رویترز نوشت: این بخشی از تلاش‌ها برای تقویت رابطه اسرائیل با کشور همسایه جمهوری اسلامی ایران است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بر اساس بیانیه مطبوعاتی منتشر شده از سوی سفارت روسیه در تل‌آویو پس از چندین سال مذاکره قرار است روسیه کنسولگری خود را در بیت‌المقدس غربی احداث کند تا از آن برای نیاز‌های کنسولی خود بهره‌مند شود.
سفارت جمهوری اسلامی ایران در ریاض رسما بازگشایی شد. مراسم افتتاح این سفارت با حضور سفیر تهران و مسئولان وزارت‌های امور خارجه ایران و عربستان سعودی، برگزار شد.
منابع سعودی به زمان افتتاح سفارت کشورمان در عربستان اشاره کردند.
به گفته مختار ممدوف، اولین سفیر جمهوری آذربایجان در اسرائیل، افتتاح اولین سفارت باکو در اسرائیل طی ماه مارس، نشان دهنده شکوفایی روابط بین باکو و تل‌آویو است، درست زمانی که روابط باکو با ایران به پایین‌ترین حد خود رسیده است.
پیامدهای جنگ اوکراین دامن آسیای مرکزی و قفقاز را می‌گیرد؛ نشانه‌اش هم تشدید تنش بازیگران منطقه‌ای و فضای مانور بیشتر برای حضور بازیگران فرامنطقه‌ای است. اسرائیل با افتتاح سفارت در ترکمنستان به ۲۰کیلومتری ایران رسیده و پیوندهای نظامی و امنیتی خود را نیز با باکو گسترش داده است. پیامدهای ژئوپلیتیک جنگ ایجاب می‌کند ایران مرزهای شمالی خود را در کانون توجه قرار دهد.
برگزاری «اسپوتنیک» به نقل از منابع آگاه نوشته بود که میانجیگری روسیه و امارات منجر به از میان رفتن موانع موجود در روابط عربستان و سوریه شده و بخش کنسولی سفارت عربستان در دمشق پس از عید فطر افتتاح می‌شود.
وزیرامورخارجه ایران درسفر به لبنان به نقطه مرزی با سرزمین‌های اشغالی رفت. چند روز قبل، وزیر خارجه اسرائیل برای افتتاح سفارت این رژیم به عشق آباد آماده و از مرزهای ایران را بازدید کرده بود.
وزیر امور خارجه رژیم صهیونیستی برای افتتاح سفارت این رژیم در ترکمنستان، به عشق آباد سفر کرد.
امروز در مراسمی با حضور وزیرخارجه رژیم صهیونیستی، سفارت این رژیم در عشق‌آباد افتتاح می‌شود.
تیم فنی عربستان برای بررسی افتتاح نمایندگی‌های دیپلماتیک عربستان در ایران وارد تهران شد.
تیم فنی عربستان برای بررسی افتتاح نمایندگی‌های دیپلماتیک عربستان در ایران وارد تهران شد.
نماینده مردم تبریز در مجلس افتتاح سفارت آذربایجان در تلاویو خطای بزرگ راهبردی خواند و گفت: جمهوری آذربایجان مراقب باشد در دام رژیم صهیونیستی نیفتد.
وزیر امور خارجه جمهوری آذربایجان که برای افتتاح سفارت کشورش به تل آویو سفر کرده است، با نخست وزیر رژیم صهیونیستی دیدار کرد.
در جریان سفر وزیر خارجه کشورمان به روسیه، سامانه صدور کارت هوشمند ملی در سفارت جمهوری اسلامی ایران در مسکو افتتاح شد.
جمهوری آذربایجان بنا دارد در یک اقدام ضد فلسطینی، امروز سفارت خود در اراضی اشغالی را افتتاح کند.
وزیر امور خارجه جهموری آذربایجان که به برای افتتاح سفارت کشورش به سرزمین های اشغالی سفر کرده است، با همتای صهیونیست خود دیدار و گفتگو کرد.
پارلمان آذربایجان ۱۸ نوامبر سال گذشته میلادی به افتتاح سفارتخانه این کشور در تل‌آویو رای مثبت داد. الهام علی‌اف، رئیس جمهور آذربایجان نیز ۲۶ نوامبر قانون مربوط به این تصمیم را امضا کرد.
براساس اعلام منابع خبری در باکو؛ سفارت جمهوری آذربایجان در تل آویو قرار است تا کمتر از یک هفته دیگر افتتاح شود.
رئیس جمهور چاد امروز چهارشنبه در قدس اشغالی با نخست وزیر رژیم صهیونیستی دیدار و گفتگو کرد.
الهام علی‌اف روز گذشته در کنفرانس مطبوعاتی اعلام کرد: جمهوری آذربایجان بر اساس منافع ملی خود تصمیم به افتتاح یک سفارت در «اسرائیل» و یک دفتر نمایندگی در «فلسطین» گرفت.
چهارمین جشنواره فیلم آسیایی با پیشنهاد سفارت جمهوری اسلامی ایران و مشارکت ۹ کشور آسیایی در ابوجا پایتخت نیجریه افتتاح و تا تاریخ ۴ آذر ادامه خواهد داشت.
وزیر جنگ رژیم صهیونیستی امروز در تماس تلفنی با وزیر دفاع جمهوری آذربایجان، از وی بابت افتتاح سفارت خود در سرزمین های اشغالی تشکر کرد.
تصویب لایحه افتتاح سفارت باکو در تل‌آویو مورد استقبال مقامات ارشد رژیم صهیونیستی قرار گرفته است.
پارلمان جمهوری آذربایجان در اقدامی علیه آرمان فلسطین، با افتتاح سفارت خود در اراضی اشغالی موافقت کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ