اهواز - مدیرعامل سازمان آتش نشانی اهواز گفت: یک دختر دو و نیم ساله بر اثر سقوط در چاه فاضلاب در کوی مدنیان اهواز جان باخت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تجزیه و تحلیل قبر یک دختر ۱۵ ساله متعلق به قرون وسطی در انگلستان نشان می‌دهد دفن‌کنندگان اقدامات احتیاطی خاصی را برای ممانعت از بازگشت او به دنیای زندگان انجام داده‌اند.
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران در تشریح حادثه شب گذشته پله برقی خیابان تختی که منجر به قطع عضو یک دختر بچه ۹ ساله شد گفت: دستگاه‌های متولی نتایج بررسی خود را پس از اتمام بررسی‌ها اعلام خواهد کرد.
محققان مطمئن نیستند که این ردپای ۱۰ سانتیمتری دقیقا متعلق به کدام نوع از دایناسور بوده است، اما حدس می‌زنند که یک دایناسور کوچک گیاهخوار صاحب آن باشد.
با اینکه جمجمه مخروطی آتا توجه زیادی را به خود جلب کرده بود؛ مواردی به‌مراتب جذاب‌تر در ساختار اسکلتی او وجود داشت. اندازه اسکلت آتا کوچک‌تر از یک جنین انسان بود؛ اما به نظر می‌رسید بخشی از استخوان‌های او تا ۶ سالگی رشد کرده‌اند.
دختر بچه‌ای که با چادر و حجابی که داشت فارغ از هر چیزی با حرکات کودکانه‌ی خود در خانه خدا سوژه رسانه‌ها شد.
نویسنده اولین نامه به رئیس جمهور در جریان سفر به آذربایجان شرقی زهراخانوم ۵ ساله بود که زودتر از همه به نامه اش رسیدگی شد و یک قواره چادر کوچک صورتی گل گلی هدیه گرفت.
همتی در تشریح اتفاق روی داده برای این دختربچه گفت: گویا چند سگ با هم به خانواده‌ام حمله می‌کنند که فرزند بزرگترم از صحنه فرار می‌کند، ولی سگ‌ها دختر 10 ساله‌ام را گیر انداخته و مصدوم می‌کنند که در حال حاضر در بیمارستان بستری است.
در ساعت ۱۲ و ۱۶ دقیقه امروز جمعه ۲۹ اردیبهشت ماه یک مورد حادثه سقوط در رودخانه در محدوده پل خواجو به سامانه ۱۲۵ ستاد فرماندهی آتش نشانی اصفهان اعلام شد که بلافاصله اکیپ امداد و نجات غواصی سازمان از ایستگاه شماره ۵ به محل اتفاق اعزام شدند.
اهواز - مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان خوزستان به دلیل مرگ دختربچه اهوازی به دلیل سقوط در چاه فاضلاب ، بازداشت شد.
بررسی‌های ابتدایی نشان می‌داد که اختلاف این دختر نوجوان با نامادری خود سبب شده بود که مقابل چشمان برادر ۴ ساله‌اش خود را با روسری حلق‌آویز کرده و به کام مرگ فرو برود.
ویدیویی از یک کودک که پس از بیدار شدن از خواب با عصبانیت جواب صبح بخیر مادرش را می‌دهد را ببینید.
هاکان بالتا، اسطوره گالاتاسرای و ملی‌پوش سابق ترکیه، دختربچه‌ای که 90 ساعت زیر آوار زلزله مانده و با دست شکسته نجات داده شده بود را به فرزندی پذیرفته است.
در اتفاقی عجیب یک سگ با پیشبینی احتمال حمله سگی دیگر به دختربچه او را از اتفاقی هولناک نجات داد.
شبکه تلویزیونی الجزیره تصاویری از لحظه نجات دختربچه سوری از زیر آوار یک ساختمان پنج طبقه در شهرک «ارمناز» که ۴۰ ساعت زیر آوار ماند و از سر برادرِ کوچک‌ترش حفاظت کرد منتشر کرد.
یک دختر بچه ترکیه ای بلافاصله پس از نجات از زیر آوار زلزله، از نیروهای امدادی این سوال را پرسید که مادرش کجاست؟
شهرک نشین صهیونیست اقدام به انجام عملیات تروریستی علیه یک کودک فلسطینی کرد.
یک دختر بچه ۱۳ ساله که به نوعی از سرطان خون مبتلا بود، برای نخستین بار با استفاده از روش پیچیده مهندسی سلولی در جهان از این بیماری رها شده است.
دادستان ایلام گفت: ماجرای تحصن و ضرب و شتم دختربچه آبدانانی که در برخی رسانه ها و شبکه های اجتماعی بازنشر می شود، صحت ندارد و تکذیب می شود.
مأموران پلیس پس از دستگیری متهمان داخل کیف کامبیز دفترچه خاطرات وی را کشف کردند که در یکی از صفحه‌های آن با نوشته‌ای با این مضمون روبه‌رو شدند که کامبیز نوشته بود از کشتن باران به شدت پشیمان شده‌است.
مادری که فرزند خردسالش در خانه آدم ربایان جان باخته بود با یکی از متهمان مواجه حضوری داشت.
نجیب ابوکیله رئیس جمهور سالوادور با دخترش در هفتاد و هفتمین مجمع عمومی سازمان ملل متحد حضور یافته است.
قتل دختربچه با شلیک گلوله اشرار
سرکلانتر هفتم پلیس پیشگیری پایتخت گفت: در پی اعلام یک فقره کودک ربایی در خیابان«خراسان» بلافاصله تیم عملیاتی کلانتری مولوی به محل اعزام شدند و در بررسی اولیه مشخص شد، دختربچه۶ ساله به همراه مادر بزرگش برای اقامه نماز به مسجد مراجعه کرده است و زمانی که مادربزرگ در حال نماز خواندن بوده، دختر بچه در حالی که کیف مادربزرگش را در دست داشته از مسجد خارج شده است.
مرد که از دست زنش عصبانی بود در یک لحظه دختر ۴ ساله را به عقب هل داد. دختر عقب عقب رفت و با شدت روی زمین افتاد و سرش به لبه حوض اصابت کرد. زن و شوهر جوان وقتی دیدند دختربچه بیهوش روی زمین افتاده درگیری‌شان را رها کرده و سراغ دختر رفتند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ