اجوکیشن سیتی برای اولین بار میزبان نماز عید فطر شهروندان قطری بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نماز عید سعید قربان به امامت آیت الله خاتمی امام جمعه موقت تهران در مصلای دانشگاه تهران برگزار شد.
همزمان با عید سعید قربان ، نماز عید در مصلی‌های همه شهرهای ایران برگزار می شود. در پایتخت دانشگاه تهران میزبان نمازگزاران تهرانی است.
ستاد برگزاری نماز عید سعید فطر ضمن قدردانی از شرکت کنندگان در مراسم امروز اعلام کرد: واقعیت جامعه عمیقا مذهبی ایران اسلامی، جلوه‌های خیره کننده‌ای است که امروز در کشور مشاهده شد.
مدیرکل خدمات شهری شهرداری تهران گفت: عملیات رفت و روب محل برگزاری نماز عید فطر در مصلای تهران تا ساعتی دیگر به پایان می‌رسد.
نماز عید سعید فطر صبح امروز شنبه ۲ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ همزمان با سراسر کشور، به امامت رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله خامنه‌ای در مصلی امام خمینی (ره) برگزار شد.
مراسم اقامه نماز عید سعید فطر لحظاتی پیش در مصلای امام خمینی (ره) تهران برگزار شد. ­
مراسم اقامه نماز عید سعید فطر لحظاتی پیش در مصلای امام خمینی (ره) تهران برگزار شد. ­
شرکت کنترل ترافیک شهرداری تهران آخرین وضعیت ترافیکی محدوده اطراف مصلای تهران را پس از برگزاری نماز عید فطر اعلام کرد.
نماز عید سعید فطر پس از وقفه سه ساله به دلیل همه‌گیری بیماری کرونا، به امامت حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در مصلای امام خمینی (ره) تهران برگزار شد.
این مراسم که صبح امروز؛ شنبه،  دوم اردیبهشت ۱۴۰۲ مطابق با اول شوال ۱۴۴۴ پس از سه سال وقفه به علت همه‌گیری کرونا برگزار و به صورت زنده از شبکه‌های صداوسیما پخش شد.
مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند گفت: به مناسبت عید فطر و به منظور پاکسازی مصلی، ۱۱۰۰ نیروی انسانی و ۲۰۰ دستگاه خودروی جمع‌آوری زباله و خاک در اطراف مصلی امام خمینی(ره) مستقر می‌شوند.
با توجه به استقبال نمازگزاران از برگزاری نماز عید سعید فطر در مصلای تهران ناوگان حمل و نقل عمومی خدمت‌رسانی رایگانی را برای مسافران در نظر گرفته است.
نماز عید فطر در مسجد الاقصی با وجود محدودیت های رژیم صهیونیستی با حضور ده‌ها هزار نمازگزار فلسطینی برگزار شد.
با توجه به استقبال نمازگزاران از برگزاری نماز عید سعید فطر در مصلی تهران ناوگان حمل و نقل عمومی خدمت‌رسانی رایگانی را برای مسافران در نظر گرفته است.
نماز باشکوه عید سعید فطر به امامت حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در مصلای امام خمینی (ره) تهران اقامه خواهد شد.
ستاد برگزاری نماز عید فطر اعلام کرد: ستاد برگزاری نماز عید فطر، از آمادگی کامل برای برگزاری مراسم در روز جمعه برخوردار است و در این فرض، مطابق احکام شرعی، اقامه نماز عید فطر، از اقامه نماز جمعه کفایت می‌کند و نماز جمعه برگزار نخواهد شد.
معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری در بخش‌های سه گانه مترو، اتوبوسرانی و تاکسیرانی برای جا به جایی رایگان شهروندان به محل برگزاری مراسم نماز عید سعید فطر اعلام آمادگی کرد.
رئیس پلیس راهور تهران بزرگ محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های ترافیکی پلیس برای برگزاری نماز عید فطر در مصلی تهران را تشریح کرد.
معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد گفت: شب قبل از عید فطر تمامی پایگاه ها در معابر و مکان هایی که نماز برگزار می شود فعال هستند.
شرکت واحد اتوبوسرانی تهران برای آرامش خاطر و رفاه حال شرکت‌کنندگان در مراسم نماز عید فطر که در محل مصلی حضرت امام خمینی (ره) برگزار می‌شود خدمت‌رسانی می‌کند.
حجت‌الاسلام نوری در ادامه گفت: با هماهنگی پلیس و شهرداری تهران، درب‌های مصلی تهران از نماز صبح که حدود ۴ صبح خواهد بود، بازگشایی خواهد شد و از ساعت ۸ صبح نیز نماز عید فطر به امامت رهبر انقلاب برپا خواهد شد. قرار است در نشست خبری که رئیس پلیس راهور در طول هفته جاری خواهد داشت مسیر‌های منتهی به مصلی از طریق وسایل نقلیه عمومی و شخصی اعلام شود.
نماز عید سعید فطر امسال در مصلای بزرگ امام خمینی (رضوان الله تعالی علیه) و به امامت رهبر انقلاب اسلامی (مدظله العالی) برگزار خواهد شد.
ستاد برگزاری نماز عید سعید فطر تهران اعلام کرد که نماز عید سعید فطر امسال در مصلای بزرگ امام خمینی (رضوان الله تعالی علیه) و به امامت رهبر انقلاب (مدظله العالی) برگزار خواهد شد.
چرا یک جوان سنّی نتواند رییس‌جمهور شود؟یا چرا مسلمانان اهل سنت نتوانند مراسم عید فطر و قربان و نماز جمعه خود را در تهران در مسجدی که از خودشان بدانند و خودشان اداره کنند، برگزار کنند؟

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ