پرسپولیس در لیگ بیستم دربی را برد و در مسیر پنجمین قهرمانی متوالی قرار گرفت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور گفت: ترافیک سنگین در آزادراه قزوین - کرج - تهران حد فاصل پایانه شهید کلانتری تا پل کلاک گزارش شده است.
شهریار مغانلو پس از گل خود به سمت نیمکت رفت تا با دروازه‌بان ذخیره تیم‌شان جشن شادی بگیرد.
محمدرضا خالدآبادی، سعید عزت اللهی و شهریار مغانلو سه بازیکنی بودند که یحیی گل محمدی به شدت به دنبال حضور آنها در پرسپولیس بود و باشگاه پرسپولیس به واسطه مساله رضایتنامه نتوانست این انتقال را نهایی کند.
سازمان راهداری وحمل و نقل جاده‌ای نسبت به عبور و مرور از محور تهران-شهریاربه دلیل اجرای عملیات تعریض وترمیم درزهای انبساط پل که از۴مرداد تا ۱۳ شهریور انجام می شود،هشدار محدودیت تردد صادرکرد.
شهریار حیدری نماینده مردم سرپل ذهاب و قصرشیرین و عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی گفت: روسیه درگیر نزاع داخلی و جنگ اوکراین است که تا حدودی نیز غرب مقابل آن‌ها قرار گرفته است. کشوری که هنوز نتوانسته اوکراین را شکست دهد می‌خواهد افکار عمومی را تغییر دهد و به همین خاطر دچار این اشتباه استراتژیک شده است!
اما دیروز از یک منبع موثق شنیده شد شهریار مغانلو پیشنهاد خارجی دارد و به همین دلیل زردپوشان اصفهان، زیر نظر ژوزه مورایس، عیسی آل کثیر را خریدند تا دستان شان برای لیگ بیست و سوم خالی نباشد.
شهریار- معاون بهره‌برداری و توسعه آب آبفای غرب استان تهران گفت: ۳۰ درصد مشکل قطعی آب در محلات شهریار برطرف شده است و تا ابتدای هفته آینده این مشکل به طور کامل رفع می شود.
شهریار- معاون بهره‌برداری و توسعه آب آبفای غرب استان تهران گفت: مشکل ۳۰ درصد قطعی آب در محلات شهریار برطرف شده است و تا ابتدای هفته آینده این مشکل به طور کامل رفع می شود.
کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور گفت: ترافیک سنگین در آزادراه قزوین – کرج حدفاصل ساسانی تا پل کلاک -ترافیک سنگین در محور تهران –شهریار در اکثر مقاطع وجود دارد.
شهریار حیدری گفت: یک فرصت دو هفته تا ده روز در اختیار وزیر هست. به امیدخدا بتواند به وضعیت موجود سر و سامان بدهد وگرنه تا الآن استیضاحش بیش از ۹۰ نفر رای دارد.
آنچه مسلم است این که شهریار علاقه‌ای بی حد و حصر به ثریا – که در اشعارش از او با نام پری یاد می‌کند – داشته و قصد داشته پس از پایان تحصیل او را به همسری خود درآورد. موضوعی که پدر و مادر ثریا نیز از آن مطلع بوده‌اند.»
شهریار مغانلو از فرصت استثنایی خود در ورزشگاه نقش جهان نهایت بهره را برد و جای رضا اسدی را در صدر جدول گلزنان گرفت.
عیسی مرادی با محرومیت شهریار مغانلو این فرصت را دارد، تا یکبار دیگر در ترکیب اصلی سپاهان قرار بگیرد.
جشن شادی پرهیجان و تند بعد از ارسال پاس گل برای شهریار- انگار رامین رضاییان بیش از همه به دنبال قهرمانی است.
شهریار-گاز حدود ۹۵ هزار مشترک در شهریار از ساعت ۱۷ شنبه تا ساعت ۱۷ یکشنبه قطع می شود.
پس از ناکامی تیم ملی در جام ملت‌های ۲۰۰۷ فدراسیون فوتبال تصمیم گرفت تا علی دایی را به عنوان جانشین امیر قلعه‌نویی معرفی کند. دایی در شرایطی سرمربی تیم ملی شد که خودش کمی قبل از انتخابش گفته هر کسی که لابی قوی‌تری داشته باشد سرمربی تیم ملی می‌شود.
شهریار مغانلو نمایشی در هفته هجدهم لیگ بیست و دوم از خود به یادگار گذاشت که تا مدت‌ها به ذهن آورده خواهد شد.
سپاهان و استقلال یکی از دیدارهای کلاسیک فوتبال ایران را در شروع نیم فصل دوم لیگ بیست و دوم در ورزشگاه نقش جهان برگزار خواهند کرد.
شهریار که در زمان آقای گل شدنش در فوتبال ایران به خاطر فیزیک و قدرت سرزنی‌اش با علی دایی مقایسه شده بود، برای تحقق چنین مقایسه‌ای باید بسیار بهتر از آنچه تا کنون در ضربات سر نشان داده، ظاهر شود.
شهریار حیدری، نماینده مردم قصر شیرین در مجلس، درمورد اظهارات دادستان کل کشور پیرامون بررسی مسئله حجاب در مجلس و شورای عالی انقلاب فرهنگی و اعلام نظر آن‌ها تا ۱۵ روز آینده گفت: «در مجلس صحبت نشده، چون این مسئله قانون بوده است و شواری عالی انقلاب فرهنگی باید پیشنهاد دهد. اگر نیاز به اصلاح قانون است، مجلس آمادگی دارد. یقینا مجلس، شورای عالی انقلاب فرهنگی و نهاد‌های متخصص باید در این زمینه فکری کنند.»
متهم گفت: اختلافات ما ادامه داشت تا اینکه فهمیدم شهریار هشت‌میلیارد تومان بیت‌کوین خریداری کرده است. من هم با او قرار گذاشتم تا با هم تسویه‌حساب کنیم. ولی همچنان با هم بحث داشتیم. من هم از قبل اسلحه کلت تهیه کرده بودم و با خودم بردم. قصدم کشتن شهریار نبود، می‌خواستم اگر درگیر شدیم، او را تهدید کنم تا بترسد و اختلاف‌مان را حل‌کند.
رییس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا گفت: ترافیک سنگین در آزادراه قزوین - کرج - تهران حدفاصل ساسانی تا پل کلاک و محدوده گرمدره و محور شهریار - تهران حدفاصل شهریار تا شهرقدس و محدوده زرنان گزارش شده است.
رییس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا گفت: ترافیک نیمه سنگین در محور شهریار - تهران حدفاصل میدان معادن تا شهرقدس و محدوده زرنان مشاهده می‌شود.
شهریار مغانلو محمد کریمی دو ملی‌پوش حاضر در اردوی اولیه تیم ملی بودند که این روزها در تمرینات سپاهان حضور دارند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ