زمان حل این چالش را در قسمت نظرات برایمان بنویسید...
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
باشگاه جنوا برای معرفی بازیکن جدید خود یعنی روسلان مالینوفسکی، از فیلم معروف سینمایی الهام گرفته است.
بر خلاف شایعات درباره انتقال سرخیو راموس به عربستان یا گالاتاسارای در ترکیه، روزنامه آ اس می‌گوید این ستاره اسپانیایی راهی مکزیک و باشگاه کلوب آمه‌ریکا می‌شود.
بر خلاف شایعات درباره انتقال سرخیو راموس به عربستان یا گالاتاسارای در ترکیه، روزنامه آ اس می‌گوید این ستاره اسپانیایی راهی مکزیک و باشگاه کلوب آمه‌ریکا می‌شود.
باشگاه سازنده نیمار از فروش این بازیکن به الهلال سود هنگفتی خواهد برد.
جونی کالافات مغز متفکر نقل و انتقالات رئال مادرید است. کسی که پس از شکست بزرگ رئال در جذب نیمار، وارد باشگاه مادریدی شد.
ادوین فن‌درسار، دروازه‌بان سابق باشگاه منچستریونایتد و تیم ملی هلند، به دلیل خونریزی مغزی همچنان در بیمارستان بستری است.
این ستاره ۵۳ ساله برای تعطیلات در کرواسی بود که دچار خونریزی مغزی شد و سقوط کرد. ادوین فان در سار روز جمعه با هلیکوپتر به بیمارستان منتقل شد و در بخش مراقبت‌های ویژه بستری است. باشگاه سابق او آژاکس تأیید کرد که بازیکن و مدیر اجرایی سابق آن‌ها از خونریزی در اطراف مغزش رنج می‌برد، اما در وضعیت پایداری قرار داشت.
رسانه‌های هلندی دقایقی پیش خبر دادند که ادوین فن‌درسار، دروازه‌بان سابق و مدیر سابق باشگاه آژاکس، با خونریزی مغزی مواجه شده و به بیمارستان منتقل شده است.
دو باشگاه اتلتیکو مادرید و اتلتیکو سن لوئیس برای انتقال دائم خوان مانوئل سانابریا به توافق رسیدند.
دستیار اول سرمربی پرسپولیس قرارداد خود را با این باشگاه تمدید کرد.
دستیار اول سرمربی پرسپولیس قرارداد خود را با این باشگاه تمدید کرد.
باشگاه پاری‌سن‌ژرمن به لوئیز کامپوس اعلام کرده که تمایلی برای از دست دادن او ندارد و فصل بعد را نیز باید بماند. کامپوس نیز با این درخواست موافقت کرده است.
نشریه آاس در گزارشی به ستایش از زلاتکو دالیچ پرداخته و ابراز تعجب کرده که چرا او از هیچ باشگاه بزرگ اروپایی پیشنهاد نداشته است.
فرانسیسکو بویو، دروازه‌بان سابق رئال مادرید، به این باشگاه پیشنهاد داد که سانتی خیمه‌نز را به عنوان جانشین کریم بنزما به خدمت بگیرد.
کریستیانو جونتولی، به باشگاه ناپولی اعلام کرده تا یک هفته آینده می خواهد پرونده جدایی خود را ببندد.
مدیرعامل پیشین باشگاه استقلال درباره وضعیت این روزهای این باشگاه تهرانی گفت: بر جسم یک فرد ضربه مغزی شده نشسته‌ایم و منتظریم تا ببینیم کی فوت می‌کند اما آینده باشگاه استقلال چه می‌شود؟
یکی از راه‌های تطبیق با تغییرات بعد از آخر هفته، معرفی روتین‌هایی است که تمام هفته طول می‌کشند، ولی این قدرت را دارد که زندگی ما را معنادارتر کند. این موارد ممکن است شامل تماشای برنامه تلویزیونی مورد علاقه شما، باغبانی یا رفتن به باشگاه باشد. انجام این کار‌ها در زمان مشخص هر روز مفید است.
جولین وارد، مدیر ورزشی لیورپول، با آژاکس به توافق رسیده و در تابستان به باشگاه هلندی ملحق خواهد شد.
به گزارش "ورزش سه"، کایسدو صبح روز گذشته پس از 10 ساعت پرواز از مکزیک به مادرید رسید و چندین رسانه و نماینده‌ای از باشگاه رئال مادرید در فرودگاه منتظر او بودند.
براساس بندی در قرارداد دنی آلوز با باشگاه پوماس مکزیک، او به دلیل رسوایی اخلاقی باید 4.5 میلیون یورو غرامت بدهد.
مربی پیشین تیم ملی فوتبال ایران ضمن اشاره به سطح کیفی فنی فوتبال باشگاهی کشور گفت: با توجه به شرایطی که حاکم است، خوب شد که کی‌روش از تیم ملی فوتبال ایران خداحافظی کرد.
دنی آلوس، با پایان لیگ مکزیک به بارسلونا برگشت تا زیر نظر فیزیوتراپ های باشگاه کاتالان ریکاوری کند.
«لیاندرو لو» یکی از بزرگترین قهرمانان جوجیتسو در برزیل که هشت بار عنوان قهرمانی جهان را در کارنامه‌اش دارد، پس از شلیک مستقیم گلوله به سرش در یک باشگاه شبانه در سائوپائولو به علت شدت جراحات وارده دچار مرگ مغزی شده است.
دنی آلوس، مدافع برزیلی سابق بارسلونا، فردا با پیراهن باشگاه پوماس مکزیک در نوکمپ برابر بارسا قرار خواهد گرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ