داور دربی پرسپولیسی است یا استقلالی؟ بیشتر به سود کدام تیم سوت زده؟ با یحیی مراعات کرده یا ساپینتو؟
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بندرعباس - مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان گفت: اصلی‌ترین علت رسوب کالا در بنادر مشکلات اسنادی است. بیش از ۷۰ درصد از ظرفیت نگهداری کانتینر در بندر شهید رجایی تکمیل شده است.
اسنادی نویافته نشان می‌دهد ناصر‌الدین شاه قاجار در آستانۀ سفر دوم خود به فرنگ نگران تأثیر منفی اعدام 10 نفر بر افکار عمومی در اروپا بوده است. این 10 نفر به اتهام سنگ‌اندازی به کالسکه شاه و در پی اعتراض به تأخیر در پرداخت به سربازان دستگیر و مجازات شده بودند.
اسنادی نویافته نشان می‌دهد ناصرالدین شاه قاجار در آستانۀ سفر دوم خود به فرنگ نگران تأثیر منفی اعدام ۱۰ نفر بر افکار عمومی در اروپا بوده است. این ۱۰ نفر به اتهام سنگ‌اندازی به کالسکه شاه و در پی اعتراض به تأخیر در پرداخت به سربازان دستگیر و مجازات شده بودند.
رئیس مؤسسه استنادی و پایش علم و فناوری جهان اسلام ISC گفت: چنانچه تمهیدات ویژه ای اندیشیده نشود با توجه شتاب گرفتن رقبای منطقه ای، ارتقا و حتی حفظ جایگاه علمی ایران امکان پذیر نیست.
وزیر کشور از غرفه معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه در نمایشگاه دستاوردهای پیشگیری و مقابله با جعل اسناد و مدارک بازدید کرد.
وزیر کشور از غرفه معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه در نمایشگاه دستاوردهای پیشگیری و مقابله با جعل اسناد و مدارک بازدید کرد.
این گروه همچنین وارد خاک ناتو شد و در ماه فوریه مخفیانه با «رابط‌های ترکیه‌ای» در تلاش برای دریافت سلاح برای جنگ در اوکراین ملاقات کرد؛ اما مشخص نیست که آیا آنها توانستند به تسلیحات دست پیدا کنند یا خیر؟ اما همچنین بخشی از این اسناد نشان می‌دهند که کشور مالی در غرب آفریقا به‌عنوان یک جایگاه دریافت تسلیحات از ترکیه مطرح بوده است. در این اسناد از قول یکی از کارمندان واگنر نقل شد که این شرکت بیش از ۱۶۴۵پرسنل در مالی دارد.
اسنادی که جدیدا منتشر شده نشان می‌دهد که مدیران و روسای قبلی باشگاه بارسلونا توجیه عجیبی برای پرداخت پول به خوزه ماریا انریکز نگریرا داشته‌اند.
وزارت دفاع انگلیس مدعی شده که اقلام توقیف شده شامل "موشک‌های زمین به هوا و موتور موشک‌های کروز" بوده‌اند. انگلیس مدعی شد که این اقدام نقض قطعنامه 2231 و 2140 شورای امنیت سازمان ملل محسوب می‌شود.
اسناد تازه منتشر شده حکایت از آن دارد که دیپلمات ارشد دولت بوش پدر نسبت به جنگ روسیه با اوکراین به عنوان یک احتمال خطرناک هشدار داده بود.
اسنادی به‌تازگی از طبقه‌بندی خارج شده که نشان می‌دهد انگلیس از سال ۱۹۴۵ بیش از ۴۰ کودتا برای سرنگونی دولت‌های خارجی انجام داده است.
اسنادی به تازگی در انگلیس منتتشر شده که نشان می‌دهد انگلیس در چند دهه اخیر به شیوه‌های مختلف بیش از ۴۰ کودتا در بیش از ۲۷ کشور جهان انجام داده است.
رئیس اداره عملیات کالاهای فله بندر امام گفت:۳۲ فروند کشتی به دلیل مشکلات اسنادی در انتظار تخلیه بار در بندر امام خمینی هستند.
آشوب‌های اخیر و اغتشاشات در کشور را شاید بتوان یکی از فتنه‌های بزرگ طراحی شده در دستگاه‌های اطلاعاتی متخاصم برشمرد که منجر به آن شد تا سرویس‌های اطلاعاتی دشمنان هر آنچه در سال‌های اخیر برای توسعه شبکه خود برای ایجاد ناامنی در کشور سرمایه‌گذاری کرده بودند، به میدان بیاورند.
آشوب‌های اخیر و اغتشاشات در کشور را شاید بتوان یکی از فتنه‌های بزرگ طراحی شده در دستگاه‌ های اطلاعاتی متخاصم برشمرد که منجر به آن شد تا سرویس‌های اطلاعاتی دشمنان هر آنچه طی سال‌های اخیر برای توسعه شبکه خود برای ایجاد ناامنی در کشور سرمایه‌گذاری کرده بودند را به میدان بیاورند.
رئیس مؤسسه استنادی علوم و پایش علم و فناوری (ISC) از کسب جایگاه ممتاز علمی جمهوری اسلامی ایران در بین ۵۷ کشور اسلامی در ۱۰ سال اخیر (۱۳۹۹-۱۴۰۰) خبر داد.
اسناد منتشره شده از سوی المسیره، میزان غارت ثروت نفتی یمن توسط نیروهای متجاوز و سوء استفاده از درآمدهای هنگفت این بخش برای تامین مالی عملیات تجاوزگرانه علیه مردم این کشور را نشان می دهد.
اسنادی از سوی فعالان فضای مجازی منتشر شده است که از موافقت عربستان با پیشنهاد اعزام نیروی سرکوب به بحرین به درخواست منامه پرده برمی دارد.
نمایندگان مجلس در دیدار با روسای تشکل های گردشگری اعلام کردند: بخش خصوصی اسناد بالادستی را با جایگاه فعلی گردشگری مقایسه و گزارش آن را ارائه کند تا مشکلات آن دربرنامه هفتم رفع شود.
برای دهه‌ها شایعات و شهادت‌های نقل شده درباره مسموم کردن چاه‌های آب توسط سربازان یهودی در روستا‌های عرب‌نشین در حال چرخش بود. اکنون پژوهشگران اسناد رسمی عملیات مسموم کردن آب چاه‌های مناطق عرب‌نشین توسط اسرائیلی‌ها را مورد تایید قرار می‌دهند.
اسنادی که به تازگی از طبقه‌بندی خارج شده‌اند نشان می‌دهند که چگونه اسرائیل چندین دهه رژیم‌های نظامی متوالی را در میانمار تسلیح کرده و مورد آموزش نظامی قرار داده است. جنگ داخلی مرگبار؟ شکنجه؟ قتل عام؟ برای اسرائیل این مسائل و بسترها زمینه مساعدی برای همکاری قلمداد می‌شوند!
زمانی که ترامپ بر سر کار بود، کارکنان کاخ سفید گهگاه متوجه می‌شدند که توالت با کاغذ چاپی بند آمده است و معتقد بودند که او اسناد را در توالت ریخته و سیفون را کشیده است.
چین به عنوان قدرت اقتصادی، روسیه به عنوان قدرت نظامی و ایران-کره‌شمالی به عنوان قدرت‌های منطقه‌ای بدل به نقطه تمرکز آمریکا در حوزه سیاست خارجی شدند.
یکی از مواردی که جامعه امروز ما نیاز دارد برای اینکه ما یک امنیت قضایی ایجاد کنیم و به نوعی حفظ شأن و جایگاه اسناد را رعایت کنیم، توسعه سند رسمی است. متاسفانه بیش از ۷۰ درصد از پرونده‌های قضایی ما مربوط به بحث‌های املاک است و شاید از این ۷۰ درصد نیز بیش از ۶۰ تا ۷۰ درصد مشکل اساسی مربوط به قولنامه‌های عادی است

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ