تیم ملی فوتسال ایران در جریان دیداری دوستانه عصر امروز از ساعت ۲۰ در سالن ورزشگاه پاس به مصاف ازبکستان رفت که این دیدار در نهایت با نتیجه ۸ بر یک به پایان رسید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ایران در مقدماتی جام جهانی با دو تیم دیگر از آسیای میانه همگروه شده است.
تیم هندبال دختران ایران در دومین مسابقه خود در رقابت‌های قهرمانی آسیا برابر تیم ازبکستان به پیروزی رسید.
در دیدار مشترک وزرای ورزش ایران و ازبکستان که در حاشیه اجلاس وزرای کشورهای عضو سازمان یونسکو انجام شد، تفاهماتی برای برپای اردوهای مشترک صورت گرفت.
تیم ملی والیبال زنان ایران در ادامه رقابت‌های چلنجر کاپ آسیا مقابل ازبکستان به برتری رسید.
در فینال کافا ایران در مالکیت و تعداد پاس ها تیمی به مراتب بهتر از میزبان بود و در نهایت مزد برتری خود را با گل سردار آزمون گرفت و قهرمان شد.
آخرین جلسه تمرینی ازبکستان با حضور ستاره‌های این تیم برگزار شد.
سرمربی ازبکستان: ایران را خوب می‌شناسیم
شاگردان امیر قلعه‌نویی در ورزشگاه ملی تاشکند به مصاف تیم ملی ازبکستان می‌روند.
شاگردان سرکو کاتانچ دومین پیروزی متوالی در تورنمنت کافا را به دست آوردند.
معاون آب و خاک وزارت جهاد کشاورزی بر گسترش همکاری‌های کشاورزی ایران و ازبکستان تاکید کرد.
در پایان اجلاس کمیسیون مشترک همکاری‌های اقتصادی ایران و ازبکستان، دو سند در حوزه نقشه راه افزایش تبادلات تجاری به میزان یک میلیارد دلار تا افق ۱۴۰۴ و برنامه اجرایی در حوزه ورزش به امضا رسید.
رئیس گروه دوستی پارلمانی ایران و ازبکستان با بیان اینکه سطح همکاری‌های دو کشور بالا رفته است گفت: ازبک ها علاقه‌مند به همکاری با جمهوری اسلامی ایران هستند و قرار است رئیس جمهور این کشور اواخر خردادماه به ایران سفر کند.
رئیس گروه دوستی پارلمانی ایران و ازبکستان از سفر قریب‌الوقوع رئیس‌جمهور ازبکستان به کشورمان خبر داد.
مشهد ـ رئیس مجلس قانون‌گذاری ازبکستان گفت: در سال‌های اخیر روابط ۲ کشور ایران و ازبکستان در حال توسعه است و امیدوار هستیم در آینده نیز این روابط گسترش یابد.
رئیس جمهور گفت: ۱۸ توافقنامه و تفاهم‌نامه همکاری میان جمهوری اسلامی ایران و ازبکستان به امضا رسیده که تسریع در اجرایی شدن آنها سطح روابط را به شدت افزایش خواهد داد.
رییس مجلس ازبکستان با بیان اینکه در دوران اخیر همکاری‌های پارلمانی ایران و ازبکستان در حال گسترش است، گفت: در سال‌های اخیر گام‌های بلندی برای بهبود روابط دو کشور برداشته شده است.
رییس مجلس ازبکستان با بیان اینکه در دوران اخیر همکاری‌های پارلمانی ایران و ازبکستان در حال گسترش است، گفت: در سال‌های اخیر گام‌های بلندی برای بهبود روابط دو کشور برداشته شده است.
ملی‌پوشان فوتسال ایران موفق به کسب پیروزی ۸ بر یک مقابل ازبکستان شدند.
سرمربی تیم ملی فوتسال ازبکستان گفت: ایران از اشتباهات فاحش ما استفاده کرد.
وزیر امور خارجه کشورمان که در رأس هیئتی برای شرکت در چهارمین نشست همسایگان افغانستان در ازبکستان به سر می‌برد، با وزیر خارجه ازبکستان دیدار کرد.
فوتبال ساحلی: ایران ازبکستان را هم به توپ بست
رئیس جمهور ضمن تاریخی توصیف کردن روابط ایران و ازبکستان گفت: دو کشور اقدامات خوبی برای توسعه روابط انجام دادند، اما با توجه به ظرفیت‌های متقابل، باید با تلاش بیشتر سطح روابط را گسترش دهند.
تیم ملی فوتسال ایران ممکن است در فیفادی اسفند راهی تورنمنت تایلند شود و یک ماه پس از آن از تیم ملی ازبکستان پذیرایی کند؛ البته اگر فدراسیون فوتبال در عملی کردن شرط ازبکها به نتیجه برسد.
مدیرکل دفتر توسعه کسب و کار بین الملل معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری از همکاری فناورانه ایران و ازبکستان خبر داد و گفت: بیش از ۱۵ زمینه مشترک همکاری برای این منظور مشخص شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ