وزیر ورزش روسیه به منظور دیدار با همتای ایرانی خود وارد کشورمان شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرپرست وزارت ورزش در مراسمی که با حضور خبرنگاران برگزار شد، صحبت‌های جالبی را مطرح کرد.
کیومرث هاشمی امروز در جلسه هیئت دولت حاضر شد.
چند روز پیش بود که هلیکوپتر حامل وزیر ورزش و همراهانش در حال فرود در شهر بافت دچار سانحه شد و همین اتفاق تلخ باعث فوت اسماعیل احمدی و مجروح شدن چندین نفر از جمله حمید سجادی وزیر ورزش شده است. اما هلیکوپتر Mi-۱۷ که آقای وزیر سوار بر آن بود، چه هلیکوپتری است؟ ساخت کدام کشور است؟ چه قابلیت‌هایی دارد و درچه مواردی بیشتر مورد استفاده قرار می‌گیرد؟
در دوره محمود احمدی نژاد، بیش از ۲۰ فروند از این هلی کوپتر‌ها برای ایران خریداری شد که تعدادی در اختیار نیرو‌های نظامی و تعدادی هم برای تبدیل به هلی کوپتر امداد در اختیار هلال احمر و احتمالا اورژانس تهران قرار گرفت.
سفارت روسیه در تهران با ارسال پیامی در کانال رسمی خود برای وزیر ورزش آرزوی سلامتی کرد.
سفارت روسیه در تهران با ارسال پیامی در کانال رسمی خود برای وزیر ورزش آرزوی سلامتی کرد.
به گفته مدیرکل امور بین‌الملل وزارت ورزش و در راستای سفر وزیر ورزش روسیه به ایران، قرار است زورخانه‌ای در این کشور تاسیس شود.
الگ ماتیستین وزیر ورزش روسیه بعد از ظهر امروز چهارشنبه ۲۶ بهمن ۱۴۰۱ ضمن دیدار و امضای تفاهم‌نامه با سید حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان ایران از برخی از اماکن ورزشی تهران بازدید کرد.
اولگ ماتیتسین، وزیر ورزش روسیه با حضور در کمپ تیم‌های ملی، بازدید ویژه‌ای از مناطق مختلف آن داشت.
بازدید از محل جدید فدراسیون کشتی برای هر کسی جالب و شگفت انگیز است حتی اگر او وزیر ورزش کشور بزرگ روسیه باشد.
وزیر ورزش روسیه عصر امروز در محل فدراسیون کشتی و کمپ تیم های ملی کشورمان حضور یافت.
وزیر ورزش و جوانان در دیدار با همتای روسی خود گفت: فدراسیون‌های ورزشی ایران علاقه‌مند به همکاری با کشور روسیه در رشته‌های مختلف هستند
وزیر ورزش روسیه چهارشنبه به تهران سفر می‌کند.
وزیر ورزش و جوانان گفت: شعارهای قشنگی درباره ورزش عاری از سیاست می‌شنویم اما می‌بینیم که در موضوع جنگ روسیه و اوکراین، تیم‌های ورزشی روسیه را تحریم می‌کنند.
وزیر ورزش و جوانان گفت: شعارهای قشنگی درباره ورزش عاری از سیاست می‌شنویم اما می‌بینیم که در موضوع جنگ روسیه و اوکراین، تیم‌های ورزشی روسیه را تحریم می‌کنند.
دستیار رییس‌جمهور فدراسیون روسیه با وزیر ورزش و جوانان کشورمان دیدار و گفتگو کرد.
اگر نیازهای کنونی مردم ایران طبقه بندی شود، چند درصد مردم به ورزش به عنوان مشکل اول، دوم یا حتی سوم خود رای می‌دهند؟ عملکرد سجادی برخلاف توقعات از او درخشان نبوده اما آیا استیضاح او خواسته امروز مردم است؟
وزیر ورزش و جوانان درباره آخرین وضعیت دروازه‌بان تیم ملی فوتبال کشورمان، گفت: روحیه او خوب است و اعلام کرده اگر کادر فنی تشخیص دهد، حاضر است برابر ولز بازی کند.
سجادی وزیر ورزش در حاشیه جلسه هیات دولت گفت: بیرانوند دیروز می گفت اگر کادر فنی اجازه بدهد حاضر هستم مقابل تیم ولز بازی کنم.
کیش- وزیر ورزش و جوانان گفت: هدف ما از حضور در میادین بین المللی از جمله جام جهانی ۲۰۲۲ حفظ عزت ایران بوده و ایجاد حاشیه برای تیم ملی فوتبال بازی با روحیه بازیکنان و مردم است.
وزیر ورزش روسیه اذعان کرد حضور ورزشکاران این کشور در المپیک با توجه به تحریم‌های صورت گرفته دشوار است.
وزیر ورزش در واکنش به ابهام در مورد سرمربی تیم ملی فوتبال و احتمال تغییرات برای حضور در جام جهانی گفت: هنوز که اردو شروع نشده است، اجازه بدهید اردو شروع شود تا بعد!
دستیار رئیس جمهور روسیه در دیدار با وزیر ورزش و جوانان گفت: دوست داریم روسیه با تیم ملی فوتبال ایران بازی کند.
وزیر ورزش و جوانان در دیدار با دستیار رئیس جمهور روسیه گفت: زمینه همکاری در بسیاری از رشته‌های ورزشی بین ایران و روسیه فراهم است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ