رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت به مدیران دولتی هشدار داد و تاکید کرد: رفتارهای غیرحرفه‌ای در این دولت ابداً تحمل نخواهد شد و با توبیخ و در صورت نیاز برکناریِ فرد خاطی اقدام جبرانی می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سمنان- رئیس کل دادگستری استان سمنان توقف رفتارهای هنجار شکنان در شاهرود با ورود دستگاه قضایی استان را خواستار شد.
به گل نشستن دسته جمعی وال ها در استرالیا و نیوزیلند غیر معمول نیست. دانشمندان هنوز دلیلی برای این رفتار وال‌ها پیدا نکرده اند.
کمیسیون اخلاق ورزش کشور با ارسال نامه‌ای به فدراسیون فوتبال خواستار رسیدگی سریع نسبت به رفتارهای غیرحرفه‌ای سرمربی استقلال شد.
بررسی مصوبات انتخاباتی مهمترین دستور کار جلسه علنی امروز (یکشنبه) سی و یکم اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ مجلس شورای اسلامی بود. جلسه علنی مجلس به ریاست محمدباقر قالیباف برگزار شد و ادامه بررسی گزارش کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها درباره طرح اصلاح موادی از قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی در دستورکار نمایندگان قرار گرفت.
کارشناس فوتبال با اشاره به درگیری‌هایی که بین مربیان تیم های مختلف صورت می گیرد گفت: این رفتارها در شان فوتبال ایران نیست و سرمربی استقلال هم باید تمرکزش را روی مسائل فنی بگذارد.
رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت به مدیران دولتی هشدار داد و تاکید کرد: رفتارهای غیرحرفه‌ای در این دولت ابداً تحمل نخواهد شد و با توبیخ و در صورت نیاز برکناریِ فرد خاطی اقدام جبرانی می‌شود.
پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: حرکات و رفتارهای احساسی ساپینتو به ضرر یک تیم بزرگ است.
هرچند فعلاً در مواضع رسمی عربستان و امارات برآیند روشنی دیده نشده است، اما نشانه‌هایی از یک تنش پنهان در روابط دو طرف وجود دارد. این تنش احتمالی فعلاً بروندادی غیر از قهر‌های موقت دوطرفه نداشته است و باید دید به‌زودی پایان می‌یابد و یا ادامه پیدا می‌کند و در آن صورت آیا در رفتار‌ها و سیاست‌های دو طرف نمود عینی آشکار پیدا می‌کند؟
وزیر امورخارجه صدور قطعنامه مداخله جویانه و نامتعارف پارلمان اروپا را محکوم کرد و گفت: بی تردید تبعات منفی چنین رفتارهای احساسی برای اروپا هزینه زا می‌باشد.
کارشناس فوتبال با بیان اینکه کمتر سابقه داشته یک مربی در استقلال این اندازه اخراج شود، گفت: رفتارهای ساپینتو خسته کننده شده و حرف‌های ما برای او تکراری.
کارشناس فوتبال با بیان اینکه ساپینتو با رفتارهای غیر حرفه‌ای اش تیم را به حاشیه برده است گفت: سرمربی آبی پوشان باید توسط باشگاه مدیریت شود.
تمسخرهای «غیر طبیعی» مارتینز علیه امباپه، رئیس فدراسیون فرانسه را بر آن داشت تا به آرژانتین نامه بنویسد.
رفتارهای عاشقانه حیله ای برای جدایی
وین رونی، ستاره سابق منچستریونایتد، در واکنش به تنش‌های اخیر بین کریستیانو رونالدو و شیاطین سرخ می‌گوید رفتارهای اخیر او غیر قابل قبول بوده است.
حمید سجادی وزیر ورزش گفت: برخی رفتارهای غلط ورزشکاران ما پسندیده نیست و شاید به دلیل اطلاعات اشتباهی است که به آنها می‌رسد.
صهیونیست ها برای پنجمین بار ۴ سال گذشته پای صندوق های رای رفته اند تا شاید بتوانند به بی ثباتی سیاسی و انحلال پیاپی کابینه ها پایان دهند.
شایعات در مورد استفاده رئیس جمهور روسیه از بدل خود ابتدا در ماه ژوئیه و پس از ورود این مرد ۶۹ساله به تهران برای شرکت در نشستی با حضور سران آغاز شد. او در تهران بیش از حد معمول رفتاری غیر ماهرانه داشت و بیش از گذشته پر انرژی و پرتحرک بود.
محمدرضا پیرمرادی، رئیس دانشکده علوم رفتاری و سلامت روان دانشگاه علوم‌پزشکی ایران با اشاره به اینکه سلامت جنسی و بهداشت روان ارتباط مستقیمی با یکدیگر دارند، می‌گوید: «شیوع اختلالات جنسی در کشور بالای ۳۰درصد است که سلامت روان را تحت‌الشعاع قرار می‌دهد. این حوزه باید با توجه به رویکرد‌های جمعیتی مورد توجه قرار بگیرد، در غیر این صورت احتمال باروری را کاهش می‌دهد. بر همین اساس لازم است اختلالات جنسی به‌صورت سیستماتیک به مردم البته متناسب با فرهنگ جامعه آموزش داده شود، زیرا این مسأله با بهداشت روان ارتباط نزدیکی دارد.»
در حالی که موج انتقادها از کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی، شدت گرفته، به نظر نمی‌رسد که اریک تن‌هاخ هم در این اتفاقات بی‌تقصیر باشد.
مرکز اطلاع رسانی پلیس پایتخت در مورد فیلم منتشر شده از دستگیری یک خانم توسط ماموران یگان ویژه اعلام کرد دستور ویژه ای مبنی بر رسیدگی به این موضوع از سوی فرماندهان پلیس صادر شده است.
سرمربی تیم ملی وقتی این خبر‌ها به گوشش رسید در محفل خصوصی گفت مگر غیر از این از من انتظار داشتید؟ اینجا تیم ملی است و همه ما باید در برابر رفتار‌هایی که از خود بروز می‌دهیم قبول مسئولیت کنیم
حجت الاسلام والمسلمین ادیب با بیان اینکه از دیدگاه بسیاری از کارشناسان اقدامات گشت ارشاد در قالب امر به معروف و نهی از منکر به نفع کشور و دین تمام نمی‌شود، اظهار داشت: بسیاری از افراد این احساس را دارند که این اقدامات فقط برای راضی نگه داشتن یک معدود افراد ظاهرنگر، برای اینکه در کارنامه خود گفته باشیم که به یک وظیفه‌ای عمل کردیم و گزارشی برای کسانی ارایه کنیم که ما بر سر فلان مساله جدیت به خرج دادیم، انجام می‌شود و گویا این رفتار‌ها و جریان‌ها غیر از این، دستاوردی ندارد.
دولت سوئد در اقدامی عجیب دادخواست وکیل بیماران پروانه‌ای ایرانی برای الزام شرکت سوئدی «مولنیکه» جهت ارسال پانسمان های مخصوص برای بیماران ایرانی را رد کرد.
بیکاری در روسیه به پایین‌ترین حد خود رسیده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ