منابع خبری از سرنگونی یک پهپاد در منطقه سبز بغداد و به صدا درآمدن آژیر خطر در سفارت آمریکا خبر دادند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فرماندار منطقه روستوف بعد از همتای وی در استان کورسک روسیه که امروز از حمله پهپادی اوکراین به این منطقه خبر داده بود، گفت که یک حمله تروریستی به روستوف خنثی شده است.
منابع اردنی از سرنگونی یک پهپاد در مرز با سوریه خبر دادند که حامل مواد منفجره بوده است.
در صدمین روز از درگیری میان ارتش و نیروهای پشتیبانی سریع سودان، ارتش توانسته یک پهپاد نیروهای پشتیبانی سریع را سرنگون و مواضع این نیروها را بمباران کند.
منابع روسی از سرنگونی یک پهپاد اوکراینی خبر دادند.
ارتش اردن با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که امروز جمعه یک فروند پهپاد حامل سلاح که از اراضی سوریه به سوی اردن پرتاب شده را سرنگون کرده است.
سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی مدعی سرنگون کردن یک پهپاد شد که از لبنان به سوی اراضی اشغالی به پرواز درآمده بود.
رزمندگان مقاومت یک پهپاد رژیم صهیونیستی را در حریم هوایی نابلس در کرانه باختری سرنگون کردند و با نظامیان اشغالگر در مناطق مختلف این شهر به شدت درگیر شدند.
ارتش رژیم صهیونیستی مدعی شد که یک پهپاد متعلق به حزب‌الله لبنان که وارد سرزمین‌های اشغالی شده بود، سرنگون کرده است.
سخنگوی نیروهای مسلح یمن در هشتمین سالگرد تجاوز ائتلاف عربی به این کشور با اشاره به قدرت پدافندی نیروی هوایی یمن بار دیگر از رهگیری و سرنگونی موفق یک پهپاد نظامی متجاوزین خبر داد.
وزارت دفاع روسیه از کشته شدن ۶۴۰ نظامی اوکراین و سرنگونی دو فروند جنگنده سوخو ، یک بالگرد و ۱۴ پهپاد این کشور در محورهای مختلف جنگ خبر داد.
رزمندگان گردان جنین موفق شدند یک فروند پهپاد جاسوسی رژیم صهیونیستی را در آسمان اردوگاه جنین سرنگون کنند.
رزمندگان گردان جنین موفق شدند یک فروند پهپاد رژیم صهیونیستی را در آسمان اردوگاه جنین سرنگون کنند.
فرماندار سواستاپل در شبه جزیره کریمه امروز از سرنگونی ۴ پهپاد اوکراینی نزدیک این منطقه طی ۲۴ ساعت اخیر خبر داد.
سخنگوی وزارت دفاع روسیه از کشته شدن دست کم ۲۳۰ نظامی اوکراینی و سرنگونی یک فروند جنگنده سوخو-۲۵ و پنج پهپاد اوکراین در محورهای مختلف در ۲۴ ساعت اخیر خبر داد.
سخنگوی وزارت دفاع روسیه از کشته شدن دست کم ۲۳۰ نظامی اوکراینی و سرنگونی یک فروند جنگنده سوخو-۲۵ و پنج پهپاد اوکراین در محورهای مختلف در ۲۴ ساعت اخیر خبر داد.
خبرگزاری رویترز به نقل از مقامات عراقی و آمریکایی از سرنگونی یک فروند پهپاد ناشناس بر فراز پایگاه هوایی عین الاسد در غرب عراق خبر داد.
سخنگوی وزارت دفاع دفاع روسیه از سرنگونی دو جنگنده و یک بالگرد اوکراین در محور دونتسک و پیشروی نیروهای روسیه در این محور خبر داد.
ارتش رژیم صهیونیستی با صدور بیانیه ای مدعی شد که یک پهپاد متعلق به حزب الله لبنان را در نقاط مرزی سرنگون کرده است.
کوناشنکوف افزود: نیروهای عملیاتی و تاکتیکی، نیروهای هوایی ارتش، موشکی و توپخانه‌ای پایگاه فرماندهی تیپ ۷۲ نیروهای مسلح اوکراین در جمهوری دونتسک را بمباران کردند و ۶۷ واحد توپخانه و تجهیزات نظامی را در ۱۸۴ منطقه هدف قرار دادند.
وزارت دفاع روسیه از کشته شدن دست کم 240 نظامی و سرنگونی یک فروند بالگرد اوکراین در مناطق مختلف این کشور خبر داد.
ارتش رژیم صهیونیستی سقوط یک پهپاد خود را در منطقه الخلیل واقع در کرانه باختری تأیید کرد و به این ترتیب تعداد پهپادهای سرنگون شده در الخلیل در یک هفته گذشته به دو عدد رسید.
سخنگوی وزارت دفاع روسیه آمار تلفات و خسارت های نظامیان اوکراین در دویست و یکمین روز جنگ را اعلام کرد.
وزارت دفاع تایوان امروز پنج شنبه از سرنگونی یک فروند پهپاد ناشناس در حریم هوایی جزیره کینمن خبر داد.
نیرو‌های لیبی مستقر در شرق روز دوشنبه گفتند که یک پهپاد را در نزدیکی فرودگاه بنینه بنغازی سرنگون کرده اند. یکی از افسران ارشد ارتش ملی لیبی در بیانیه‌ای که در کانال‌های رسمی آن منتشر شد، گفت که این پهپاد ناشناس است. ژنرال احمد المسمری، سخنگوی ارتش ملی لیبی به رهبری خلیفه حفتر، شامگاه دوشنبه اعلام کرد که نیرو‌های پدافند هوایی یک پهپاد ناشناس حامل دو موشک را پس از ورود به حریم هوایی سرنگون کردند

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ