مدیر کل دفتر توسعه نهاد‌های اشتغال و هدایت نیروی کار وزارت کار گفت:موجبات امضای صورتجلسه پنجمین نشست کمیته مشترک اعزام نیروی کار ایرانی به قطر درجهت تسهیل صدور ویزای کار برای نیروی کار مازاد ایرانی به وجود آمده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت کار از صدور ۵۰۰ مجوز کار از سوی قطر برای ایرانیان خبر داد و گفت: در شش ماه گذشته ۵۰۰ روادید کار برای ایرانیان متقاضی کار در قطر صادر شده است و طی توافقی که با کشور قطر داشتیم تصمیم بر این شد تا ریل‌گذاری و چارچوب بندی اعزام نیروی کار به نحو شایسته صورت گیرد که در حال شکل گیری است.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: در جریان سفر وزیر کار قطر به کشورمان، برنامه‌های متنوعی در دستور کار قرار گرفت که در راستای آن اعزام کار نیروی متخصص و ماهر به کشور قطر انجام خواهد شد.
معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: موضوع ساماندهی اعزام نیروهای متخصص و ماهر ایرانی به قطر در نشست‌های کارشناسی بین دو کشور مورد بررسی قرار گرفت.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در دیدار با وزیر کار قطر گفت: آماده گسترش همکاری‌ها بین دو کشور و اعزام نیروی کار ماهر و متخصص به قطر هستیم.
رژیم صهیونیستی و هندوستان یک قرارداد همکاری درباره اعزام نیروی کار خارجی در برخی بخش‌های بازار کار در سرزمین‌های اشغالی امضا کردند.
سایت کاریابی ایندید در ایالات متحده روز چهارشنبه اعلام کرد حدود ۲۲۰۰ کارمند یا ۱۵ درصد از نیروی کار خود را اخراج می‌کند.
وزیر امور اروپا و آمریکای شمالی در دولت انگلیس اعلام کرد که موضوع اعزام نیروی نظامی به اوکراین ازسوی لندن مطرح نیست.
«یونس سزر» با اشاره به تداوم بی وقفه تلاش برای امداد و نجات یک هفته پس از این زمین لرزه اعلام کرد که ۲۳۳ هزار و ۳۲۰ نفر نیروی امدادی و ۱۲ هزار و ۳۲۲ دستگاه ماشین آلات و تجهیزات آواربرداری و امدادی در مناطق زلزله زده مشغول به کار هستند.
حسین آخانی، استاد دانشگاه تهران و فعال محیط زیست می‌گوید: «خبر آبگیری سد چم‌شیر را چند رسانه محلی و افرادی که در این سد کار می‌کنند، اعلام کردند. هنوز خبر رسمی از آبگیری از سوی وزارت نیرو اعلام نشده، اما سوابق نشان می‌دهد که این روند را در آبگیری سد گتوند نیز انجام داده‌اند. معمولا در سد‌هایی که مساله دارد، وزارت نیرو چراغ خاموش آبگیری را شروع می‌کند تا جلوی عواملی که می‌توانند مانع آبگیری بشوند را بگیرد.»
نبویان گفت: این را باید بدانیم که فقط ترامپ انسان بدی نبود ترامپ اولین کسی بود که سپاه را تروریستی اعلام کرد. اصلاً نیروی نظامی یک دولت را هیچ جا و هیچ کشوری نمی‌تواند تحریم کند و چنین تحریمی رسم نیست؛ اولین کار را ترامپ به خاطر شکست‌هایی که از حاج قاسم خورد انجام داد. اتحادیه اروپا هم به دنبال جبران شکست‌های خود به دنبال این است که سپاه را وارد گروه‌های تروریستی کند. الان اتحادیه اروپا جا پای ترامپ گذاشته اما بدانند همانطور که ترامپ شکست خورد یقیناً شکست خواهند خورد.
با الزام راه آهن ج. ا. ا برای تاسیس شرکت فنی و تعمیراتی در کنار شرکت‌های ریلی مسافری، فعالیت شرکت نوین صنعت رجا با توجه به توان نیروی انسانی متخصص و امکانات باید گسترش یابد.
داور دیدار تیم‌های نفت اهواز و شاهین باغملک گفت: بعد از نیمه تمام اعلام شدن بازی و رفتن ما به اتاق داوران، متأسفانه یکسری از تماشاگران تیم شاهین باغملک و یکسری افراد ناشناس پس از حمله به نیروی حراست ورزشگاه، در اتاق داوران را شکستند و وارد اتاق شدند و قصد داشتند ناظر بازی را به خاطر تصمیمی که گرفته است کتک بزند که خدا را شکر مأموران نیروی انتظامی مانع از این کار شدند. البته نیروی انتظامی برای متفرق کردن افراد و برای برقراری امنیت مجبور به زدن اسپری فلفل شدند که البته خود ما تا حد مرگ پیش رفتیم.
سردار کوثری نماینده تهران در مجلس به جماران گفت: تجزیه‌طلبان به خصوص کومله، پژاک و دموکرات در منطقه اقلیم کردستان حضور پیدا کرده اند تا بتوانند قسمتی از کردستان را به دست بیاورند؛ به این خاطر نیروی زمینی به غرب کشور فرستاده شد تا بتوانند بر آنان غلبه پیدا کرده و در مرزها امنیت را برقرار کنند و مردم شهرهای کردستان به زندگی خود ادامه دهند.
دبیر کل ناتو از آمادگی این ائتلاف برای ارسال نیروی به لهستان خبر داد.
اسنادی از سوی فعالان فضای مجازی منتشر شده است که از موافقت عربستان با پیشنهاد اعزام نیروی سرکوب به بحرین به درخواست منامه پرده برمی دارد.
متاپلتفرمز روز چهارشنبه اعلام کرد ۱۳ درصد نیروی کار یا ۱۱ هزار نفر از کارمندانش را اخراج می کند.
متاپلتفرمز روز چهارشنبه اعلام کرد ۱۳ درصد نیروی کار یا ۱۱۰۰ نفر از کارمندانش را اخراج می کند.
رئیس جمهور بلاروس از برنامه مشترک این کشور و روسیه در خصوص استقرار ماهواره در فضا خبر داد.
موضوع "اقتصاد ایران و جهان در گذر زمان" در این نوشتار به وقایع تاریخی بیست و نهمین روز مرداد ماه اختصاص دارد که به طور مستقیم و غیر مستقیم اقتصاد ایران و جهان را متاثر کرده است.
مدیر عامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران از اعزام و بدرقه هزار نفر از نیروهای معاونت خدمات شهری شهرداری تهران به شهرهای مقدس نجف اشرف، سامرا، کاظمین و کربلای معلی خبر داد.
در نشست مشترک مسئولان سازمان عقیدتی سیاسی فراجا و مجموعه حج و زیارت اعلام شد که تا پایان امسال ۵هزار خانواده سفر اولی نیروی انتظامی در قالب کاروان‌های سازمان حج به کربلای معلی اعزام می شوند.
شهردار منطقه ۱۳ از اعزام نیروهای خدمات شهری و ماشین آلات به روستاهای سیل زده رودهن به مدت ۱۰ روز خبر داد.
ارتش رژیم صهیونیستی ار ترس واکنش گروه های مقاومت فلسطینی اقدام به اعزام نیروها و واحدهای بیشتر به مرز غزه کرد.
معاون توسعه منابع انسانی گروه صنعتی ایران خودرو با بیان این‌که انعطاف‌پذیری و چابک‌سازی بیش‌تر، محور اصلی برنامه‌های این گروه است، اعلام کرد: به همین منظور هم‌سویی بیش‌تر با استراتژی‌های کسب و کار و عملیات موثر و کارآمد را به عنوان اولویت مهم و کلیدی در حوزه منابع انسانی این گروه صنعتی تعریف کرده‌ایم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ