق نیروهای مسلح هم باید افزایش یابد.
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: مجلس مصمم است که بودجه دفاعی کشور در سال آینده افزایش یابد و علاوه بر این، حقوق نیروهای مسلح هم باید افزایش یابد.
صالح آبادی گفت: ارزش دلار به دلیل افزایش نرخ بهره فدرال رزرو از ۰.۵ به چهار درصد طی چند مرحله تقویت شده است. در بیش از ۹۰ کشور، نرخ‌های بهره را افزایش دادند و این افزایش به ویژه در آمریکا، منجر به تقویت دلار شد.
رئیس کل بانک مرکزی گفت: ارزش دلار آمریکا به دلیل افزایش نرخ بهره فدرال رزرو از ۰.۵ به چهار درصد طی چند مرحله تقویت شده است. در بیش از ۹۰ کشور، نرخ‌های بهره را افزایش دادند و این افزایش نرخ بهره به ویژه در آمریکا، منجر به تقویت دلار شد.
رئیس کل بانک مرکزی گفت: دلار در دنیا تقویت شد؛ چرا که ارزش دلار به دلیل افزایش نرخ بهره فدرال رزرو از ۰.۵ به چهار درصد طی چند مرحله تقویت شده است. در بیش از ۹۰ کشور، نرخ‌های بهره را افزایش دادند و این افزایش نرخ بهره به ویژه در آمریکا، منجر به تقویت دلار شد.
در دیدار علی‌اکبر محرابیان با وزیر امور خارجه ترکمنستان، بر توسعه و تقویت همکاری‌های تهران – عشق‌آباد در زمینه افزایش تعاملات آب و انرژی تاکید شد.
اعضای شورای‌عالی فضای مجازی بر استفاده بیشتر از پلتفرم‌های داخلی و تقویت ثبات شبکه به خصوص سرعت و کیفیت اینترنت تاکید کردند.
وزیر کشور گفت: روند تقویت تجهیزات و لجستیک آتش نشانان و افزایش حقوق و مزایای رفاهی آنها با جدیت تمام انجام می‌شود.
کمبود منیزیم، منجر به تقویت میل به خوردن شکلات می‌شود. توجه داشته باشید که مصرف قند و افزایش استرس می‌تواند سطح منیزیم بدن را کاهش دهد. سیب زمینی، دانه‌ها، لبنیات، کلم بروکلی و ... منابع بزرگ منیزیم هستند.
مقامات امنیتی چین و روسیه توافق کردند که همکاری‌های نظامی در زمینه رزمایش‌های مشترک افزایش یابد و تماس‌های بین مقامات ارشد نظامی دو طرف نیز تقویت شود.
رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی گفت: شاهد افزایش درآمدهای نفتی هستیم ‌و دولت سیزدهم در راستای خنثی‌سازی تحریم‌ها گام برمی‌دارد.
اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام افزایش و تقویت منابع صندوق توسعه ملی از طریق سرمایه گذاری در داخل و خارج کشور را تصویب کردند.
اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام افزایش و تقویت منابع صندوق توسعه ملی از طریق سرمایه گذاری در داخل و خارج کشور را تصویب کردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ