رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران گفت:‌ شهر تهران به دلیل نوع گسل‌هایی که در این شهر وجود دارد، پتانسیل وقوع زلزله‌هایی با توان لرزه‌خیزی با بزرگای هفت ریشتر را دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس سازمان مدیریت بحران کشور گفت: ستاد بحران در شرق تهران و شهرستان‌های جوار منطقه وقوع زلزله در نزدیکی دماوند در حالت آماده باش هستند.
رئیس سازمان مدیریت بحران کشور گفت: تهران حدود ۷۵ الی ۷۸ درصد آماده مقابله با بحران‌ها است و اگر بحرانی پیش بیاید توانمندی خوبی برای اسکان‌های اضطراری وجود دارد.
رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران گفت: بزرگترین مخاطره‌ای که پایتخت کشور را تهدید می‌کند، وقوع زلزله احتمالی در تهران است.
رئیس مرکز عملیات اضطراری سازمان مدیریت بحران شهر تهران با اشاره به هشدار هواشناسی برای روز ۱۳ فروردین، توصیه‌هایی را مطرح کرد.
رئیس سازمان مدیریت بحران شهر تهران با اشاره به مستعد بودن تهران به زلزله ۷ ریشتری گفت: بحث نوسازی بافت فرسوده اهمیت زیادی دارد.
رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران از آغاز بررسی ایمنی ۱۶ هزار ساختمان بلند مرتبه و مهم در پایتخت خبر داد و توضیحاتی درباره زلزله محتمل بزرگ در تهران ارائه داد.
رئیس جمهور طی حکمی رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران را به عنوان عضو شورای عالی مدیریت بحران کشور منصوب کرد.
رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران با اشاره به رصد ایمنی ساختمان‌ها در پایتخت گفت: ۱۶ هزار ساختمان زیر ذره بین سازمان مدیریت بحران قرار گرفته است.
رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران با اشاره به رصد ایمنی ساختمان‌ها در پایتخت گفت: ۱۶ هزار ساختمان زیر ذره بین سازمان مدیریت بحران قرار گرفته است.
رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران با بیان اینکه جمعیت تهران ۲۰ برابر میانگین تراکم کشور است، گفت: به تنهایی قادر نیستیم بحران‌ها را مدیریت کنیم.
رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران با بیان اینکه جمعیت تهران ۲۰ برابر میانگین تراکم کشور است، گفت: به تنهایی قادر نیستیم بحران‌ها را مدیریت کنیم.
رئیس سازمان مدیریت بحران تهران گفت: برای اولین بار در تاریخ بلدیه در منطقه ۱۵ یک خانم به عنوان مدیر بحران انتخاب شده است.
رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران گفت: بررسی‌ها نشان می‌دهد از سال های گذشته تهران بی قواره‌تر رشد کرده و در حال حاضر شهرسازی در تهران رو به ایمن‌تر شدن است.
رئیس سازمان مدیریت بحران تهران با اشاره به کمبود ۲۸ سوله مدیریت بحران در تهران گفت: در حاضر ۳۸ ناحیه تهران سوله مدیریت بحران ندارد.
دکتر چمران رئیس شورای شهر تهران در آیین رونمایی از دستاوردهای سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران از خسارات زیاد زلزله احتمالی در پایتخت توضیحاتی داد که در این فیلم مشاهده می‌کنید.
رئیس سازمان مدیریت بحران تهران گفت: تا به امروز ۱۰۳ پایگاه مدیریت بحران در تهران وجود داشته است که تعداد آنها به ۱۰۵ پایگاه رسید.
رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران از رونمایی ۶ طرح و برنامه ایمنی و مدیریت بحران در تهران روز شنبه ۲۱ آبان خبر داد .
رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران وضعیت اجرای ۴۰ مصوبه اخیر ستاد مدیریت بحران پایتخت را تشریح کرد.
رئیس سازمان مدیریت بحران کشور گفت: کشور با بحران کمبود چوب مواجه است و می‌توان در جنوب تهران چوب کاشت.
رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران از ایجاد مدیریت واحد ریسک و راه‌اندازی ساختار پدافند غیر عامل در ساختار مدیریت بحران به عنوان بخشی از این اقدامات خبر داد.
علی نصیری طی حکمی از سوی شهردار تهران به‌عنوان رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران ابقا شد.
رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران گفت: تا کنون حدود ۳۳ هزار ساختمان ناایمن در حوزه ایمنی حریق در تهران شناسایی شده است که از این تعداد ۱۲۹ ساختمان بسیار خطرناک است و معاون دادستان تهران مورد به مورد مالکان این ساختمان‌ها را احضار و پرونده‌های آن‌ها را به صورت جدی پیگیری می‌کند.
رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران از وجود ١٥ کمیته تخصصی در این سازمان خبر داد و گفت: منطقه ۸ به دلیل بافت فرسوده زیاد در محله‌های وحیدیه و زرکش مستعد بحران است.
رئیس مرکز عملیات اضطراری سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران با اشاره هشدار سطح نارنجی سازمان هواشناسی نسبت به احتمال بارش شدید باران و جاری شدن سیل و آبگرفتگی در مناطقی از پایتخت هشدار داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ