مأموران پلیس پس از دستگیری متهمان داخل کیف کامبیز دفترچه خاطرات وی را کشف کردند که در یکی از صفحه‌های آن با نوشته‌ای با این مضمون روبه‌رو شدند که کامبیز نوشته بود از کشتن باران به شدت پشیمان شده‌است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دفتر مرجعیت عالیقدر شیعیان عراق روز جمعه را اول ماه صفر سال ۱۴۴۵ اعلام کرد.
قسمت اخیر برنامه «مهلا» به گفتگویی صریح با فاطمه سلیمانی دختر سردار شهید حاج قاسم سلیمانی اختصاص داشت که بریده‌های این گفتگو بازتاب گسترده‌ای در فضای رسانه‌ای داشت. در بخشی از این گفتگو دختر سردار سلیمانی از علاقه پدرش به تماشای سریال‌های روز دنیا همچون «۲۴»، «فهرست سیاه» و «خانه کاغذی» می‌گوید که بخش‌های مربوط به این خاطرات در نسخه بارگذاری شده در سکوی پخش‌کننده حذف شد و برخی حذف این بخش را به نظارت ساترا و اعمال ممیزی بر این برنامه مرتبط دانستند.
دفتر استهلال حضرت آیت الله خامنه‌ای اعلام کرد: هلال ماه محرم در غروب روز سه شنبه در کشور رویت شد و امروز چهارشنبه ۲۸ تیرماه اول ماه محرم است.
دفتر آیت الله سیستانی، روز پنج‌شنبه را اول ماه محرم الحرام در عراق اعلام کرد.
دفتر آیت الله سیستانی، روز پنج‌شنبه آینده را اول ما محرم الحرام اعلام کرد.
از لحاظ فقهی، صحیح نبودن یک قرارداد یا بیع، به معنای حرام و خلاف شرع بودن آن نیست و حائز شرایط خاص خود است که طبق شرع مقدس، با شرایط مختلفی همچون مصالحه و رضایت طرفین معامله، قابل رفع است.
مراسم رونمایی از کتاب خاطرات سردار علایی فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران در دوران دفاع مقدس، ساعت ۱۰ صبح روز یکشنبه ۲۸ خرداد ماه ۱۴۰۲ برگزار می‌شود. این کتاب خاطرات با عنوان «پسر آشیخ محمود» در موسسه روزنامه ایران واقع در خیابان خرمشهر در ضلع شرقی مصلی رونمایی خواهد شد.
برخی‌ها مانند دکتر سید حسین نصر و استاد سیدمصطفی محقق داماد خاطراتی (مستقیم یا غیرمستقیم) از علامه نقل کرده‌اند و این خاطرات، شبهاتی را در ذهن خواننده رقم زده است؛ و در کنار همه آنان، محسن کدیور با دسته‌بندی این خاطرات و شایعات، و دسته‌بندی برخی موارد مبهمِ موجود در دیگر کتب تاریخی، صورت‌بندی جامعی از موضوع عرضه کرده است.
رئیس اتاق ایران با اشاره به مصوبه این اتاق برای ایجاد ۵ دفتر تجاری در کشورهای دیگر، گفت: اولویت اول ما راه‌اندازی دفتر تجاری در روسیه است و امیدواریم در سال جاری این دفتر تاسیس شود.
دکتر محمد حسین نجفی، متخصص قلب و فوق تخصص آنژیوپلاستی با تاکید بر اینکه اضطراب و نگرانی زیاد به گرفتگی عروق قلبی کمک می کند،می گوید: علاوه بر قند ، چربی و فشار خون بالا و کنترل نشده و نیز مصرف دخانیات ، استرس و اضطراب زیاد از خطرات جدی برای سلامت عروق قلبی محسوب می شود. بعلاوه که داروهای کنترل استرس به تنهایی نمی توانند جلوی عوارض منفی استرس را بر عروق قلبی بگیرند. منبع: خبرآنلاین
محسن هاشمی: در جایی در خاطرات سال ۹۳ نوشته‌اند: سردار گرجی‌زاده و اطلاعات سپاه از حفاظت و... آمدند و گزارش کامل بازداشت فردی که دفتر منشی‌های دفتر مجمع را به آتش کشیده، دادند و گفتند که او گفته منظورش قتل رهبری بوده و از عالم غیب مطلع شده که «شاه» می‌شود، فلذا تصمیم می‌گیرد رهبری را بکشد و خودش شاه می‌شود. در مورد صداقت شهادتش چند شبهه کردم و قرار شد خود او را بیاورند تا از او سوال شود و با قاضی او صحبت نمایم».
بیژن حیدری از سوی کمیته داوران به عنوان قاضی دیدار سپاهان و پرسپولیس انتخاب شد.
از حاشیه‌ها و رسوایی‌های مهم ستار در چند سال اخیر، می‌توان به بازخوانی آهنگ شازده خانم در مستراح اشاره کرد! ماجرا از این قرار بود که ستار در یک لایو اینستاگرامی شرکت کرد و در این مصاحبه از او درخواست شد که آواز بخواند، این در حالی بود که ستار در حین برقراری لایو اینستاگرام، در سرویس بهداشتی قرار داشت و آوازخواندن او در حال قضای حاجت، به سوژه رسانه‌ها تبدیل شد! البته عده‌ای از طرفداران ستار، علت این اقدام در لایو را مستی‌اش اعلام کردند، ولی بیشتر سلطنت‌طلبان عصبانی، این حرکت در حین خواندن آهنگ شازده خانم را توهین به خاطرات گذشته دختر شاه سابق دانستند و ستار را متهم کردند که به یادمان‌های باشکوه خود، ادرار کرده است!
معاون اول دولت های یازدهم و دوازدهم، گفت: شخصیت فردی آقای حبیبی مورد احترام همه اعضای دولت بود و وزرا و معاونین رئیس جمهوری احترام خاصی برای آقای حبیبی قائل بودند. خودش هم راجع به مسائل فرهنگی و توسعه ای کشور و ساماندهی مسائل دولت نظرات بسیار خوبی داشت. به همین دلیل فارغ از اینکه معاون اول رئیس جمهور چه اختیارات قانونی دارد، چون اولین فردی بود که در این جایگاه قرار گرفت، طوری آنجا را سامان داد که در دوره های بعد که معاون اول های دیگری به جای آقای دکتر حبیبی قرار گرفتند، همان سامان را ادامه دادند.
در این که هاشمی رفسنجانی به راهی که پیمود، چه مبارزات پیش از انقلاب و چه دوران جنگ و تلاش برای صلح و بعدتر نگاه توسعه‌گرایی واقع‌بینانه به جای آرمان خواهی باور داشت و هرگز از این مسیر نادم نبود تردیدی نیست، اما کاش مشخص شود آیا همان گونه که انتشار برخی خاطرات را به بعد از مرگ موکول کرد دفتری هم دارد که در آن از حسرت‌ها و احیانا پشیمانی‌ها یا خطا‌ها در تصمیمات یا به خاطر ملاحظات نوشته باشد؟
زنی یک چت بات هوش مصنوعی از خود به شکل یک کودک ساخت، با توجه به دفتر خاطراتش به آن آموزش داد و به این ترتیب با کودکی خود ارتباط برقرار کرد.
سرپرست تیم ملی کیوکوشین کاراته WKFB افغانستان گفت: در سال‌ها اخیر ورزشکاران افغانستانی خوبی برای سبک کیوکوشین کاراته WKFB تربیت شده اند که حتی در مسابقات لیگ ایران نیز حضور پیدا کرده‌اند.
دکتر «منصوره اتحادیه» نویسنده، پژوهشگر و استاد بازنشسته دانشگاه تهران متولد سال ۱۳۱۲ است. با وجودی که بخشی از مهم‌ترین دوران زندگی‌اش را خارج ایران زندگی کرده، خاطرات خوبی از تهران و زندگی در آن دارد و خودش را تهرانی می‌داند و می‌گوید این شهر را با همه سختی‌ها، دود و دم و مشکلات بسیارش دوست دارد.
کوشنر احتمالا نمی‌داند که مدیریت مشکلات شاهکاری دشوار است به اندازه‌ای دشوار که هر رهبری این روزها بتواند انجام دهد اما گناه اصلی «تیلرسون» در روایت این کتاب آن بود که برای همیشه قصد داشت کوشنر و «ایوانکا» همسرش یا بهتر بگویم دختر رئیس جمهور را از ایفای هر نقشی در سیاست خارجی منع کند.
صاحبان این برند معتقدند کفش‌های کتانی مانند یک دفتر خاطرات هستند و هر خراش، پارگی و لکه‌ای که در طول زمان اتفاق می‌افتد، داستانی را روایت می‌کند.
آلاء قدوم، دختر ۵ ساله سرگرم خاطرات مهدکودک و بازی های کودکی خود بود که ناگهان توسط موشک های رژیم صهیونیستی به شهادت رسید.
آلاء قدوم، دختر ۵ ساله سرگرم خاطرات مهدکودک و بازی های کودکی خود بود که ناگهان توسط موشک های رژیم صهیونیستی به شهادت رسید.
دیروز سه شنبه ۲۸ تیر ۱۴۰۱ مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت پالایش نفت لاوان (شاوان) با حضور ۸۴.۶۵ درصد سهامداران برگزار شد. گزارش جامع و کامل نبض بورس از این مجمع را بخوانید.
در جلسه شورای عالی امنیت کشور در دفتر رهبری برای بررسی راهکار مقابله با مسائل منطقه‌ای و هسته‌ای شرکت کردم. آقایان لاریجانی و متکی گزارش دادند و بیشتر به مشکلات هسته‌ای و منطقه‌ای و آثار منفی هلوکاست که دنیا را علیه ما بسیج کرده، پرداختند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ