ولی‌اله جعفری گفت: مصوبه اخیر سازمان بورس در رابطه با الزام شرکت‌ها به تهیه ویدئو و آرشیو آن از مجامع، دو تفاوت عمده با مصوبات قبلی دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس دیوان عالی کشور ضمن محکوم کردن حادثه تروریستی در حرم مطهر حضرت احمد بن موسی (ع) در شیراز بر هوشیاری دستگاه های اطلاعاتی و امنیتی برای جلوگیری از ورود اتباع خارجی غیرمجاز تأکید کرد.
سازمان وظیفه عمومی فراجا در اطلاعیه ای اعلام کرد: همه مشمولان غیرغایب که متقاضی شرکت در راهپیمایی اربعین حسینی هستند باید مجوز خروج از کشور دریافت کنند.
شورای نگهبان پس از بررسی این طرح در چندین جلسه، آن را واجد ابهامات و اشکالاتی شناخت. از مهم‌ترین ایرادات شورای نگهبان به این مصوبه، می‌توان به موارد پیش‌رو اشاره کرد: در بند «ر» ماده ۸ طرح، کلیه اشخاص مکلف شده بودند تا صورتحساب هرگونه معامله خود از طریق اسناد عادی را با مراجعه به مشاوران املاک و یا شرکت‌های معتمد، صادر کنند که شورای نگهبان در راستای تسهیل امور مردم، الزام مراجعه به مشاوران املاک و شرکت‌های معتمد را مصداق تشکیلات غیرضرور دانسته و اعطای انحصاری صدور صورتحساب را مغایر بند ۱۰ اصل سوم قانون اساسی تشخیص داد.
مدیریت نظارت بر ناشران سازمان بورس در خصوص الزام ناشران جهت فراهم کردن امکان مشاهده آنلاین جلسات مجامع توسط سهامداران، مصوبه‌ای را ابلاغ کرد.
الزام به تجدید ارزیابی شرکت‌ها از محل دارایی‌های می‌تواند کمک بزرگی در جهت رشد بازار سرمایه، جلوگیری از نوسان‌های ناگهانی و حفظ حقوق سهامداران باشد.
فولادی‌ها به دنبال خرید یک تیم لیگ برتری برای ورود به بخش زنان هستند.
وزارت اقتصاد با انتشار سیاهه ابرشرکت‌های دولتی، بازیگران زیان‏ده و بدهکار را معرفی کرد. کالبدشکافی آمار موجود در صورت‏های مالی شرکت‌های دولتی نشان می‌دهد که در سال۱۴۰۰، ۱۰شرکت بزرگ دولتی با حدود ۵/ ۹۰همت زیان، در مجموع ۹۹درصد از کل زیان‌ها را به خود اختصاص داده‌اند. همچنین در همان سال، میزان بدهی ۱۰شرکت دولتی، ۸۹درصد از کل بدهی شرکت‌های دولتی را تشکیل می‌دهد. می‏توان بخش مهمی از مشکلات شرکت‌های دولتی را به عدم الزام به شفافیت و ارائه آمار‌ها در سال‌های گذشته نسبت داد که سبب شده است مدیریت آن‌ها در زمینه عملکرد مالی، از کیفیت و کارآیی لازم برخوردار نباشد. در سال‌های گذشته، دسترسی به اطلاعات و آمار و ارقام این شرکت‌ها بسیار سخت بود تا جایی که حتی نمایندگان مجلس برای دسترسی به اطلاعات حداقلی از عملکرد آن‌ها مجبور بودند این موارد را مستقیما از طریق وزرای مربوطه پیگیری کنند. انتشار عمومی صورت‏های مالی این شرکت‌ها از طریق سامانه کدال، یک اقدام مثبت در جهت شفاف‌سازی خواهد بود.
شناسه کالا در ثبت‌ سفارش واردات برخی کالاها الزامی شد
طبق اطلاعیه سامانه جامع تجارت، استفاده از شناسه کالا در ثبت‌سفارش واردات برخی از تعرفه‌ها الزامی شد.
معاون بهره‌وری انرژی ساتبا با بیان اینکه بخش قابل توجهی از شدت بالای مصرف انرژی برق در کشور مربوط به کولرهای آبی و گازی است، از برنامه وزارت نیرو برای ارتقای استانداردهای انرژی خبرداد.
در ایستگاه های مترو تهران ماموران نیروی انتظامی از دختران و زنان بی حجاب می خواهند که برای عبور از گیت و سوار شدن به واگن ها، حجاب به سر کنند و در غیر این صورت اجازه عبور به آنها داده نمی شود.
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در پیامی تاکید کرد: «جهاد تبیین»، ارتقاء «بصیرت» و «ژرف اندیشی» بایستی هوشمندانه در راستای بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی، مورد اهتمام جدی قرار گیرد.
رئیس اتحادیه شرکت‌های تعاونی مسافربری گفت: برای جلوگیری از بی نظمی در اعزام زائران به عراق که سال گذشته برای تردد زائران اربیعن پیش آمد، لازم است مسئولین برنامه ریزی کنند.
سازمان امور مالیاتی کشور از الزام اشخاص حقوقی در پیوستن به سامانه مودیان برای ارسال صورت حساب الکترونیکی خبر داد.
اقدامات غیرقانونی آمریکا از سال‌های بسیار قبل هم‌چنان علیه نهادها و مردم ایران ادامه و استمرار داشت و متأسفانه این اقدامات در سال‌هایی توسعه پیدا کرد و اموال شرکت‌ها، بانک‌ها و مؤسسات ایرانی، مشمول توقیف و ضبط بر اساس قوانین نامشروع آمریکا شد.
اقدامات غیرقانونی آمریکا از سال‌های بسیار قبل هم‌چنان علیه نهادها و مردم ایران ادامه و استمرار داشت و متأسفانه این اقدامات در سال‌هایی توسعه پیدا کرد و اموال شرکت‌ها، بانک‌ها و مؤسسات ایرانی مشمول توقیف و ضبط بر اساس قوانین نامشروع آمریکا شد.
اقدامات غیرقانونی آمریکا از سال‌های بسیار قبل هم‌چنان علیه نهادها و مردم ایران ادامه و استمرار داشت و متأسفانه این اقدامات در سال‌هایی توسعه پیدا کرد و اموال شرکت‌ها، بانک‌ها و مؤسسات ایرانی مشمول توقیف و ضبط بر اساس قوانین نامشروع آمریکا شد.
با توسعه زیرساخت‌های بازار سرمایه در سال گذشته و با الزام سازمان بورس به شرکت‌های بورسی و فرابورسی برای واریز سود از طریق سجام به‌طور خودکار و بدون نیاز به مراجعه حضوری، از مجموع ۸۴۱ هزار میلیارد تومان سود شرکت‌های بورسی و فرابورسی در سال مالی ۱۴۰۰، بالغ بر ۶۰۳ همت از مبلغ مذکور که در سال گذشته به عنوان سود نقدی در مجامع تقسیم شده بود، از طریق سجام به حساب سهامداران واریز شد.
معاونت عتبات این سازمان در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: با توجه به برنامه ریزی‌های صورت گرفته و ظرفیت سازی‌های انجام شده توسط شرکت‌های مجری عتبات عالیات، ثبت نام دوره نوروزی از ساعت ۱۰ صبح امروز دوشنبه پانزدهم اسفندماه آغاز می‌شود.
با الزام راه آهن ج. ا. ا برای تاسیس شرکت فنی و تعمیراتی در کنار شرکت‌های ریلی مسافری، فعالیت شرکت نوین صنعت رجا با توجه به توان نیروی انسانی متخصص و امکانات باید گسترش یابد.
شرکت‌های پذیرفته شده در بورس و فرابورس از اول آبان‌ماه ۱۴۰۱ به‌عنوان اولین گروه فراخوان شده، مشمول اجرای قانون پایانه‌های فروشگاهی و سامانه مودیان و ملزم به صدور صورتحساب الکترونیکی هستند.
سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: بخشنامه الزام استفاده از ماسک در هواپیما به شرکت‌های هواپیمایی ابلاغ شده است.
فدراسیون تیراندازی به دنبال اعزام یک نماینده دیگر در مسابقات اهداف پروازی به بازیهای کشورهای اسلامی است.
رئیس پلیس پایتخت با اشاره به اینکه جمع آوری معتادان متجاهر برعهده پلیس است نه شهرداری گفت: شهرداری و دیگر دستگاه‌های مسئول در زمینه ساماندهی معتادان متجاهر باید ظرفیتهایی برای پذیرش ایجاد کن

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ