نخست وزیر رژیم صهیونیستی در گفت‌وگویی نسبت به روابط جدید ایران و عربستان سعودی هشدار داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
افسران اطلاعاتی رژیم صهیونیستی به نخست وزیر رژیم صهیونیستی در مورد خسارت سنگین در جنگ‌های آتی هشدار دادند.
پزشکان اسرائیلی تهدید کرده‌اند که اگر نتانیاهو حکم دادگاه را رد کند، دست از کار خواهند کشید.
سرویس امنیت داخلی رژیم صهیونیستی به نخست وزیر این رژیم درباره وضعیت شکننده امنیتی در کرانه باختری هشدار داد.
درحالیکه مقامات رژیم صهیونیستی در کنار اکثریت ساکنان اراضی اشغالی نسبت به احتمال وقوع جنگ داخلی هشدار داده اند، نتانیاهو مدعی شد که تضمین می‌دهد این جنگ رخ نخواهد داد.
فرمانده نیروی هوایی ارتش رژیم صهیونیستی نسبت به افزایش خطرات و تهدیدات علیه تل آویو بدلیل بحران‌های داخلی هشدار داد.
نخست وزیر سابق رژیم صهیونیستی با هشدار نسبت به پیامدهای اقدامات کابینه این رژیم اعلام کرد که نتانیاهو تنها ۲ گزینه پیش رو دارد.
وزیر جنگ رژیم صهیونیستی با هشدار به کابینه نتانیاهو درباره تمرد صدها خلبان و پرسنل نیروی هوایی در اعتراض به طرح «اصلاحات قضایی» ابراز نگرانی کرد.
نخست وزیر پیشین رژیم صهیونیستی نسبت به هرگونه نزدیکی بین ایران و مصر به کابینه بنیامین نتانیاهو نخست وزیر این رژیم هشدار داد.
صدها نظامی صهیونیست با امضای طوماری خطاب به نخست وزیر رژیم صهیونیستی نسبت به اجرای اصلاحات قضایی در ارتش هشدار دادند.
منابع عبری با اشاره به تشدید انتقادات از نتانیاهو در سطوح مختلف جامعه، احزاب و مقامات اسرائیلی، از رسیدن اختلافات درون خانوادگی وی نیز به سطح هشدار خبر می‌دهند.
منابع عبری با اشاره به تشدید انتقادات از نتانیاهو در سطوح مختلف جامعه، احزاب و مقامات اسرائیلی، از رسیدن اختلافات درون خانوادگی وی نیز به سطح هشدار خبر می‌دهند.
بانک مرکزی رژیم صهیونیستی درباره تاثیر منفی تلاش‌های کابینه بنیامین نتانیاهو برای تصویب طرح موسوم به اصلاحات قضایی بر اقتصاد این رژیم هشدار داد.
مقامات دولت آمریکا به نخست وزیر رژیم صهیونیستی و نزدیکان او هشدار دادند تا از هر گونه اقدام تحریک آمیز و ایجاد تنش علیه جو بایدن خودداری کنند.
رژیم صهیونیستی در حالی وارد پایان هفته یازدهم از اعتراضات و چنددستگی در میان شهرک‌نشینان اشغالی می‌شود که نتانیاهو نسبت به موج تازه نافرمانی نظامیان بر امنیت ملی رژیم اشغالگر قدس هشدار داد.
یک تحلیلگر صهیونیست با هشدار درباره شرایط بحرانی حاکم بر نابلس و کل کرانه باختری، گفت: نتانیاهو ناتوان از مهار وضعیت کنونی است.
در شرایطی که رئیس رژیم صهیونیستی شامگاه گذشته از خطر جنگ داخلی در صورت تصویب اصلاحات قضایی مدنظر نتانیاهو هشدار داده بود، کنست امروز به طور اولیه این اصلاحات را تایید کرد.
مقامات ارشد صهیونیست به دلیل سیاست های افراط گرایانه ایتمار بن گویر وزیر امنیت داخلی کابینه نتانیاهو، لب به انتقاد از وی گشوده اند.
سرویس رسانه‌ای حزب‌الله لبنان با انتشار یک فایل ویدئویی، شکست دیوار حائل صهیونیستی و حمله به شهرک‌های اسرائیلی در فلسطین اشغالی را شبیه‌سازی کرده است.
لحن پیام تبریک بایدن به نتانیاهو سرد و همراه با هشدارهای متعدد است و برهمین اساس رئیس جمهور آمریکا خطاب به نتانیاهو درباره مخالفت او با راه حل دو کشوری هشدار می دهد.
رئیس دفتر سیاسی حماس نسبت به رویکردها و سیاست‌های دولت تندرو نتانیاهو هشدار داد.
در شرایطی که رئیس سابق شاباک درباره تشدید ناامنی ها در اراضی اشغالی هشدار داده، نتایج جدیدترین نظرسنجی ها نشان می دهد که جامعه صهیونیستی امیدی به نتانیاهو برای بهبود وضعیت ندارد.
آویگدور لیبرمن وزیر دارایی رژیم صهیونیستی که در روزهای آینده در صورت تشکیل کابینه جدید از سوی بنیامین نتانیاهو باید از این پست خداحافظی کند، درباره اهداف مدنظر وی هشدار داد.
شیخ نعیم قاسم معاون دبیر کل حزب الله لبنان درباره نقض احتمالی توافق ترسیم مرزهای دریایی به رژیم صهیونیستی هشدار داد و تاکید کرد که حزب الله برای هر گونه اقدامی آمادگی کامل دارد.
کمیته رسمی تحقیق رژیم صهیونیستی در یکی از بدترین حوادث تاریخ این رژیم که به مرگ ۴۵ صهیونیست منجر شد، به بنیامین نتانیاهو نخست وزیر سابق هشدار داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ