آیت الله نورالله شاه آبادی دار فانی را وداع گفت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
برانی جیمز، فرزند 18 ساله لبران جیمز، فوق ستاره تیم بسکتبال لس آنجلس لیکرز در جریان تمرین تیمش دچار ایست قلبی شد.
سمنان- استاندار سمنان بابیان اینکه در بسیاری از شاخص هایی نظیر طلاق، ازدواج و فرزند آوری جایگاه استان مطلوب نیست، گفت: مراکز مشاوره باید به حل این بحران کمک کنند.
سمنان- مدیر کل حفاظت از محیط زیست استان سمنان گفت: یک قلاده یوز ماده در ۵۰ متری حادثه تلف شدن یوز نر در منطقه میاندشت میامی رویت شد.
اصفهان- معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از معافیت جدید سربازی برای تنها فرزند پسر خانواده‌هایی که دارای فرزند با معلولیت شدید هستند، خبرداد.
زدا در توضیحات تکمیلی خود گفت: تا کنون رویه این بود که فرزندان اناث می‌توانند از مستمری پدر و مادرشان استفاده کنند. تعبیر سازمان تامین اجتماعی در ۴۰ سال گذشته این بود که فقط «فرزند» مشمول می‌شود، اما اخیرا دیوان عدالت به این موضوع ورود کرد و گفته است «نوه» هم جزو فرزندان محسوب می‌شود و اگر شرایط لازم را داشته به استناد اینکه فرزند محسوب می‌شود، مزایای تامین اجتماعی بر او هم قابل تسری است. این موضوع ۱۸ آبان از سوی سازمان تامین اجتماعی نیز بخشنامه شده است.
فرزند متولی خانه-حسینیه تاریخی امینی‌ها گفت: اجاره موقوفات چند صد هکتاری استان قزوین به عروس حجت‌الاسلام خاموشی صحت دارد و اجاره بهای این اراضی ماهانه حدوداً نهصد هزار تومان است‌
سمنان- مدیرکل بهزیستی استان سمنان از واگذاری ۲۶ فرزند به خانواده جایگزین طی سال گذشته در استان خبر داد و گفت: کودکان نیازمند درمان و گروه سنی بالای شش سال در اولویت درخواست‌ها هستند.
متهم اصرار داشت که علت فوت همسرش مصرف قرص بوده است، اما با توجه به اینکه ادله و شواهد علیه او بود، متهم شناخته شد و پرونده با صدور کیفرخواست برای محاکمه به دادگاه کیفری یک استان تهران ارسال شد،، اما قبل از رسیدن موعد محاکمه پدر لیدا از قصاص قاتل فرزندش اعلام گذشت کرد و به این ترتیب متهم بزودی به لحاظ جنبه عمومی جرم پای میز محاکمه خواهد رفت.
سمنان- استاندار سمنان گفت: متأسفانه کمترین نرخ فرزند آوری و تولد نوزاد در سال گذشته با شش هزار و ۹۱۶ نفر مربوط به این استان است.
تبریز- رئیس پلیس آگاهی استان آذربایجان شرقی گفت: مرد جوانی که به دلیل اختلاف خانوادگی و دیدن فرزندش ۳ نفر را با ضربات چاقو به قتل رسانده بود، دستگیر شد.
براساس اسناد افشاشده از دولت انگلیس، یکی از جاسوسان این کشور که برای نفوذ به اردوگاه یک گروه تروریستی در مرز پاکستان-افغانستان اعزام شده بود، در بازگشت از ماموریت، فرزند خود را کشته است.
به ملت شریف عزیز ایران اطمینان داده می‌شود، عواملی که با اقدامات ناجوانمردانه علیه نوجوانان دانش آموز باعث ایجاد جو ناامنی روانی شده اند، شناسایی و به دست قانون سپرده خواهند شد. به اولیای محترم دانش آموزان نیز تاکید می‌شود، توصیه‌های لازم را به فرزندان خود برای رفع نگرانی و اضطراب و همچنین همکاری لازم با مدیران، کارکنان و معلمان شریف مدارس داشته باشند.
به ملت شریف عزیز ایران اطمینان داده می شود عواملی که با اقدامات ناجوانمردانه علیه نوجوانان دانش آموز باعث ایجاد جو ناامنی روانی شده اند ، شناسایی و به دست قانون سپرده خواهند شد. به اولیاء محترم دانش آموزان نیز تاکید می شود توصیه های لازم را به فرزندان خود برای رفع نگرانی و اضطراب و همچنین همکاری لازم با مدیران، کارکنان و معلمان شریف مدارس داشته باشند.
اصفهان- مدیرکل امور اجتماعی استانداری اصفهان گفت: تاکنون افزون بر ۱۲۰۰ مادر کمتر از چهل سال دارای بیش از پنج فرزند با رصد سامانه‌های بهداشتی در استان اصفهان شناسایی شدند.
فریدمان فروند، استاد فیزیک دانشگاه ایالتی سن خوزه و محقق ارشد مرکز تحقیقات ایمز در ناسا در مصاحبه‌ای با نشنال جغرافی در سال ۲۰۱۴ گفت: که این نور‌ها می‌توانند اشکال، فرم‌ها و رنگ‌های مختلفی داشته باشند. او و همکارانش ۶۵ مورد از مشاهده چنین نور‌هایی را از سال ۱۶۰۰ میلادی مورد مطالعه قرار دادند و یافته‌های خود را در «نامه‌های تحقیقات زلزله‌نگاری» در سال ۲۰۱۴ منتشر کردند.
اصفهان- معاون املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان جزئیات طرح واگذاری زمین یا مسکن به اصفهانی‌ها در قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت را تشریح کرد.
استاد سابق دانشگاه تهران گفت: آیا ظرف ۵۰ سال گذشته، یک استاد یا دانشجوی ایرانی به کره شمالی رفته است؟ اصلا جایگاه دانشگاه‌های کره شمالی در عرصه بین المللی کجا است؟ متاسفانه طرح چنین مسائلی به جز اینکه حب و بغض و کینه مردم را تشدید کند، نتیجه دیگری ندارد.
قاتل وقتی تحت بازجویی قرار گرفت و خود را در پایان راه دید، به ناچار لب به اعتراف گشود و گفت: «پس از قتل از شهرستان به تهران گریختم و زندگی مخفیانه‌ای را در پیش گرفتم. پس از چند سال وقتی آب‌ها از آسیاب افتاد، با خودم گفتم دیگر کسی مرا شناسایی نمی‌کند. ازدواج کردم و صاحب فرزند شدم. اما بار کج هیچ وقت به منزل نمی‌رسد و درنهایت به دام قانون افتادم.
بهنام قرار بود پراید بخرد مسافرکشی کند. اما آگهی‌های روزنامه کار دستش داد. یک روز که در جستجوی خرید پراید بود میان آگهی‌ها چشمش به آگهی کار روی آمبولانس افتاد. شغلی که نوشته بود درآمد ماهیانه اش دست کم ۵ برابر حقوق یک کارمند است. خب او ازدواج کرده بود و فرزند دومش هم در راه بود. این در آمد وسوسه اش کرد. تماس گرفت و پیگیری کرد. وقتی به آدرس محل استخدام رفت متوجه شد آمبولانس نعش کشی است نه حمل بیمار. او تصور می‌کرد منظور از کار روی آمبولانس، حمل بیمار است!
سید خلیل موسوی عضو تیم ملی ایران در المپیاد جهانی شطرنج 2022 هند، به لقب استاد بزرگی نائل شد.
فرزند استاد شجریان به موزه تیم رئال مادرید رفت.
روایت تکان‌دهنده رهبرانقلاب از شفا گرفتن استاد حسین الهی قمشه‌ای، فرزند مرحوم مهدی الهی قمشه‌ای در نوزادی را ببینید.
فعالان بازار ارز در پنجمین روز هفته شاهد تغییرات محدود دلار و یورو در صرافی های مجاز بودند.
جمال محمد پرست، فرزند استاد عثمان محمدپرست درباره زمان مراسم‌های استاد موسیقی مقامی خراسان اظهار کرد: مراسم تشییع و اقامه نماز بر پیکر ایشان روز جمعه همزمان با نماز ظهر، در مصلی خواف برگزار خواهد شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ