سرمربی صنعت نفت به شایعاتی که پیرامون تبانی مس کرمان برای بقا در لیگ برتر وجود دارد، واکنش نشان داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ملوان برای جبران شکست خانگی هفته اول کار دشواری دارد و باید در تهران بتواند از استقلال امتیاز بگیرد.
قائم مقام باشگاه استقلال با بیان اینکه فشار زیادی روی علیرضا بیرانوند برای استقلالی نشدن وجود دارد، از مذاکره با یک دروازه بان اسپانیایی و تمام شدن کار انتقال محبی به روسیه خبر داد.
از شرکت‌های بزرگ با کارمندان مورد غفلت قرار گرفته تا کارکنان حقوق بگیر که همکاران خود را وادار به انجام تمام کار‌هایشان می‌کنند به نظر می‌رسد مشکلی در دفتر کار وجود دارد و هیچ کس نمی‌داند چگونه آن را برطرف کند.
گوستاوو واگنین می‌توانست گل دوم را به سپاهان بزند و کار را تمام کند اما تیرک دروازه مانع از ورود توپ او به دروازه شد.
مشکل در چهاردهمین روز فروردین و آغاز به کار رسمی مدارس و ادارات، همچنان باقیست و برخی گوشی‌ها اجازه تنظیم غیرخودکار (دستی) ساعت را به کاربر نمی‌دهند و با وجود امکان تنظیم دستی ساعت برروی برخی دیگر از گوشی‌ها نیز عقب کشیدن دستی ساعت مشکلاتی را برای کار با برخی اپلیکیشن‌ها و نرم‌افزار‌های آنلاین برای کاربران ایجاد می‌کند.
در جریان معاملات روز جاری شاخص بورس تهران با وجود اینکه همچون روز‌های پیشین نیمه اول را با استقبال خوب خریداران آغاز کرد. اما در نیمه دوم با عرضه همراه شد و در نهایت با افت ۱۵۷۱ واحدی کار را تمام کرد. بازار فردا در آخرین سه شنبه سال ۱۴۰۱ چگونه خواهد بود؟
با وجود غلبه بر پی‌اس‌جی در پاریس اکثر ستاره های بایرن مونیخ معتقدند که هنوز کار تمام نشده و بازی سختی در دور برگشت دارند.
کمونیسم از پرورش کنجکاویی‌ای که منجر به نوآوری می‌شود ناتوان است. این هنجار جامعه چینی تحت کنترل کمونیستی است. نوآوری بزرگ از ذهن آزاد و کنجکاو ناشی می‌شود. چنین ذهن‌هایی نیاز به پرورش دارند و با وجود تمام آسمان خراش‌های خیره کننده و شهر‌های هوشمند چین امروز از انجام این کار ناتوان است
راه قهر برای حکومت‌ها همواره آسان‌ترین ولی پر هزینه‌ترین گزینه‌ها است. آسان است برای آنکه به سادگی محقق می‌شود، ابزارش را در اختیار دارند و راه کارکرد آن را می‌دانند. راه اقناع، اما پر پیچ و تاب است و بیشتر با ترغیب سر و کار دارد تا تهدید. راه قهر پرهزینه است برای آنکه ما از جان انسان‌ها سخن می‌گوییم. هیچ هزینه‌ای بالاتر از این وجود ندارد که جانی گرفته شود تا ثبات سیاسی به دست‌آید. هر جانی که گرفته می‌شود، جراحتی است بر روح و جسم تمام جامعه. به جایی نرویم که این جراحات به زخمی لاعلاج مبدل گردند.
آیا وجود معلولیت به معنای محروم شدن جامعه از استعداد‌ها و توانمندی‌های این افراد است؟ همه بخش‌های مرتبط با توانبخشی به افراد دارای معلولیت باید تمام تلاش خود را به کار بگیرند تا هم این افراد فرصت شکوفا کردن استعدادهایشان را داشته باشند و هم جامعه از توانمند‌های خدادادی این افراد محروم نشود.
وزیر کشور بیان کرد: عمده خسارت و بلکه تمام آن توسط اغتشاشاگران به وجود آمده است، اما با این وجود فراجا اعلام کرده اگر کسی دچار خسارت شده اعلام کند. در دستور کار ما هم است که هر کس دچار خسارتی شده و شکایتی دارد، اعلام کند.
نگاه کنید میرحسین موسوی، مرحوم هاشمی، خاتمی، روحانی و امثال این‌ها در این ۴۰ سال گذشته تقریباً ۳۰ سال سر کار بودند و این‌ها این مسائل را به وجود آورده‌اند. آیا می‌شود دفعتاً جلویش را گرفت؟ معلوم است که نمی‌شود. تمام سازوکار این طور طرحی شده است.
نگاه کنید میرحسین موسوی، مرحوم هاشمی، خاتمی، روحانی و امثال این‌ها در این ۴۰ سال گذشته تقریباً ۳۰ سال سر کار بودند و این‌ها این مسائل را به وجود آورده‌اند. آیا می‌شود دفعتاً جلویش را گرفت؟ معلوم است که نمی‌شود. تمام سازوکار این طور طرحی شده است.
پلیس فرانسه می‌گوید ۹ مارس، فرد مظنون در‌حالی که الکل نوشیده بوده با خودروی آئودی سیاه رنگ با زن دوچرخه‌سواری در جاده‌ای در نزدیکی شهر گرندبورگ‌ترولده واقع در ۱۴۰ کیلومتری شمال غربی پاریس تصادف می‌کند. راننده که تصور می‌کرده است او کشته شده است به خانه می‌رود تا بیل بیاورد. وقتی بر‌می‌گردد می‌بیند که او هنوز زنده است. پلیس فکر می‌کند که او با بیل «کار او را تمام کرده» و سپس جسد او را دفن کرده است و دوچرخه را در محل جمع‌آوری زباله‌ها انداخته است. شواهد و دلایل مستند و عینی برای روی دادن همه این ماجرا‌ها وجود دارد، اما هیچ جسد و دوچرخه‌ای در کار نیست و هیچ اعترافی در اختیار پلیس نیست.
از سه سال قبل تاکنون و به دنبال انعقاد تفاهمنامه حوزه‌های علمیه با وزارت آموزش‌وپرورش و ستاد کل نیرو‌های مسلح، مقرر شد طلبه‌های دارای مدارک حوزوی سطح یک (معادل کاردانی و فوق دیپلم) به بالا، از طریق شرکت در آزمون سراسری و ورود به دانشگاه فرهنگیان یا از طریق شرکت در آزمون استخدامی آموزش و پرورش و گذراندن دوره یک‌ساله مهارت‌آموزی و همچنین از طریق دریافت امریه «سرباز طلبه» در تمام مدارس کشور و در تمام مقاطع تحصیلی مشغول به تدریس شوند.
محسنی اژه‌ای اظهار داشت: حتماً اشکالاتی نیز وجود دارد که دشمن بخواهد از این اشکالات سوء استفاده کند و باید به این موضوعات رسیدگی جدی داشت، اما تردید نداریم که دشمن تمامی اقدامات سخت و نرم و ترکیبی خود را در راستای تلاش برای متوقف کردن قطار پیشرفت انقلاب به کار گرفت.
معاون حقوقی رئیس‌جمهوری با تاکید بر لزوم منع ورود نیروهای امنیتی به محیط دانشگاه‌ بر ادامه پیگیری وضعیت دانشجویان بازداشتی از نهادهای مسئول تاکید و اعلام کرد که معاونت حقوقی تمام ظرفیت‌های خود را برای حل و فصل مشکلات در حد توان و اختیارات خود به کار می‌برد.
سرمربی آلومینیوم ابراز امیدواری کرد بتوانند در دیدار با سپاهان نمایش خوبی داشته باشند.
کریستوف گالتیه امروز تایید کرد که تا پایان نقل و انتقالات، احتمال جدایی چند بازیکن از پی اس جی و نیز خرید بازیکنان جدید وجود دارد.
رئیس فدراسیون هندبال گفت: تیم ملی هندبال پسران نوجوان در سالنی پر از تماشاگر و با وجودی که تمام عوامل برگزاری علیه ایران بود، دست به کار بزرگی زد.
پیشتر نیز دولت دوازدهم لایحه جامع انتخابات را به مجلس شورای اسلامی ارسال کرده بود که تمام انتخابات‌ها در آن دیده شده بود اما نمایندگان مجلس به جای آنکه لایحه دولت قبل را در دستور کار قرار دهند، طرح‌هایی را برای انتخابات‌های گوناگون در دستورکار قرار دادند.
قیمت سکه طرح جدید امروز با ۳۰ هزار تومان افزایش نسبت به روز گذشته به ۱۵ میلیون تومان رسید.
زینب تمام راه را در کنار «خورشید حضور پر تلألؤ حسین (ع)» است. چه کسی بهتر از زینب حسین را می‌شناسد؟ و چه کسی بهتر از حسین، زینب را؟ او لحظه لحظه از وجود حسین نور می‌گیرد و یار و غمخوار حسین است ... در منزلگاه‌ها خبر‌های ناگوار کشته شدن سفیران امام را می‌شنود، ولی محکم‌تر از پیش گام برمی دارد. می‌شنود که حسین آب پاکی روی دست همه می‌ریزد و آخر کار را شهادت رقم می‌زند.
خوشحال است که به ایران بازگشته و این فرصت برای او فراهم شده که بعد از ۴۳ سال خاک صحنه تئاتر وطن را تجربه کند. گذشته‌ای دارد که از آن اینگونه یاد می‌کند؛ «در گذشته سیستمی وجود داشت که باید در آن آنگونه کار و فعالیت می‌کردیم و من هم به عنوان بازیگر در آن دوران فعالیت‌هایی داشتم ولی هدف من همیشه مردم و بازی کردن یا ساختن فیلم یا اجرای تئاتر برای مردم بوده است.»

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ