در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، پس از برگزاری باشکوه نماز جمعه توسط نمازگزاران فلسطینی در مسجد الاقصی، نظامیان صهیونیست ۱۷ فلسطینی را بازداشت کردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در اطلاعیه ستاد اجرایی فرمان امام (ره) آمده است: ستاد و تشکیلات زیرمجموعه آن اساسا در معاملات سهام پتروشیمی‌ها نه در روز‌ها و ماه‌های اخیر و نه در گذشته نقش و سهمی نداشته اند.
خبر بازداشت چند نفر از مدیران ستاد اجرایی فرمان امام تکذیب شد.
سرویس اطلاعات نظامی ارتش عراق از بازداشت ۴ تروریست داعشی تحت پیگرد خبر داد.
سرویس اطلاعات نظامی ارتش عراق از بازداشت چهار تروریست داعشی تحت پیگرد خبر داد.
نظامیان صهیونیست در یورش گسترده امروز به اردوگاه عقبه جبر در شهر اریحا (شمال کرانه باختری)، دو جوان فلسطینی را به شهادت رساند.
براساس گزارش مرکز خبرنگاران افغانستان، در دو سال حاکمیت طالبان بیشتر از ۳۰۰ رویداد خشونت‌امیز علیه خبرنگاران به ثبت رسیده است.
سازمان امنیت داخلی رژیم صهیونیستی از بازداشت یک تیم وابسته به حماس در کرانه باختری خبر داد.
وزارت اطلاعات با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد: شبکه‌ی گسترده‌ی خانواده‌ی بهاییِ اخلالگر در موضوع دارو کشف و اعضای آن بازداشت شدند.
وزارت اطلاعات در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: شبکه‌ گسترده‌ خانواده‌ بهاییِ اخلالگر در موضوع دارو کشف و اعضای آن بازداشت شدند.
پلیس ترکیه برای بازداشت مظنونان به‌عضویت در گروهک تروریستی داعش به ۴ منطقه در استانبول یورش برد.
کرج- رئیس کل دادگستری البرز با بیان اینکه تعداد فوتی‌های مسمومیت الکلی در کرج به ۱۷ نفر رسید، گفت: تعداد متهمان بازداشتی به ۹ نفر افزایش یافت.
رئیس کل دادگستری استان البرز گفت: تعداد فوتی‌های مسمومیت الکلی در کرج به ۱۷ نفر رسید و تعداد متهمان بازداشتی نیز به 9 نقر رسید.
خبرگزاری میزان، رسانه‌ی رسمی قوه قضاییه در گزارشی اعلام کرد؛ فردی به نام لیلا کریمی، خواهر علی کریمی به دلیل سوء استفاده و کلاهبرداری این فوتبالیست سابق از او، از ۱۷ ماه قبل در زندان است. یعنی زمان بازداشت و انتقال خواهر کریمی به حبس، به پیش از ناآرامی‌های سال گذشته بازمی گردد، اما این خبر تاکنون مسکوت مانده بود.
رزمندگان مقاومت با یورش نظامیان صهیونیست به مناطق مختلف کرانه باختری و بازداشت ۱۳ فلسطینی به دست نظامیان اشغاگر مقابله کردند.
حوادث چهارشنبه پایانی سال در کنار اقدامات دستگاه‌های مرتبط برای کاهش حوادث ناگوار در این شب از جمله موضوعاتی است که اذهان جامعه را به خود درگیر کرده که در این مطلب به جزئیات آن اشاره می‌شود.
پلیس ژاپن حادثه حمله با چاقو به یک کلاس درس نزدیک شهر توکیو پایتخت این کشور را مورد تأیید قرار داد و اعلام کرد که ضارب ۱۷ ساله بازداشت شده است.
منابع محلی بامداد امروز در جنین از یورش گسترده نظامیان صهیونیست به اردوگاه جنین و درگیری شدید مسلحانه مقاومت با آنها خبر می دهند.
دادستان مرکز استان سیستان و بلوچستان گفت: بنیامین کوهکن ۱۷ ساله به اتهام قتل عمد و سرقت مسلحانه در بازداشت موقت به سر می‌برد و شایعه خودکشی وی صحت ندارد.
با اعترافات فریبا، کریم شناسایی و بازداشت شد و در همان بازجویی‌های اولیه به قتل با همدستی ۱۷ نفر از دوستانش اعتراف کرد و گفت: اختلاف ما مربوط به چند روز و چند ماه نیست بلکه ریشه دار است. خانواده‌های ما بر سر مالکیت یک زمین سال‌هاست که باهم اختلاف دارند و همین موضوع باعث شده بود تا من و مقتول هم رابطه خوبی نداشته باشیم.
کاظم غریب‌آبادی؛ معاون امور بین‌الملل قوه قضائیه و دبیر ستاد حقوق بشر جمهوری اسلامی ایران در ادامه بررسی وضعیت بازداشت‌شدگان اغتشاشات اخیر در تهران، از کانون اصلاح و تربیت تهران بازدید و با تمامی ۲۰ نفر بازداشتی زیر ۱۸ سال (عمدتاً ۱۷ و تا ۱۸ سال) استان تهران از نزدیک گفتگو کرد و در جریان وضعیت آنان قرار گرفت.
رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از شناسایی عاملان تخریب قفل تعدادی از مغازه‌ها در غرب تهران خبر داد و گفت که اقدامات برای بازداشت این افراد در دستورکار ماموران پلیس قرار گرفته است.
دولت ترکیه امروز جمعه نیز ۱۷ تن مظنون به دست داشتن در انفجار‌های استانبول را دستگیر کرد.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران از طرح ضربتی مبارزه با قاچاق خبر داد و گفت: در این راستا ۱۷ باب انبار پلمب، ‎‌۱۴ دستگاه خودرو توقیف و تعداد ۴۶ نفر بازداشت .
ماموران پلیس پس از شنیدن اظهارات گروگان و انجام بررسی‌های ویژه ردپای ۴فرد آشنا را در این ماجرا به‌دست آوردند و بازپرس جنایی دستور بازداشت آن‌ها را صادر کرد و هر چهار مظنون توسط پلیس دستگیر شدند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ