ژوائو فلیکس پس از بازی برابر سوئیس و در پاسخ به خبرنگاران اسپانیایی تایید کرد که با دیه گو سیمئونه مشکل دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
شدت توهین ها به ژوائو فلیکس به حدی بود که تمرین آخر بازی ذخیره‌های اتلتیکو را بهم ریخت.
درحالیکه احتمال انتقال ژوائو فلیکس به بارسلونا داغ شده دیه‌گو گودین، هم‌تیمی سابق او می‌گوید این ستاره پرتغالی هرگز نتوانست با اتلتیکو مادرید و دیه‌گو سیمئونه ارتباط برقرار کند و دلش با این تیم نبود.
حرف‌های ژوائو فلیکس در مصاحبه با فابریتزیو رومانو بازخوردی بسیار منفی در اتلتیکو و نیز میان بازیکنان این تیم داشت.
ژوائو فلیکس، ستاره پرتغالی اتلتیکو مادرید، در مصاحبه جدیدش تأیید کرد علاقه دارد در بارسلونا بازی کند.
ژوائو فلیکس که رابطه بدی با دیگو سیمئونه دارد، در اتلتیکو نخواهد ماند و گفته می‌شود خود او دوست دارد به بنفیکا برگردد.
ژوائو فلیکس بعد از پشت سر گذاشتن چند ماه ناموفق در چلسی به اتلتیکو مادرید برگشته ولی او دیگر به پیراهن سابق خود در این تیم، شماره 7، دسترسی ندارد.
روبرتو مارتینز حضور ژوائو فلیکس و رافائل لیائو را در تیم ملی پرتغال حیاتی می داند. بازیکنانی که سبک بازی تیم را مدرن می کنند.
چلسی به زودی درباره آینده ژوائو فلیکس در این تیم تصمیم می‌گیرد و البته تصمیم باشگاه تا حد زیادی به قطعی شدن یا نشدن حضور پوچتینو به عنوان سرمربی آینده بستگی دارد.
انریکه سرزو معتقد است در حال حاضر تیمی بهتر از اتلتیکو مادرید در اروپا وجود ندارد. او در مورد آینده ژوائو فلیکس هم حرف زد.
ژوائو فلیکس، ستاره پرتغالی که از اتلتیکو مادرید به طور قرضی راهی چلسی شده است، می‌گوید به خوبی با تیم جدیدش سازگار می‌شود.
ژوائو فلیکس، ستاره تازه وارد چلسی، تاکید کرد که سبک بازی این تیم را تهاجمی و مالکانه است دوست دارد.
انتشار ویدئویی از میخایلو مودریک و ژوائو فلیکس، دو ستاره جدید چلسی، واکنش تند هواداران این تیم را به همراه داشته است.
کاپیتان چلسی اعتقاد دارد که ابتدا باور نداشته ژوائو فلیکس در زمستان به این تیم بیاید.
رسانه‌های انگلیسی می‌گویند چلسی ممکن است مجبور شود ژوائو فلیکس، خرید جدیدش در ماه ژانویه، را از فهرست بازیکنان این تیم در لیگ قهرمانان اروپا کنار بگذارد.
ژوائو فلیکس که بعد از کش و قوس فراوان اتلتیکو را ترک کرد و به چلسی پیوست در اولین بازی خود با پیراهن این تیم اخراج شد تا شروعی کابوس‌وار را در لیگ برتر تجربه کند.
ژوائو فلیکس، ستاره جدید چلسی، در اولین بازی با پیراهن این تیم در دیدار امشب مقابل فولام از بازی اخراج شد.
دیه‌گو سیمئونه، سرمربی اتلتیکو مادرید، به شایعات درباره جدایی ژوائو فلیکس از این تیم واکنش نشان داد و گفت هیچکس آنقدر بزرگ نیست که نتوان برایش جانشین پیدا کرد.
گیل مارین، مدیر اجرایی اتلتیکو مادرید، احتمال جدایی ژائو فلیکس فوق ستاره پرتغالی از این تیم را تایید کرد.
ژوائو فلیکس همیشه رویای بازی در جام جهانی را داشت و از اینکه در اولین بازی خود موفق شد برای پرتغال گلزنی کند، در پوست خود نمی گنجید.
در روزهای تیره‌و‌تار اتلتیکو، ژوائو فلیکس، ستاره جوان و بااستعداد پرتغالی روزهای خوبی را در این تیم سپری نمی‌کند؛ مشکلاتی که از اختلافاتش با سیمئونه نشات می‌گیرد.
در روزهای تیره و تار اتلتیکو، ژوائو فلیکس ستاره جوان و با استعداد پرتغالی روزهای خوبی را در این تیم سپری نمی کند؛ مشکلاتی که از اختلافاتش با سیمئونه نشات می گیرد.
دیه‌گو سیمئونه، سرمربی اتلتیکو مادرید، اعتراف کرد که نتوانسته است بهترین بازی ممکن را از ژوائو فلیکس در ترکیب این تیم بگیرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ