پیام رسان داخلی «ایتا»، کانال حمیدرضا علیمی، مداح منتقد را بست.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس رگولاتوری گفت: درخواستی که از مسیرهای مختلف به پیام‌رسان بومی می‌رسد ۲۰۰ میلی ثانیه تأخیر دارد که انشاالله می‌شود با روش‌هایی تا زیر ۵۰ میلی ثانیه زمان رفت و برگشت در شبکه را کاهش داد.
سازمان فناوری اطلاعات ایران خواستار توضیحات مدیران ارشد یک پیام‌رسان بومی در خصوص حفظ حریم خصوصی کاربران شد.
علی‌رغم جسارت مدیران بله، اما اتفاقی که در رابطه با مساله انتشار محتوای گروه‌های بله افتاده است، خدشه‌دار شدن اعتماد کاربر است. هرچند محتوا مرتبط با گروه‌های عمومی است، اما همچنان این ذهنیت از سوی کاربران ایرانی پیام‌رسان‌های داخلی وجود دارد که محتوای چت‌های خصوصی نیز زیر ذره‌بین خواهد بود. با وجود غیرواقعی بودن این گزاره و نقض حریم خصوصی، اما این انتشار تصویر صفحه مانیتور می‌تواند ذهنیت کاربران پیام‌رسان‌های ایرانی را هم به سمت یک گزاره غیرواقعی سوق دهد.
پیام رسان واتس اپ به دلیل عدم حذف محتوای ممنوع در روسیه با جریمه ای تا سقف ۴ میلیون روبل در این کشور  روبرو است.
تصویری از تذکر پیام رسان ایتا به کانال خبری خبرگزاری مشرق منتشر شده که در شبکه‌های اجتماعی خبرساز شده است
تصویری از تذکر پیام رسان ایتا به کانال خبری خبرگزاری مشرق منتشر شده که در شبکه‌های اجتماعی خبرساز شده است
مدیر مرکز روابط عمومی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات لحظاتی قبل در یک گفت‌وگوی تلویزیونی در این باره گفت: ساعت ۸ صبح امروز با تلاش همکاران و تیم پیام‌رسان ایتا، اختلال در این پیام‌رسان بومی نیز برطرف شد. دیگر پیام‌رسان‌ها نیز ساعاتی پس از بروز اختلال در شب گذشته فعالیت خود را آغاز کردند.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از امکان ارسال پیام متنی و فایل بین پیام سان های ایرانی خبر داد و گفت: در فاز جدید قابلیت تماس صوتی و تصویری بین پیام رسان ها ممکن می شود.
وزیر امور اقتصادی و دارایی و سخنگوی اقتصادی دولت جمهوری اسلامی ایران در گفتگویی مشروح با خبرگزاری "اسپوتنیک" روسیه دیدگاههای خود در حوزه تعاملات اقتصادی بین المللی ایران را تشریح کرد.
وزیر ارتباطات به عنوان هدیه نوروزی به مدت دو هفته ترافیک استفاده از پیام رسان های داخلی را برای مردم رایگان اعلام کرد.
السودانی گفت که بغداد به طور رسمی اقدامات ایران و ترکیه در خاک این کشور را محکوم کرد و نیرو‌های امنیتی دولت فدرال عراق با همکاری اربیل، مرز‌های عراق با ایران و ترکیه را کنترل کرد.
وزیر میراث فرهنگی گفت: نمی‌شود توقع داشت گردشگر اروپایی با پیام رسانی ملی ما، با خانواده اش ارتباط برقرار کند.
وزیر ارتباطات گفت: امکان تماس صوتی و تصویری باکیفیت در ۳ پلتفرم ایرانی وجود دارد.
تصویری که وزیر ارتباطات ۱۹ آذر ماه در شبکه‌های اجتماعی بومی خود منتشر کرد. کمتر از دو ماه پیش، زارع‌پور تعداد کاربر فعال ماهانه ایتا را ۱۵.۲ میلیون نفر اعلام کرده بود.
پیام‌رسان ایتا توانست با حمایت‌های دولت، از سه میلیون کاربر فعال در طی سه ماه اخیر به ۱۹ میلیون کاربر فعال برسد.
معاون وزیر ارتباطات و مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت از حملات شدید سایبری به پیام رسان های داخلی برای جلوگیری از سرویس دهی مناسب خبر داد.
وزیر صمت گفت: به عنوان یک کارشناس می‌گویم که چرا نباید از پیام‌رسان‌ها و شبکه‌های اجتماعی ایرانی استفاده کنیم؟ در همه زمینه‌ها به موفقیت رسیدیم و در این حوزه هم می‌توانیم به موفقیت برسیم.
وزیر ارتباطات با اشاره به اقبال هموطنان به شبکه‌های اجتماعی داخلی گفت: فعالیت پیام رسان روبیکا به ۳۵ میلیون کاربر فعال ماهانه رسیده است؛ ایتا ۱۵ میلیون کاربر ماهانه، بله و سروش پلاس حدود ۹.۵ میلیون کاربر ماهانه دارند.
سخنگوی دولت در خصوص فیلترینگ پیام رسان‌های خارجی گفت: این فیلترینگ به گونه‌ای تدبیر شد که مردم از پیام رسان خارجی به پیام رسان داخی کوچ کنند، البته این فیلتر مسکّن مقطعی است و سیاست دولت در حوزه فضای مجازی شبکه ملی اطلاعات است، در طول هشت سال گذشته شبکه ملی اطلاعات کمتر از ۱۰ درصد پیشرفت داشته، اما در یک سال اول دولت ۳۰ درصد رشد و در مجموع ۴۰ درصد رشد را نشان می‌دهد.
مهدی نصیری در کانال تلگرامی خود اعلام کرد که پیام رسان ایرانی «ایتا» کانال وی را به اتهام هنجار شکنی و نشر محتوای نامناسب مسدود کرد.
ایتا به نصیری هشدار داده در صورت انتشار مطالب مشابه در کانالها و گروه‌های دیگر، از ادامه میزبانی وی معذور خواهد بود.
پیام رسان گوگل Hangouts در سال ۲۰۱۱ معرفی شد و یکی از دو سرویس پیام رسانی بود که توسط گوگل در آن سال راه‌اندازی شد. سرویس دیگری که در سال ۲۰۱۱ در دسترس کاربران قرار گرفت، سرویس پیام متنی Huddle بود. در سال ۲۰۱۷، این شرکت با تمرکز بر کاربران سازمانی، نام این برنامه را به Hangouts Chat تغییر داد.
زارع‌پور وزیر ارتباطات گفت: محدودیت‌هایی که در روزهای گذشته برای اینترنت بین‌الملل وجود داشت، دو روز است که اعمال نمی‌شود و محدودیت‌ها فقط برای اینستاگرام و واتس اپ اعمال می‌شود.
گزارش‌ها حکایت از آن دارند که دسترسی به پیام‌رسان Session در ایران مسدود شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ