در طول این سال‌ها، نمونه‌های فسیلی متعددی از هیولا‌های تالی پیدا شده و اولین بار در سال ۱۹۵۵ بود که فرانسیس تالی، به صورت تصادفی با نمونه‌ای از این فسیل در بستر فسیلی Mazon Creek در ایلینویز روبرو شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اشاره این نوشته به پخش سخنان آیت‌الله خامنه‌ای به عنوان امام جمعه تهران در نماز جمعه ۴۰ سال قبل (۱۶ مهر ۱۳۶۲) و در حالی است که پشت سر ایشان تصویر آیت‌الله منتظری کنار امام خمینی قرار دارد.
یک نوع بندپای باستانی که ۲۵۰ میلیون سال قبل منقرض شده است، چشم‌هایی عجیب داشته که درک ساختار و کارکرد آن‌ها هنوز برای دانشمندان یک معمای حل نشده است.
حل کردن این معمای تصویری به تقویت مهارت های مشاهده ای شما کمک می کند. رکورد زمانی خود را در قسمت نظرات برایمان بنویسید...
بسیاری از کاربران اینترنت در تلاش برای یافتن دختر سرکش پنهان شده در این عکس، نا امید شدند، اما شما امید خود را از دست ندهید. سعی کنید چشمان خود را در سمت چپ تصویر متمرکز کنید، ممکن است چیزی مشکوک را تشخیص دهید.
کشف دستبند‌های نقره در مقبره ملکه حتپ‌حرس اول در سال ۱۹۲۵ برای محققان شگفتی بزرگی به همراه داشت، زیرا خود مصر در دوران باستان فاقد معادن نقره بود. حالا پس از گذشت نزدیک به یک قرن، به نظر می‌رسد این معما حل شده است.
هرچند ریاضیدانان موافق بودند که این تصویرسازی موسوم به «کلاه» اولین انیشتین است، با این حال هر هفت بار یک بار لازم بود تا تصویر آینه‌ای از آن کپی شود تا الگوی بدون تکرار بتواند ادامه پیدا کند. در این وضعیت یک مقاله دیگر در ماه گذشته منتشر شد که در آن آقای اسمیت و سه ریاضیدانی که به او کمک کردند تا این کشف را تأیید کند، شکل جدیدی را به نام «شبح» عرضه کردند.
محققان دانشگاه اوزاکا می‌گویند برای حل این مشکل از توانایی حرکتی برخی حشرات چابک الهام گرفته اند. محققان با استفاده از این روش ناچار نیستند محور بدن ربات را بطور مستقیم هدایت کنند، بلکه تنها باید انعطاف را به درستی کنترل کنند.
تلاش کنید که همه ۲۵ اشتباه در تصویر را پیدا کنید. آنقدر‌ها هم که در نگاه اول به نظر می‌رسد آسان نیست، پس آماده شوید تا برای حل این معما شرلوک هلمز درونتان را بیدار کنید و راز را کشف کنید.
بازی‌های فکری می‌توانند هوشمندانه هوش و ویژگی‌های شخصیتی ما را مشخص کرده و در عین حال ما را سرگرم کنند. در ادامه یک تصویر جدید آورده‌ایم که اگر به موقع بتوانید آن را حل کنید نشان می‌دهد که شما یک متفکر خلاق هستید.
در مجسمه‌های یافت شده از مصر باستان، فرعون‌ها در کنار افراد غیرسلطنتی به تصویر کشیده نمی‌شدند. مارگارت مایتلند، متصدی اصلی بخش مدیترانه باستان در موزه ملی اسکاتلند، در مقاله منتشره در کتاب خود به این نکته اشاره کرده که حضور یک فرد غیرسلطنتی در کنار فرعون، باعث شده تا این مجسمه "ناممکن" به نظر برسد.
این قبیل معماها می توانند مغز انسان را به چالش کشیده و به تقویت بهره هوشی، مهارت های منطقی و مهارت های ریاضی کمک کنند. به منظور چالش برانگیزتر کردن شرایط می توانید بازه های زمانی کوتاه را برای حل کردن معما تعیین کنید.
با حل معما می‌توانید با یک تیر دو نشان بزنید؛ در عین سرگرم شدن، سلامت مغزی خود را بهبود خواهید بخشید. اما برای نتیجه گرفتن باید این کار را به طور مرتب انجام داد. ما هم انواع مختلفی از معما‌های تصویری را برایتان انتخاب کرده ایم.
زمان حل این چالش را در قسمت نظرات برایمان بنویسید...
در یک مطالعه منتشرشده در نشریه «ارتباطات طبیعت»، آنها تاثیر حافظه شکلی را روی لایه‌ای با ضخامت حدود ۲۰ نانومتر و ساخته شده از موادی موسوم به اکسید فریک (ferroic oxides) نشان دادند. این دستاورد اکنون امکان پیاده کردن تاثیر حافظه شکلی را در ماشین‌های ریز در مقیاس نانو فراهم ساخته است.
این معما برای کسانی است که از بازی‌ها و تست بینایی سرگرم‌کننده لذت می‌برند. برای رسیدن به راه حل، باید از ذهن خلاقتان استفاده کنید، زیرا پاسخ درست در مقابل شما نیست.
صرف وقت برای یافتن راه حل علاوه بر سرگرم کردن شما می‌تواند به بالا رفتن تمرکزتان هم کمک کند.
بر اساس تحقیقات انجام شده توسط مجله علمی کارِنت بیولوژی (Current Biology)، افرادی که ضریب هوشی بالاتری دارند، کار آسان تری برای شناسایی اشکال و جزئیات در یک خطای دید دارند. آن‌ها به طور طبیعی می‌توانند جزئیات کم اهمیت تصویر را نادیده بگیرند و بر روی اشکال خاص تمرکز کنند.
در ادامه یک معمای تصویری ارائه شده است که باید شکل بعدی را از میان گزینه‌های ارائه شده انتخاب کنید. انتخاب گزینه درست باید بر اساس تحلیل و استدلالی منطقی صورت بگیرد. حل کردن این گونه معما‌ها می‌تواند برای به چالش کشیدن مغز و تقویت بهره هوشی و مهارت‌های تحلیلی مفید باشد.
انتخاب گزینه درست باید بر اساس تحلیل و استدلالی منطقی صورت بگیرد. حل کردن این گونه معما‌ها می‌تواند برای به چالش کشیدن مغز و تقویت بهره هوشی و مهارت‌های تحلیلی مفید باشد.
کارشناسان تعدادی معمای تصویری طراحی کرده اند و می‌گویند اغلب کودکان ۱۰ ساله این آزمون استدلال غیر زبانی را به راحتی پشت سر می‌گذارند، اما آدم بزرگ‌ها از حل آن بازمی مانند.
با حل این پازل تصویری آی کیو، منطق، خلاقیت، استدلال و قدرت مغز خود را آزمایش کنید.
اگر دوست دارید هم از حل معما لذت ببریدبا ما همراه شوید.
اتحادیه فوتبال امارات مکانیسم حضور در تیم ها در قهرمانان آسیا را تصویب کرد.
یحیی گل‌محمدی سرمربی پرسپولیس در حمایت از علی کریمی نوشت: دست از سر فوتبال بردارید و به فکر حل مشکلات مردم باشید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ