لیونل مسی در 35 سالگی دست به کاری زد که هیچکس حتی مارادونا موفق به انجامش نشده بود. او زمان را شکست داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بعد از تغییر سرمربیگری در والیبال و رو آوردن به مربیان داخلی، خاصه استفاده از بهروز عطایی، شرایط برای بازیکنان ایران در تورنمنت‌های مهم چندان خوب پیش نرفته است. اوج دشواری را می‌توان در همین رقابت‌های لیگ ملت‌های اخیر والیبال دید که ایران در آستانه سقوط قرار گرفت و فقط یک پله از منطقه خطر بالاتر ایستاد
کیت رئال مادرید بر اساس یک تحقیق صورت گرفته، محبوب ترین کیت در میان علاقمندان به فوتبال است.
سرمربی اتلتیکو مادرید بار دیگر تکرار کرد که نه ژوائو و نه هیچ بازیکنی بالاتر از نام باشگاه نیست.
حسین قربانزاده روند انتخاب مدیرعامل باشگاه استقلال را تشریح کرد.
منچسترسیتی بیشترین درآمد را بابت حضور بازیکنانش در جام جهانی 2022 قطر کسب کرده است.
گل زیبای لیونل مسی به بنفیکا در دور گروهی لیگ قهرمانان فصل گذشته به عنوان بهترین گل فصل 23-2022 فوتبال اروپا انتخاب شد.
گرگ برهالتر، مربی تیم ملی آمریکا معتقد است تیموتی وه‌آ می‌تواند در یوونتوس سطح بازی‌اش را یک پله بالاتر ببرد و نظرش را در مورد پیوستن کریستین پولیشیچ به میلان بیان کرد.
تیم ملی فوتبال ایران پس از پیروزی برابر افغانستان، یک پله در رنکینگ فیفا صعود کرد.
نواک جوکوویچ با برتری سه بر صفر در فینال رولن گاروس 2023 و کسب قهرمانی این تورنمنت، به پرافتخارترین تنیسور مرد تاریخ تبدیل شد.
ال کلاسیکوی دوستانه تابستانی در شهر دالاس آمریکا، گران‌ترین بازی تاریخ فوتبال دنیا خواهد شد.
استان کرمان با سه سهمیه در لیگ برتر کار خود را آغاز کرد و بعد از سی هفته رقابت در لیگ برتر شانس حضور در آسیا برای کرمانی‌ها به وجود بیاید.
اوراواردز ژاپن در فرمت جدید لیگ قهرمانان آسیا پرافتخارترین تیم است.
هالند با گلزنی مقابل وستهم، حالا رکورد دار تاریخ لیگ جزیره است. عنوانی که فوق ستاره‌های جهان فوتبال به آن دست پیدا نکردند؛ اما…
پدیده جوان فولاد در لیگ بیست و دوم بار دیگر با گلزنی در ترکیب تیمش درخشید.
تیم فوتبال پرسپولیس بیشترین رای را در نظرسنجی محبوبترین باشگاه دنیا به دست آورد.
برخی هلدینگ ها و شرکت های زیرمجموعه گروه مالی گردشگری در سال جاری با چندین پله صعود نسبت به سال گذشته در ردیف های بالاتری در میان شرکت های برتر ایران جای گرفتند.
سون بار دیگر به عنوان بهترین بازیکن آسیا شد اما شگفتی بزرگ، پیشی طارمی از ستاره‌های ژاپنی است که باوجود درخشش در جام جهانی، پایین‌تر مهاجم تیم‌ملی قرار گرفتند.
ملوان در شرایطی برابر نساجی دربی شمال را به سود خود خاتمه داد که با تصمیم مازیار زارع یک اتفاق ویژه نیز در این جدال شکل گرفت.
جمال موسیالا، مهاجم 19 ساله بایرن مونیخ، بهترین بازیکن سال تیم ملی آلمان در سال 2022 انتخاب شد.
مس کرمان در یک دیدار خانگی موفق به پیروزی دو بر صفر در برابر صنعت نفت آبادان شد تا یک پله در جدول بالاتر بیاید و در رده سیزدهم قرار بگیرد.
مس کرمان در یک دیدار خانگی موفق به پیروزی دو بر صفر در برابر صنعت نفت آبادان شد تا یک پله در جدول بالاتر بیاید و در رده سیزدهم قرار بگیرد.
مس کرمان در یک دیدار خانگی موفق به پیروزی دو بر صفر در برابر صنعت نفت آبادان شد تا یک پله در جدول بالاتر بیاید و در رده سیزدهم قرار بگیرد.
رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهرکرد گفت: در طبقات بالاتر در مواردی که امکان نزدیک شدن به محل آتش‌سوزی باشد از راه پله اصلی برای رفتن به طبقات بالا استفاده می‌شود، درغیر اینصورت در روند خروج افراد داخل ساختمان با مشکل مواجه می‌شویم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ