تابلوهای ال ای دی در شهرآورد جای خود را به تابلوهای تبلیغاتی ثابت خواهند داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مسئولان برگزاری مسابقات لیگ برتر در جریان بازی به صورت آنلاین گزارش های خود را به کمیته انضباطی ارسال می کنند.
رئیس سازمان بهزیستی گفت: ان شاء الله تا پایان سال بتوانیم یک آزمون اختصاصی برای جذب افراد دارای معلولیت در همه دستگاه‌های کشور داشته باشیم.
باشگاه پیکان در نامه‌ای رسمی به سازمان لیگ اعلام کرده بود با بازی در هر ورزشگاهی که معرفی شود و در حضور تماشاگران مشکلی نخواهد داشت.
سرپرست وزارت آموزش و پرورش با اشاره به راهبری فرایند تحول و اجرایی‌سازی سند تحول بنیادین گفت: کنکور اختصاصی تربیت معلم از سال آینده برگزار می‌شود.
رئیس کل دادگستری تهران از برنامه ریزی برای برگزاری مستمر دیدار مسئولان قضایی و اجرایی استان با کارآفرینان، در سال حمایت از تولید و مهار تورم با نگاه تخصصی و رفع مشکلات خبرداد.
آزمون اختصاصی دانشگاه عالی دفاع ملی در مقطع دکتری تخصصی (Ph.D) برای سال تحصیلی ۱۴۰۲_۱۴۰۳ امروز دوشنبه (۲۲ اسفند) برگزار شد.
به منظور برگزاری برنامه هایی چون جشن های شعبانیه، برای نخستین بار اعتبارات فرهنگی، مستقیما به ادارات کل ارتباطات استان های کشور اختصاص پیدا کرد.
هیئت ایرانی در دومین روز برگزاری نمایشگاه اختصاصی ایران در کشور ترکمنستان در نشست‌های جداگانه‌ای با مدیران شرکت‌های ترکمن‌گاز، ترکمن‌نفت و ترکمن‌شیمی حضور یافت.
ناظران بازی به همراه سرپرست دو تیم استقلال و پیکان برای بررسی وضعیت زمین محل برگزاری در دستگردی حاضر شده‌اند.
جلسه رسیدگی به وضعیت کاوه رضایی در شرایطی برگزار می‌شود که این بازیکن تفاهم‌نامه های پیچیده‌ای را با دو باشگاه تراکتور و استقلال امضا کرده است.
تیم فوتبال پرسپولیس تمرین امروز را در حضور مدیرعامل باشگاه و پس از جلسه فنی برگزار کرد.
رهبر انقلاب سال گذشته در دیدار مداحان اهل بیت علیهم السلام با اشاره به درخواست جمعی از بانوان محترم برای برگزاری یک دیدار در ایام ولادت حضرت زهرا (س) فرمودند: «بانوان محترم از ما گلایه میکنند که این روز را باید به بانوان اختصاص میدادیم؛ حق هم با آن‌ها است، منتها این جلسه، جلسه‌ی ریشه‌دار و سابقه‌داری است و نمیشود این جلسه را دست کم گرفت؛ باید یک روزی را برای دیدار خانم‌ها هم ان‌شاءالله معیّن کنیم.
معاون بهره برداری شرکت واحد اتوبوسرانی تهران از اختصاص ۳۰۰ دستگاه اتوبوس برای انتقال شهروندان از مساجد منتخب به سمت مصلای تهران جهت شرکت در مراسم سومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی خبر داد.
شوش- نماینده مردم شوش در مجلس گفت: وزارت میراث فرهنگی و گردشگری برای معرفی آثار جهانی این شهرستان، پنج میلیارد ریال اختصاص داد.
رئیس سازمان حفاظت محیط زیست از برگزاری نشست ویژه ستاد هوای پاک طی هفته جاری خبر داد و گفت: ۳ میلیارد دلار برای مقابله با آلودگی هوا در نظر گرفته می‌شود.
رئیس سازمان حفاظت محیط زیست از برگزاری نشست ویژه ستاد هوای پاک طی هفته جاری خبر داد و گفت: ۳ میلیارد دلار ارزی برای مقابله با آلودگی هوا در نظر گرفته می‌شود.
تمرین تیم ملی ایران تنها 20 دقیقه با حضور خبرنگاران برگزار شد، روزی که آیتم مهمش انجام بازی تنیس فوتبال بود.
معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: فرزندان شهدا و جانبازان طبق قانون برنامه ششم توسعه باید استخدام شوند.
کنکور ۱۴۰۲ با چهار تغییر مهم (دو بار برگزاری در سال، حذف زیرگروه‌ها، تاثیر قطعی ۴۰ درصدی سوابق تحصیلی و حذف دروس عمومی از کنکور) برگزار می‌شود.
آزمون اختصاصی، آزمون سراسری از میان دروس تخصصی رشته­‌های تحصیلی در سه سال آخر دوره دوم متوسطه در هر یک از گروه‌­های آزمایشی است که براساس کتاب­‌های درسی وزارت آموزش و پرورش، توسط سازمان برگزار می‌­شود.
به نظر می‌رسد قطر در کمتر از یک سال میزبان دو تورنمت مهم خواهد بود.
مدیر رسانه‌ای زنیت به برگزاری دیدار دوستانه این تیم مقابل سپاهان در نقش‌جهان، واکنش نشان داد.
شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی همزمان با برگزاری راهپیمایی اربعین حسینی و به‌منظور جابه‌جایی زائران، از اختصاص سهمیه سوخت اضافی برای ۳۵۰۰ اتوبوس بین شهری خبر داد.
سخنگوی هیئت وزیران عراق از اختصاص ۶ میلیارد دینار (معادل ۴.۱ میلیون دلار) بودجه برای برگزاری مراسم اربعین خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ