به تازگی ویدیو‌ها و تصاویری از خارج از کشور منتشر شده است که نشان می‌دهد در آرایشگاه‌های مخصوص حیوانات خانگی اقداماتی همچون رنگ کردن مو و اصلاح‌های عجیبی که سگ‌ها را شبیه به حیواناتی مانند پلنگ و پاندا می‌کنند انجام می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بوئینگ سی‌اچ-۴۷ شینوک یک هلیکوپتر ترابری نیمه سنگین دو ملخ ساخت شرکت بوئینگ آمریکاست که برای اولین بار در سال 1962 به پرواز در آمد اما آنقدر در جبهه های جنگ مختلف موفق عمل کرد که هنوز ستون فقرات اصلی ترابری هوایی بسیاری از ارتش های جهان به آن وابسته است.
علی ضیا، مجری مشهور در ویدئویی که از خودش منتشر کرده به گرانی اقلام خوراکی و وعده‌های عمل نشده رئیسی کنایه تندی زده است.
تصاویر دلخراش از سرعت عمل پایین یک زن که باعث گیر کردنش بین در و خودرو شد و مرگ این زن را رقم زد. منبع:
سردار آزمون در برنامه فوتبال برتر با اشاره به عکسی از علیرضا بیرانوند و مرتضی پوریای گنجی که درحال بوسیدن او هستند گفت یک طرف صورتم حس خوبی داشت و طرف دیگر صورتم داشت له می‌شد. سردار از بیرانوند درخواست کرد که دماغش را عمل نکند.
این دوقلو به نام های احسان و بسام در بیمارستان کودکان ملک عبدالله شهر ریاض تحت عمل جراحی جداسازی قرار گرفتند.
مهسا عابدی دختر آسیب دیده از این حمله - که اتفاقا خود نیز یک سگ خانگی هم دارد - در این حادثه از ناحیه سر به شدت دچار جراحت شد. به گفته وی پزشکان او را دوبار به اتاق عمل برده اند و حدود ۲۰۰ بخیه به او زده اند تا شاید بتوانند جمجمه‌ای که با دندان‌های سگ "پیت‌بول" از هم شکافته شده است را به حالت طبیعی برگردانند!
متهمان کنار خودروی پژو پارس دیگری که پارک شده بود توقف کرده و یکی از متهمان از خودرو پیاده شده و اقدام به باز کردن در خودروی پارک شده می‌کند که مأموران سریعا برای دستگیری متهمان وارد عمل می‌شوند.
رئیس پلیس راه استان کردستان با بیان اینکه راننده مینی‌بوس و کامیون هر دو فوت کرده‌اند، گفت: از ۱۰ نفر از مجروحان نیز سه نفر در بیمارستان کامیاران بستری بوده که یکی از آنان حالشان خوب بوده و ۲ نفر دیگر در اتاق عمل هستند.
آیت الله محقق داماد اظهار داشتند: قرآن کریم در آیه‌ای می‌گوید «إِذَا قِیلَ لَهُمْ لَا تُفْسِدُوا فِی الْأَرْضِ قَالُوا إِنَّمَا نَحْنُ مُصْلِحُونَ (سوره بقره- آیه۱۱)» عده‌ای هستند که فساد می‌کنند، وقتی به آن‌ها می‌گوییم فساد نکنید، می‌گویند ما عمل صالح انجام می‌دهیم، ایمان به تنهایی باعث عمل صالح نمی‌شود. عمل شخص مؤمن با هوشیاری و ذکاوت و بهره بردن از خرد و تعقل، صالح می‌شود.
رئیس پلیس راه استان سمنان از نجات مسافران یک اتوبوس خبر داد و گفت: خوشبختانه در این سانحه ۳۰ مسافر اتوبوس با کمک شاگرد راننده از مرگ حتمی نجات یافتند. وی با بیان اینکه تنها سرعت عمل شاگرد راننده سبب نجات یافتن مسافران و راننده اصلی و کمک راننده که دچار شکستگی دست شده بود شد افزود: با وقوع حریق بلافاصله شاگرد راننده دست به کار شد و با شکستن شیشه‌های اتوبوس مسافران را نجات داد.
نماینده ادوار مجلس در برنامه حضور گفت: در دو انتخابات اخیر مجلس یازدهم و ریاست جمهوری سیزدهم، خیلی خوب عمل نشد و خیلی افراد صرفاً به دلیل انتقاد، رد صلاحیت شدند.
دکتر مهتاب ربانی، متخصص گوش و حلق و بینی و جراح سر و گردن با تاکید بر اینکه هرگونه دستکاری روی بینی و صورت باید بعد از سنین رشد صورت بگیرد تا استخوان‌ها و غضروف‌ها کاملا شکل گرفته باشند، می‌گوید: بر این اساس از سنین ١٦تا١٧سالگی به بعد و بر مبنای برخی توصیه‌های علمی از سن ١٨سالگی می‌توان برای انجام عمل رینوپلاستی اقدام کرد. کمااینکه در سنین نوجوانی معمولا انتظارات فرد از نتایج عمل زیبایی بدرستی شکل نگرفته است.
این مرد برای اولین بار پس از عمل با اهدا کننده کلیه ناشناس خود ملاقات کرد و معلوم شد که اهدا دختر خودش است. این دختر موفق شد به مدت ۸ ماه قصد خود برای اهدای عضو را مخفی نگه دارد، در غیر این صورت پدرش از عمل جراحی خودداری می‌کرد.
متخصصان مغز و اعصاب شهر ساری موفق به انجام عمل جراحی جداکردن تومور سر بدون شکافتن جمجمه و از طریق بینی شدند. فوق‌تخصص جراحی مغز و اعصاب: امروزه این عمل را در دنیا از طریق اندوسکوپی با همکاری پزشکان گوش و حلق و بینی انجام می‌دهند که از راه بینی و سینوس اسفنویید انجام می‌شود و تومور تخلیه می‌شود.
همانطور که این ویدئو نشان می‌دهد، شیر‌های نر برای شکار حیوانات بزرگ خیلی خونسرد عمل می‌کنند. پادشاه جنگل می‌تواند با یک ضربه پنجه قدرتمند خود یک بوفالو با وزن حدود ۹۰۰ کیلوگرم را به زمین بزند و در ادامه او را خفه کند.
پلیس انگلیس اعلام کرد یک بمب ۲۵۰ کیلوگرمی جنگ جهانی دوم به طور غیرمنتظره‌ای در گریت یارموث منفجر شد. سرویس‌های خنثی سازی پس از کشف یک بمب بزرگ منفجر نشده در گذرگاه رودخانه در شهر نورفک برای خنثی سازی آن وارد عمل شدند اما بمب منفجر شد. پلیس نورفک گفت که یک انفجار غیر برنامه ریزی نشده رخ داده است، اما به کسی آسیب نرسیده است.
خضریان، نماینده مجلس گفت: در جریان اتفاقات اخیر شورای عالی انقلاب فرهنگی نه تنها حرفی نداشته و یک بیانیه هم نداده و خاموش و بی عمل است بلکه حتی هیچ چشم‌اندازی هم ارائه نکرده است و این نشان از نیازمندی این شورا به تغییرات است.
سخنگوی دولت در هیات ثارالله زنجان گفت: با مقصران حادثه کرج حتما برخورد می‌شود. او در ادامه افزود: در مورد حجاب باید قوی‌تر عمل کنیم، اما پاسخ برخی مسائل، تند و خشن نیست. منبع: دانشجو
مجید تفرشی سه اشتباه حاکمیت را با صراحت در شبکه چهار بیان کرد: جمهوری اسلامی به رضاشاه فحش می‌دهد، اما راهکار رضاخانی را دنبال می‌کند. خیال می‌کنند شاه، چون امتیاز داد سقوط کرد، این اشتباه است، محمدرضا پهلوی به این دلیل سقوط کرد که دیر و در زمان ضعف و استیصال امتیاز داد.
استاد محمداسفندیاری در برنامه «شیوه» شبکه ۴ گفت: امیرالمومنین اهل طلب پیروزی با ظلم نبود برای بقاء حکومتش، نه آزادی‌های سیاسی را محدود کرد و نه برای تحکیم قدرت خویش به انقلابی‌ها امتیاز ویژه داد تا دهان سپاهیانش را ببندد، ملاک بهره مندی مردم از امکانات حکومت، نیاز ان‌ها بود نه انقلابی بودنشان به عکس شیوه معاویه...
جراح محروم مهسا امینی درباره عمل جراحی مرحوم امینی در کودکی گفت: مرحوم مهسا امینی در ۸ سالگی بر اثر تومور مغزی تحت عمل جراحی قرار گرفته و عمل جراحی موفقیت آمیز بوده است.
شبکه سی ان ان اعلام کرد: تصاویر ویدئویی نشان می‌دهد که «کریستیانا فرناندز کرشنر» معاون رئیس جمهور و رئیس جمهور سابق آرژانتین درحالیکه بین جمعیت در حال خوش و بش کردن است ناگهان فردی به سمت وی اسلحه می‌گیرد و شلیک می‌کند، اما هیچ گلوله‌ای از آن خارج نمیشود.
رضا سرسنگی آسیب شناس تیم ملی هندبال نوجوانان در پایان دیدار نیمه نهایی مقابل عربستان در قهرمانی آسیا به بازیکن حریف که بیهوش شده بود کمک کرد.
محققان آزمایشگاه گوگل اخیراً مهارت‌های جدیدی را از ربات خود به نمایش گذاشته اند که نشان می‌دهد نسبت به سایر ربات ها، بیشتر مانند انسان عمل می‌کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ