محققان آزمایشگاه گوگل اخیراً مهارت‌های جدیدی را از ربات خود به نمایش گذاشته اند که نشان می‌دهد نسبت به سایر ربات ها، بیشتر مانند انسان عمل می‌کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
جنگنده های نسل پنجمی اف 22 رپتور و اف 35 لایتنینگ را باید پیشرفته ترین جنگنده های حال حاضر جهان بشمار آورد بنابراین می توان تصور کرد که این دو جنگنده در یک عملیات نظامی مشترک چقدر می توانند تأثیرگذار باشند اما این تصوری کاملا اشتباه است.
یک قهرمان رشته بدنسازی در اندونزی هنگام انجام حرکت اسکات و بلند کردن وزنه ۲۱۰ کیلوگرمی از ناحیه گردن به شدت آسیب دید و جان خود را از دست داد.
اعضای شبکه‌ی گسترده‌ی تروریستی که قصد انجام اقدامات متعدد خرابکارانه در استان‌های تهران، کرمان، اصفهان، کهگیلویه و بویر احمد، کردستان و مازندران را داشتند، توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) در استان‌های مذکور شناسایی و بازداشت شدند.
در ۶ اکتبر شش بمب افکن بی ۲ از پایگاه واتمن میسوری برخاستند و پس از ۵ بار سوختگیری در آسمان با موفقیت اهداف خود را بمباران کردند و در مسیر بازگشت بدون اینکه موتور‌های خود را خاموش کنند، پس از یک توقف ۴۵ دقیقه‌ای در پایگاه دیگو گارسیا در اقیانوس هند مجددا و بدون توقف به پایگاه وایتمن میسوری بازگشتند.
موتور سواری که در خیابان مشغول انجام حرکات غیر عادی روی موتور بود؛ تعادل خود را از دست داد و با خودرو برخورد کرد./آخرین خبر
شرکت گردشگری فضایی ویرجین گلکتیک روز پنجشنبه توانست نخستین پرواز فضایی تجاری ۹۰ دقیقه‌ای خود را با موفقیت انجام دهد. گروهی از دانشمندان ایتالیایی در ارتفاع ۸۳ کیلومتری از سطح زمین توانستند برای دقایقی بی‌وزنی را تجربه کنند.
این دختر جوان در اظهارات خود نسبت به انجام این اقدام اظهار پشیمانی کرده است.
کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی تیم النصر عربستان در حاشیه سفر به سنگاپور مهارت‌های خود در انجام بازی پدل را به نمایش گذاشت. بیش از ۱۰۰۰ نفر از به استقبال رونالدو آمدند و مهارت‌های او را در این بازی تماشا کردند. پدل ورزشی راکتی است که بین دو نفر یا بین دو تیم دونفره در زمینی کاملاً احاطه‌شده با دیوار‌های معمولاً شیشه‌ای بازی می‌شود. زمین این رشته ورزشی تلفیقی از اسکواش و تنیس است.
(ویدئو) اژه‌ای: مجازات ضاربین و قاتلین حوادث اخیر با نهایت سرعت انجام شود
هیئتی از رهبران حماس که در سفری رسمی به عربستان سعودی سفر کرده‌اند، مناسک عمره را به جای آوردند.
پیروی از یک الگوی خاص برای انجام حرکتی ویژه در مستطیل سبز نه تنها به عنوان یک امضای خاص برای ورزشکار بمحسوب می‌شود، بلکه یک داستانی با سابقه عجیب در پس آن نهفته است. منبع: خبرآنلاین
سردار نقدی گفت: در پزشکی قانونی انواع آزمایشات را که روی پادشاه هم انجام نمی‌دهند روی خانم مهسا امینی انجام دادند و تایید کردند که هیچ ضرب و شتمی در کار نبوده است.
سرهنگ موقوفه‌ای گفت: حتی زمانی که برای انجام ماموریتی پلیس با لباس شخصی برود اگر فردی شک کرد پلیس باید کارت شناسایی نشان دهد تا احراز هویت صورت بگیرد.
رهبر چچن هنگام انجام شنا سوئدی فرم بسیار بدی داشت و این تردید وجود دارد که حتی یک حرکت را به درستی انجام داده باشد.
سازمان لیگ اعلام کرده بازی آلومینیوم و گل‌گهر احتمال دارد با ۲۴ ساعت وقفه برگزار شود.
سازمان لیگ اعلام کرده بازی آلومینیوم و گل‌گهر احتمال دارد با ۲۴ ساعت وقفه برگزار شود.
مریم طالب‌زاده دختر نادر طالب‌زاده در مراسم بزرگداشت پدرش گفت: از پدرم به خاطر چشم اندازی که در زندگی به من نشان داد تشکر می‌کنم. هیچگاه به من دیکته نکرد چه کاری انجام دهم یا ندهم، اجازه داد مسیرم را خودم انتخاب کنم.
"جاش کاسادا" و "فرانک روبیو" برای این ماموریت که ۷ ساعت به طول انجامید، آماده شدند و به فضا رفتند. این دو فضانورد، تمام وظایفی را که کنترل‌کننده‌های پرواز برای آن‌ها تعیین کرده بودند، انجام دادند و در طول فعالیت هفت ساعت و پنج دقیقه‌ای خود بیرون از ایستگاه فضایی بین‌المللی، طبق برنامه کار کردند.
یک جوان که مشغول انجام حرکات نمایشی با موتورسیکلت خود بود، در یک لحظه غفلت با موتورسواری دیگر تصادف کرد و صحنه ترسناکی را با سهل‌انگاری خود به وجود آورد.
رئیس‌‌جمهور در نشست خبری با رسانه‌های خارجی: سال گذشته در آمریکا چند نفر کشته شدند ؟ آیا این موضوع پیگیری شده؟ /بیش از ۸۰ زن طی ۲ هفته در آمریکا کشته شدند آیا کسی این مسایل را پیگیری کرده است؟ / ما در مورد هر شهروندی ایرانی اجازه نمی دهیم حق کسی ضایع شود. / چه مجامع بیرونی اظهار نظر کنند چه نکنند ما وظایف خود را انجام می دهیم.
مرز خسروی که نزدیکترین مرز به کربلای معلی محسوب می‌شود اکنون شاهد حضور جمعیت کثیری از زائران اربعین است. حضور این خیل عظیم در حالی است که مسئولان کشوری و استانی از زائران خواسته بودند که سفر خود را به تعویق بیاندازند و فعلا از مراجعه به مرز خودداری کنند.
تشویق خاص صفا هادی توسط هواداران تراکتور انجام گرفت
طبق برآورد‌های انجام گرفته در حال حاضر حدود ۲ میلیون و ۴۰۰ هزار مهاجر افغان در پاکستان ساکن هستند که نام حدود یک میلیون و ۳۰۰ هزار نفر آن‌ها در این کشور ثبت شده است. دیگر مهاجران افغان نیز به‌طور غیرقانونی در پاکستان زندگی می‌کنند.
ربات جدیدی که توسط شرکت علوم و صنایع هوافضای چین (CASIC) طراحی شده است، می‌تواند تست کووید-۱۹ را در مدت ۳۵ ثانیه انجام دهد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ