امشب سرخیو بوسکتس و جوردی آلبا برای آخرین بار با پیراهن بارسا در نوکمپ به میدان خواهند رفت و قرار است هواداران وداعی باشکوه با آنها داشته باشند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کیلیان امباپه تحت فشار باشگاه پاری سن ژرمن برای تمدید یا جدایی قرار دارد و از حالا تا پایان نقل و انتقالات می‌توان به 15 روز کلیدی برای تعیین سرنوشت او اشاره کرد.
گزارشی از نهمین روز نمایشگاه بین المللی کتاب تهران را مشاهده می‌کنید.
پرسپولیس روز جمعه تمرین کوتاه‌تری را در ورزشگاه شهید کاظمی برگزار کرد.
زین‌الدین زیدان دو سال پیش از هدایت رئال کنار رفت و علی‌رغم شایعات، او همچنان هدایت هیچ تیمی را قبول نکرده است.
بارسلونا 287 روز است که در لالیگا از هیچ تیمی در نوکمپ و در جریان بازی گلی دریافت نکرده است.
شاخص کل بورس روز یکشنبه ۳۰ بهمن ۱۴۰۱ در نهایت با افزایش ۸۶۱۰ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۵۳۳ هزار و ۴۰۵ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز دوشنبه ۱ اسفند ۱۴۰۱ را بخوانید.
نفت مسجدسلیمان برای فرار از قعر جدول و پیکان برای کسب رتبه تک رقمی، امروز به مصاف هم رفته اند.
قرار است از سه روز دیگر قوانین محدودکنندۀ فیفا درمورد مدیر برنامه‌های فوتبال اجرایی شود.
شاخص کل بورس یکشنبه ۲۰ آذر ۱۴۰۱ در نهایت با افزایش ۵۶۲۳ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۳۸۹ هزار و ۳۶۱ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز دوشنبه ۲۱ آذر ۱۴۰۱ را بخوانید.
سرپرست اداره کل امور خدمات شهری شهرداری تهران گفت: در پی بارش روز پنجشنبه آب گرفتگی خاصی به ما گزارش نشد.
شاخص کل بورس سه شنبه ۳ آبان ۱۴۰۱ در نهایت با کاهش ۱۰۶۷۷ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۲۶۷ هزار و ۵۹ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز چهارشنبه ۴ آبان ۱۴۰۱ را بخوانید.
رئیس‌جمهور کشورمان در چهارمین و آخرین روز از سفرش به نیویورک در حاشیه نشست سالانه مجمع عمومی با همتایان خود از کشورهای صربستان، ارمنستان و زیمباوه دیدار کرد. وی هم‌چنین با دبیرکل سازمان ملل دیدار کرد.
شاخص کل بورس سه شنبه ۲۹ شهریور ۱۴۰۱ در نهایت با کاهش ۴۰۹۳ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۳۷۳ هزار و ۸۲۳ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز چهارشنبه ۳۰ شهریور ۱۴۰۱ را بخوانید.
مردم عزادار حسینی پس از طی کیلومترها پیاده‎‌روی در روز اربعین به کربلا رسیدند تا در این مراسم شرکت کنند.
با یک برنامه ریزی درست و اصولی، از مدت ها پیش کار رئال در نقل و انتقالات تمام شده و این تیم در روز پایانی، نه دغدغه خرید بازیکن دارد و نه نگران جدایی بازیکنانش است.
شاگردان ساپینتو در حضور هواداران بانوی استقلال، به مصاف تیم تازه لیگ برتری شده مس کرمان رفته اند.
یورگن کلوپ کمتر از یک هفته فرصت دارد تا در مورد خرید جود بلینگام به جمع‌بندی نهایی برسد. ستاره جوان دورتموند شاید بتواند لیورپول را از بحران کنونی خارج کند.
یورگن کلوپ کمتر از یک هفته فرصت دارد تا در مورد خرید جود بلینگام به جمع‌بندی نهایی برسد. ستاره جوان دورتموند شاید بتواند لیورپول را از بحران کنونی خارج کند.
بارسلونا زمان زیادی برای انتقال 6 بازیکن خود به باشگاهی دیگر ندارد و برای جذب بازیکنان مدنظرش ابتدا باید این مشکل را حل کند.
عملکرد ضعیف منچستریونایتد در دیدار برابر برنتفورد با واکنش‌های بسیاری روبرو شده است.
خوان لاپورتا، رئیس بارسلونا، معتقد است که برای ثبت قرارداد بازیکنان جدید، دیگر نیازی به فعال شدن اهرم مالی چهارم نیست.
شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی با نماد شستا یکشنبه مورخ ۱۲ دی ماه جهت تصمیم گیری درخصوص افزایش سرمایه، مجمع عمومی فوق العاده برگزار کرد و امروز اطلاعیه ثبت افزایش سرمایه شستا بر روی سایت کدال منتشر گردید.با توجه به این اطلاعیه شستا کی بازگشایی می شود؟
چند ماهی است که مسئولین وعده پرداخت سود سهام عدالت را به سهامداران می دهند و قرار بود این سود در روزهای ابتدایی اسفندماه به حساب سهامداران واریز شود. چرا سود سهام عدالت هنوز به حساب سهامداران واریز نشده است؟
شاخص کل بورس چهارشنبه ۲۵ اسفند ۱۴۰۰ در نهایت با افزایش ۷۸۰۶ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۳۴۵ هزار و ۳۰ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز شنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۰ را بخوانید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ