دبیر کل ناتو اعلام کرد که این ائتلاف نظامی همچنان به ارسال کمک به اوکراین ادامه می‌دهد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون اول رئیس‌جمهور گفت: برای تولید برنج و کشت سال آینده به صورت دقیق و بر مبنای نیاز کشور پیش بینی لازم انجام شود چرا که مجوز واردات فقط در صورت کمبود برنج صادر خواهد شد.
ایران با ثبت تنها دو پیروزی و هشت شکست، صاحب فقط ۹ امتیاز از ده بازی شد و شانس صعود به مرحله نهایی را به صورت رسمی از دست داد. قطعا داورزنی ، عطایی و وزارت ورزش باید برای این نتایج ضعیف پاسخگو باشند
آیا می‌توانید انگشت شست خود را به عقب خم کنید؟ در این صورت شست هیچ‌هایکری دارید. افرادی که این توانایی را دارند یک شست دو مفصله دارند که به آن‌ها اجازه می‌دهد انگشت خود را به عقب خم کنند. هیچ خطری در انجام این کار وجود ندارد و این موضوع برای آن‌ها چندان ناراحت کننده نیست. این کار به لطف مفاصل جدا شده در انگشت شست امکان پذیر است. در برخی موارد، افراد تنها می‌توانند یک انگشت شست را به عقب خم کنند، در حالی که دیگران می‌توانند هر دو را حرکت دهند.
در صورت ادامه وضع موجود هیچ اقدامی نمی‌تواند مانع از تداوم روند نزولی در فرزندآوری و ازدواج طلاق شود. تنها راه ایجاد امید نسبت به آینده و بهبود شرایط اقتصادی و برداشتن موانع بیگانگی جوانان با جامعه است.
فصل جاری فوتبال باشگاهی کشور تنها در یک صورت می تواند شاهد دربی ۱۰۱ پایتخت باشد: پرسپولیس بازی امروز مقابل هوادار را با پیروزی پشت سربگذارد و راهی فینال شود، آنهم بدون تماشاگرانش.
گفته می‌شود پرسپولیس تنها در یک صورت می‌تواند در لیگ قهرمانان سال آینده شرکت کند و مانند استقلال حذف نشود.
خبر فروش محصولات گروه بهمن به صورت اقساطی صحت ندارد و برنامه‌های فروش بهمن را تنها از سایت رسمی دنبال کنید.
خبر فروش محصولات گروه بهمن به صورت اقساطی صحت ندارد. این خبر را امیر میرمنصف، رئیس سازمان فروش و خدمات پس از فروش گروه بهمن اعلام کرده و تاکید کرده که انتشار دهندگان این اخبار نادرست مورد پیگرد قضایی قرار می‌گیرند.
سخنگوی ریاست جمهوری روسیه تاکید کرد که ایروان و باکو با رعایت موافقت‌نامه‌های صورت گرفته می توانند به حل بحران قره‌باغ کمک کنند.
سخنگوی وزارت خارجه روسیه امروز اعلام کرد: به همه طرف‌ ها نه تنها به صورت شفاهی، بلکه از طریق یادداشت‌ های ویژه اطلاع رسانی شد؛ فدراسیون روسیه با تمدید قرارداد به مدت ۶۰ روز موافقت کرده است.
رئیس‌جمهور پیشین آمریکا در سخنرانی انتخاباتی و در جمع هواداران خود مدعی شد او تنها کسی است که در صورت پیروزی در انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۴ این کشور می‌تواند مانع وقوع جنگ جهانی سوم شود.
مستندی با محوریت محبوبیت تیم ملوان در بین مردم انزلی امشب به صورت خصوصی اکران خواهد شد.
گری نویل تأکید کرد که منچستریونایتد در شرایط فعلی محتمل‌ترین گزینه برای هری کین در صورت ترک تاتنهام به شمار می‌رود.
وزیر دفاع انگلیس می گوید کشورهای غربی توافق نظر دارند که تنها در صورت پایان جنگ در اوکراین، جنگنده در اختیار این کشور قرار دهند.
اگرچه طبق آیین‌نامه‌ مجلس عرضه خودروهای وارداتی باید الزاما در بورس کالا صورت می‌گرفت، اما طبق آخرین ابلاغیه هیئت دولت بورس کالا تنها بستر عرضه خودروهای وارداتی نخواهد بود.
پپ گواردیولا معتقد است مهم‌ترین مسئله این است که امروز سیتی برنده شود و تنها در این صورت پیروزی احتمالی یونایتد برابر آرسنال اهمیت پیدا خواهد کرد.
کالیدو کولیبالی ستاره خط دفاعی تیم ملی سنگال تنها دو دقیقه بعد از گل اکوادوری‌ها موفق شد گل دوم سنگال را وارد دروازه این تیم کند.
تیم ملی فوتبال آلمان این شانس را دارد حتی در صورت شکست برابر اسپانیا و تنها با کسب پیروزی در بازی آخر می‌تواند به مرحله بعد صعود کند.
رییس انجمن پاراشنا گفت: برای این که بتوانیم اعزامی کیفی و مدال آور به بازی‌های پاراآسیایی هانگژو چین داشته باشیم، تنها شناگرانی به این تورنمنت اعزام خواهند شد که شانس زیادی برای کسب مدال داشته باشند.
دبیر فدراسیون پیوند اعضا و بیماریهای خاص گفت: تنها در صورتی می‌توانیم کاروان پیوند اعضا را به مسابقات قهرمانی جهان استرالیا اعزام کنیم که منابع مالی لازم را تامین کنیم.
دبیر فدراسیون پیوند اعضا و بیماریهای خاص گفت: تنها در صورتی می‌توانیم کاروان پیوند اعضا را به مسابقات قهرمانی جهان استرالیا اعزام کنیم که منابع مالی لازم را تامین کنیم.
معاون امور مالی و اقتصادی شهرداری تهران گفت: هیچ شهوتی برای رفتن به سفرهای خارجی در شهرداری تهران وجود ندارد و تنها در صورت الزام این سفرها انجام می‌شود.
صدراعظم آلمان گفت: «پوتین تنها در صورتی از جنگ و جاه طلبی‌های امپریالیستی خود دست می‌کشد که بفهمد نمی‌تواند پیروز شود به همین دلیل است که ما صلح دیکته شده توسط روسیه را نمی‌پذیریم. به همین دلیل است که ما هیچ همه‌پرسی ادعایی را نمی‌پذیریم»
قالیباف گفت: ما تا زمانی در جبهه مقاومت می‌توانیم بر دشمنان به پیروزی برسیم که بتوانیم تولید قدرت کنیم و اگر این تولید قدرت صورت بگیرد، می‌تواند برای ما مثمر باشد چرا که رژیم صهیونیستی و آمریکا تنها زبان قدرت را می‌فهمند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ