درحالیکه مقامات رژیم صهیونیستی در کنار اکثریت ساکنان اراضی اشغالی نسبت به احتمال وقوع جنگ داخلی هشدار داده اند، نتانیاهو مدعی شد که تضمین می‌دهد این جنگ رخ نخواهد داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یک مقام سابق قضایی رژیم صهیونیستی در ادعایی جنجالی مدعی شده است که نتانیاهو یک جاسوس برای ایران است.
نخست وزیر رژیم صهیونیستی ضمن درخواست از نظامیان این رژیم برای دور ماندن از سیاست، مدعی شد هدف از تصویب لایحه جنجالی تغییرات قضایی این بوده است که هیچ حزبی بر قدرت تسلط نداشته باشد!
دفتر نخست وزیر رژیم اشغالگر قدس امروز مدعی ربوده شدن یک تبعه صهیونیستی- روسی در عراق شد.
نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در اظهاراتی بی‌اساس، مدعی تلاش ایران برای به وقوع پیوستن حمله‌ای تروریستی علیه صهیونیست‌ها در قبرس شد.
نتانیاهو در مصاحبه‌ای مدعی شد که روابط آمریکا و رژیم صهیونیستی مانند همیشه قوی است و تل آویو آزادی عمل خود در برابر ایران را حفظ می کند.
نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی با بیان اینکه تل آویو مخالف قاطع احیای توافقنامه هسته‌ای سال ۲۰۱۵ است، در اظهاراتی فرافکنانه مدعی شد که ۹۰ درصد مشکلات امنیتی این رژیم از ایران ناشی می‌شود.
نتانیاهو مدعی شد: بیش از ۹۰ درصد مشکلات امنیتی ما ناشی از جمهوری اسلامی ایران و نیرو‌های نیابتی این کشور است. هیچ توافقی با ایران اسرائیل را ملزم نخواهد کرد و ما برای دفاع از خود از هرکاری انجام خواهیم داد.
نخست وزیر رژیم صهیونیستی مدعی شد که مذاکرات غیرمستقیم برای مبادله اسرا با جنبش مقاومت اسلامی حماس پیشرفت‌هایی داشته است.
نتانیاهو، نخست‌وزیر اسرائیل روز پنج‌شنبه در اظهاراتی مدعی شد: اینکه ایران بتواند با اخاذی هسته‌ای تمامی شهرهای آمریکا را تهدید کند، تاریخ را تغییر می‌دهد.
نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی بار دیگر در گفت‌وگویی مدعی شد که برنامه هسته‌ای صلح‌آمیز ایران بُعد نظامی دارد و تنها راه توقف پیشرفت هسته‌ای ایران، یک تهدید نظامی معتبر است.
نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی بار دیگر در گفت‌وگویی مدعی شد که برنامه هسته‌ای صلح‌آمیز ایران بُعد نظامی دارد و تنها راه توقف پیشرفت هسته‌ای ایران، یک تهدید نظامی معتبر است.
نخست‌وزیر اسرائیل با اشاره به اینکه برای افزایش امنیت در اراضی اشغالی فلسطین قصد اجرای طرحی جدید را دارد، مدعی شد که این رژیم به ایران اجازه خفه کردنش را نخواهد داد.
نخست وزیر رژیم صهیونیستی در ادامه اظهارات ضدایرانی خود، مدعی شد که «کابینه وی به ایران اجازه نخواهد تا اسرائیل را خفه کند.»
نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی ضمن تکرار ادعاهای بی‌اساس درباره ایران، مدعی شد که عربستان از احیای روابط با ایران پشیمان می‌شود.
نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی ضمن تکرار ادعاهای بی‌اساس درباره ایران، مدعی شد که عربستان از احیای روابط با ایران پشیمان می‌شود.
نخست وزیر رژیم صهیونیستی مدعی شد که تل‌آویو همچنان به تلاش‌ها برای مقابله با هرگونه توافق هسته‌ای با ایران ادامه خواهد داد.
نتانیاهو مدعی شد: توافق با عربستان سعودی می‌تواند نتایج بزرگی برای اسرائیل، عربستان منطقه و کل جهان داشته باشد.
نتانیاهو در حالی که مدعی شد ائتلاف تل آویو- واشنگتن تزلزل ناپذیر است، به وزرای کابینه اش توصیه کرد از اظهارنظر درباره سخنان بایدن خودداری کنند.
بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی، روز یکشنبه مدعی شد افرادی که تلاش می کنند به شهروندان آسیب برسانند، با انتقام مواجه می شوند.
نخست وزیر رژیم صهیونیستی مدعی شد که عادی سازی روابط تل آویو و ریاض به درگیری اعراب و اسرائیل پایان می دهد و مشکل فلسطین را حل خواهد کرد.
نخست وزیر رژیم صهیونیستی با تکرار یاوه گوئی درباره اینکه اجازه تقویت حضور ایران را در مرزهای شمالی این رژیم نمی دهد، مدعی شد که حمله هفته گذشته به کشتی اسرائیلی کار ایران بوده است.
نخست وزیر مکلف به تشکیل کابینه رژیم صهیونیستی در یاوه گویی های جدید خود مدعی شد که رژیم صهیونیستی حتی بدون اطلاع واشنگتن، تاسیسات اتمی ایران را هدف قرار می دهد.
افراط‌گرایان راستگرا که رهبری آن‌ها را بنیامین نتانیاهو رهبر حزب لیکود برعهده گرفته است، مدعی حل مشکلات فراروی دولت و جامعۀ اسرائیل هستند. راه‌حل مورد نظر آنها، اما از نگاه جامعۀ جهانی و حدود نیمی از اسرائیلی‌ها و همینطور اکثریت یهودیان ساکن کشور‌های دیگر به‌خصوص آمریکا، به فاجعه بیشتر شباهت دارد تا راه‌حل!
«بنیامین نتانیاهو» رهبر حزب لیکود مدعی شد که چشم‌اندازی برای احیای توافق هسته‌ای با ایران وجود ندارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ