ژاوی، سرمربی بارسلونا، در آستانه دیدار فردای تیمش در مقابل منچستریونایتد در لیگ اروپا گفت بارسا مقابل بهترین یونایتد سالهای اخیر خواهد ایستاد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ژاوی هرناندز، سرمربی بارسلونا، می‌گوید نتیجه بازی با کادیز باید با گل‌های بیشتری به پایان می‌رسید.
ژاوی هرناندز، سرمربی بارسا، مدعی اهمیت آنسو فاتی در بارساست، اگرچه او اعتراف می‌کند که تا پایان نقل و انتقالات، هر اتفاقی ممکن است، بیفتد.
ژاوی، سرمربی بارسا، در آستانه اولین دیدار تیمش در لالیگا مقابل ختافه گفت او عثمان دمبله را دوست داشته ولی داستان این ستاره فرانسوی در بارسا در نهایت تلخ به پایان رسیده است.
رافا یوسته شایعات مربوط به بازگشت نیمار را تکذیب کرد و گفت به گمانه‌زنی‌ها دامن نمی‌زنند.
درحالیکه فصل جدید لالیگا از چند روز دیگر آغاز می‌شود بارسلونا با مشکلات مهمی روبرو است که باید هر چه سریعتر برای آنها راه‌حل پیدا کند.
ژاوی بعداز خوردن ۵گل از آرسنال: خیلی جدی گرفتند!
ژاوی بعداز بردن رئال: الکلاسیکوی دوستانه نداریم
امروز در نوکمپ ممکن است شاهد شکستن یک رکورد 82 ساله در بارسلونا باشیم و نام لامین یامال در تاریخ ثبت شود.
رکورد کمترین گل خورده در یک فصل از بازی های لیگ و بیشترین تعداد کلین شیت در اختیار چلسی ژوزه مورینیو در فصل 05-2004 است ولی این رکورد ممکن است به بارسلونا برسد.
ژاوی از یک برنامه تلویزیونی که ادعا کرده بود قهرمانی در لالیگا به خاطر بی انگیزگی رئال ساده‌ترین کار ممکن است، شدیدا گلایه کرد.
لورکوزن با ژابی آلونسو تحول خیره کننده ای را تجربه کرده و شرایط برای آن ها نسبت به اول فصل زمین تا آسمان فرق کرده است.
ژاوی معتقد است لالیگا عادلانه‌ترین رقابت ممکن است و به ادعای چند سال پیش زیدان در این زمینه نیز اشاره کرد.
ژاوی از اینکه با وجود برتری 0-1 برابر رئال همه از او و سبک بازی تیمش انتقاد می کنند، متعجب است و گفت حالا بهتر درک می کنید چرا بارسلونا سخت‌ترین جای ممکن برای مربیگری است.
پیروزی بایرلورکوزن برابر موناکو باعث شد که این تیم همچنان در لیگ اروپا حضور داشته باشد و حالا ممکن است ژابی آلونسو با تیم سابقش روبرو شود.
ژاوی تایید کرد که ممکن است تا پایان امروز و بسته شدن پنجره انتقالات زمستانی، یک بازیکن جدید به خدمت بگیرند.
عثمان دمبله پنج هفته نمی‌تواند بارسا را همراهی کند و نه تنها هر دو بازی رفت و برگشت برابر یونایتد را از دست می‌دهد که حداقل در 6 بازی لالیگا نیز غایب خواهد بود.
سرخیو بوسکتس که به نظر می رسید قطعا در پایان فصل از بارسا خواهد رفت، حالا به دو دلیل تصمیمش را تغییر داده و ممکن است ماندنی شود.
آندرس اینیستا، کاپیتان سابق بارسلونا، احتمال پیوستن‌ به ژاوی هرناندز در کادر فنی بارسا را بعید دانست.
کیکر دیروز در خبری اختصاصی اعلام کرد که مصدومیت آزمون زودتر از موعد برطرف شده و او تقریباً به شرایط مسابقه رسیده. او به بازی حساس امروز تیمش مقابل یونیون برلین، صدرنشین بوندس‌لیگا نمی‌رسد، ولی ژابی آلونسو ممکن است برای دو بازی بعدی تیمش از مهاجم ایرانی استفاده کند.
ژاوی هرناندز، سرمربی بارسلونا، نهایت تلاشش را می‌کند تا امروز با بهترین ترکیب ممکن برابر رئال مادرید قرار بگیرد.
پس از تساوی 3-3 برابر اینتر که چیزی کمتر از شکست برای بارسلونا نبود، شاید بازگشت ژول کُنده و رسیدن او به ال‌کلاسیکو بهترین خبر ممکن برای ژاوی باشد.
ژاوی از عملکرد مدیران بارسلونا در نقل و انتقالات بسیار راضی است ولی اعتراف کرد که به یک بازیکن دیگر هم نیاز داشت که خریدش ممکن نشد.
سرخیو آگوئرو، ستاره سابق منچسترسیتی، می‌گوید انتقال برناردو سیلوا به بارسلونا ممکن است و او کلید موفقیت بارسای ژاوی خواهد بود.
سرخیو آگوئرو، ستاره سابق منچسترسیتی، می‌گوید انتقال برناردو سیلوا به بارسلونا ممکن است و او کلید موفقیت بارسای ژاوی خواهد بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ