به دلیل ارزش بالای کاغذ و گران شدن ان کتاب‌هایی که می‌توانید به 200 هزارتومان بخرید چندان زیاد نیستند. اگر قصد خرید کتاب یا مجله با قیمتی مناسب را دارید ما چند نمونه برایتان داریم. همراه ما باشید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
براساس اعلام وزارت بهداشت در ایران شیوع هپاتیت C در جمعیت عمومی کمتر از 0.3 درصد (کمتر از 200 هزار نفرمبتلا) است و بیشترین میزان شیوع این بیماری در معتادان تزریقی دیده می‌شود.
بارسلونا با آلوارو پرز کامپو به توافق نهایی رسیده و بند فسخ 200 هزار یورویی او را فعال خواهد کرد.
رئیس فدراسیون شمشیربازی از پاداش 200 میلیونی برای طلایی‌های بازی‌های آسیایی هانگژو خبر داد.
در حالی که خیلی از باشگاه‌ها برای خرید بازیکن جدید دچار مشکل مالی هستند، پاری‌سن‌ژرمن فقط برای تقویت خط حمله خود 200 میلیون یورو کنار گذاشته است.
مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا با بیان اینکه سیاست گذاری سال 1402 گروه سایپا بر مبنای شعار رهبر معظم انقلاب مهار تورم و رشد تولید با رویکرد اقتصاد مقاومتی است،‌گفت: در 8 ماه گذشته با 7دانشگاه مطرح کشور در حوزه های مختلف و مورد نیاز سایپا، قرارداد همکاری امضا کرده ایم زیرا اعتقاد داریم با همکاری مجموعه های دانش بنیان و دانشگاه های کشور می توان اهداف  گروه سایپا در کاهش هزینه های خرید، افزایش کیفیت،‌ ارتقاء بهره وری و افزایش تولید محصولات،را با سرعت بیشتری محقق کرد.
ژاوی هرناندز، سرمربی بارسلونا، یک بار دیگر تاکید کرد که درهای باشگاه از نظر او کاملا به روی لیونل مسی باز است.
قرارداد کریم بنزما با رئال مادرید در پایان فصل جاری به اتمام می‌رسد و همین موضوع باعث ایجاد شایعاتی پیرامون آینده این بازیکن شده است.
تیم ملی والیبال ایران در مجموع 9 دوره حضور خود در لیگ جهانی و لیگ ملت‌ها در بیش از 20 هزار و 200 رالی مقابل حریفان به میدان رفته است.
دورتموند برای کسب عنوان در مسابقات بوندسلیگا آماده می‌شود.
فدراسیون فوتبال ایران باشگاه تراکتور را به دلیل اتفاقات بازی سپاهان 200 میلیون تومان جریمه کرد.
باشگاه مس کرمان بلیت جایگاه میهمان را با رقم 200 هزار تومانی به فروش می‌رساند.
باشگاه مس کرمان بلیت جایگاه میهمان را با رقم 200 هزار تومانی به فروش می‌رساند.
رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها گفت: ساخت 200 هزار خوابگاه متاهلی برای دانشجویان با کمک دستگاه‌های مرتبط مورد موافقت قرار گرفته است.
قیمت هر کیلوگرم گوشت مرغ تازه در میادین و بازارهای میوه و تره‌بار 53 هزار و 200 تومان اعلام شد.
حسین وفایی بار دیگر یک برد بزرگ در دنیای اسنوکر به نام خودش رقم زد تا در مسیر تبدیل شدن به یک فوق ستاره قرار بگیرد.
منابع سودانی از کشته شدن حدود 200 نفر در درگیری های دو روز چهارشنبه و پنج شنبه گذشته در ایالت «نیل آبی» خبر دادند.
منابع سودانی از کشته شدن حدود 200 نفر در درگیری های دو روز چهارشنبه و پنج شنبه گذشته در ایالت «نیل آبی» خبر دادند.
شرکت طرف قرارداد نتوانست مبلغی حدود 200 هزار دلار که پیش‌بینی می‌کرد از طریق بلیت فروشی تامین می‌شود را به فدراسیون ایران پرداخت کند.
اتحادیه فوتبال انگلیس اعلام کرد توماس توخل، سرمربی چلسی، به دلیل اظهاراتش علیه آنتونی تیلور، داور انگلیسی، به پرداخت جریمه 20هزار پوندی محکوم شد.
چلسی برای جذب وسلی فوفانا با قراردادی شش ساله و با دستمزد حدود 200 هزار پوند در هفته به توافق رسیده و این بازیکن به زودی از لستر راهی لندن خواهد شد.
یک وب‌سایت پرتغالی نیز مدعی شد که کار انتقال محمد محبی به استقلال تمام شده است.
محققان مؤسسه سیستم‌های هوشمند ماکس پلانک اشتوتگارت آلمان به تازگی یک ربات نیم متری به نام «مورتی» طراحی کرده اند که می‌تواند به جای اجرای یک برنامه از پیش تعیین شده، خودش راه رفتن را بیاموزد. این ربات قادر است در مدت یک ساعت راه رفتن را بخوبی یاد بگیرد.
در مجموع فعالیت ناشران بورسی، سود نقدی 40 صنایع فعال بورس تهران در بهمن ماه جمعا 283 هزار میلیارد و 357 میلیون و 344 هزار و 200 تومان بوده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ