مهاجم اسبق پرسپولیس مدعی است که یورگن لوکادیا با زوج مناسبی در خط حمله طی دیدارهای اخیر همراه نبوده و در صورتی که این ضعف برطرف شود، آنها قادر خواهند بود اتفاقات بهتری را رقم بزنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
قلعه‌نویی کنار پیوس و همبازیان قدیمی‌اش
"مهاجم یعنی اینکه در بین اسامی که برای گل زدن در یک بازی به ذهنت می‌آید، نظر اول لیست باشد"، آقای گل سرخ‌ها با این تفسیر سراغ مشکل پرسپولیس در خط حمله می‌رود.
رشت- مالک جدید باشگاه سپیدرود رشت در فاصله کمتر از یک روز پس از واگذاری باشگاه به وی، «فرشاد پیوس» را به عنوان سرمربی جدید این تیم انتخاب کرد.
آقای گل اسبق فوتبال ایران که سابقه صعود با سرخ‌های گیلانی را در کارنامه دارد، بار دیگر به عنوان سرمربی سپیدرود کار را استارت خواهد زد.
اسطوره پرسپوليس صحبت‌های جالبی در خصوص تصمیمی که بیرانوند این روزها دنبال می‌کند، دارد.
لوکادیا ابتدای فصل با قراردادی یک ساله به پرسپولیس پیوست و 6 بار برای این تیم گلزنی کرد. او پیش از دربی رفت به بهانه مشکلات خانوادگی قراردادش را فسخ کرد و از پرپسولیس جدا شد. مهاجم هلندی اکنون در سوپرلیگ چین عضو تیم کانگجو مایتی لاینز است.
سرمربی داماش گیلان با یک نتیجه فوق العاده ماهشهر را ترک کرد تا اکنون این تیم یکی از گزینه های بازگشت به لیگ دسته اول لقب گیرد.
اسطوره پرسپولیس مدعی است هواداران چشم‌انتظار یکی از تماشایی‌ترین دربی‌ها چند سال اخیر خواهند بود.
یورگن لوکادیا مهاجم سابق پرسپولیس به تیم کانگژو مایتی لاینز چین پیوست.
یورگن لوکادیا مهاجم سابق پرسپولیس به تیم کانگژو مایتی لاینز چین پیوست.
سرمربی داماش گیلان بابت اجازه ندادن به تماشاگران این تیم برای حمایت از آبی‌پوشان در جدال با نیروی زمینی گلایه کرد.
مهاجم گلزن اسبق پرسپولیس از بازیکنان این تیم می‌خواهد با همین انگیزه و روحیه در دیدارهای آتی نیز حاضر شده تا بتوانند مسیر دستیابی به قهرمانی را به بهترین شکل دنبال کنند.
پیشکسوت پرسپولیس مدعی است فارغ از حواشی و اشتباهات داوری، اکنون کادرفنی باید آرامش را به تیم بازگرداند و آنها را در مسیر قهرمانی قرار دهد.
پیشکسوت پرسپولیس با تمجید از عملکرد یحیی گل محمدی برای صدرنشینی این تیم طی نیم فصل، مدعی است باید برای تداوم این روند و قهرمانی پایان فصل تقویت شوند.
یورگن لوکادیا روزهای بعد از جدایی از پرسپولیس را در حالی سپری می‌کند که این باشگاه با یک لایحه حقوقی قصد شکایت از این بازیکن در فیفا را دارد.
بازیکن سابق پرسپولیس معتقد است این تیم به دلیل تجربه بالاتر می‌تواند برنده دربی باشد.
مهاجم اسبق پرسپولیس و تیم ملی با اشاره به گلی که قطر 34 سال قبل و در افتتاحیه جام ملت‌ها در این کشور به ثمر رسانده بود، مدعی است تصور چنین پیشرفتی در دوحه برای کسب میزبانی جام جهانی را هرگز نداشته.
پیشکسوت پرسپوليس با اشاره به شرایط سخت سرمربی این تیم، امیدوار است او با روحیه کار را دنبال کند.
مهاجم هلندی که سابقه حضور در لیگ برتر انگلیس، بوندسلیگا و لیگ هلند و همچنین گلزنی به تیم‌هایی چون بایرن‌مونیخ، دورتموند و آرسنال را دارد به پرسپولیس ملحق ‌شد.
لوکادیا پس از مذاکرات طولانی شرکت ایجنت با نماینده پرسپولیس، در نهایت پس از رفع اختلاف ۳۰۰هزاردلاری دو طرف در مبلغ آپشن قرارداد ، به این تیم پیوست
یورگن لوکادیا، مهاجم هلندی که سابقه حضور در لیگ برتر انگلیس، بوندسلیگا و لیگ هلند و همچنین گلزنی به تیم‌هایی چون بایرن‌مونیخ، دورتموند و آرسنال را دارد به پرسپولیس ملحق ‌شد.
مهاجم هلندی شکار نهایی پرسپولیس در نقل و انتقالات لقب گرفت تا این باشگاه به هدف بزرگ خود دست یابد.
طبق ادعای یک رسانه آذربایجانی، یورگن لوکادیا مهاجم مدنظر یحیی گل‌محمدی برای پرسپولیس به تیم قره‌باغ پیوست.
پیام رسان محبوب واتساپ به زودی ویژگی جدیدی برای گرو‌های خود ارائه خواهد کرد. این ویژگی به مدیر گروه این امکان را می‌دهد تا پیام‌های گروه را برای همه اعضا حذف کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ