استفاده از تلفن همراه مرز بین کار و فراغت را «کمرنگ» کرده و طبق یافته‌های یک گزارش جدید، در بریتانیایی‌ها به احساس فرسودگی و خستگی مفرط از کار منجر شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پنجشنبه ۱۹ مرداد ۱۴۰۲ «ارتباطات سیار» کشور ۲۹ ساله شد وبزرگترین اپراتور تلفن همراه ایران که ۱۹ مرداد ۱۳۷۳ باواگذاری چهار سیمکارت به کارکنان نهاد ریاست جمهوری، رسماً عرضه سیمکارت را آغاز کرد.
۲۹ سال پیش در چنین روزی اولین سیمکارت در ایران توسط همراه اول عرضه شد.
معاون فرهنگی و اجتماعی پلیس اطلاعات تهران از شیوه جدید برخی سارقان و کلاهبرداران حرفه‌ای پرده گشایی کرد و گفت: شهروندان مراقب افراد سودجو و شگردهای جدید کلاهبرداران باشند.
مدیر روابط عمومی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات از وجود ۶۰۰ سایت نسل پنجم در کشور خبر داد.
دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین به اظهارات اخیر نتانیاهو که گفته بود تل‌آویو رهبران جهاد اسلامی را در اماکن دیگر به جز غزه نیز هدف قرار می‌دهد، واکنش نشان داد.
گزارش وضعیت شکایات ثبتی سامانه ثبت، رسیدگی و پاسخگویی به شکایات در سال های ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ منتشر شد که بر این اساس بیشترین شکایت مردمی از ارائه خدمات تلفن ثابت و همراه بوده است.
مشکل بسیاری از ما آن است که در ابتدا قصد انجام یک کار سریع از طریق گوشی تلفن همراه مانند بررسی ایمیل یا فید‌های رسانه‌های اجتماعی را داریم و ناگهان چندین ساعت در پیمایشی بی پایان غرق می‌شویم.
شاهرود- فرمانده انتظامی شاهرود از کشف ۴۲ تلفن همراه بدون مجوز حمل در این شهرستان خبر داد و گفت: ارزش این محموله هفت میلیارد ریال برآورد شده است.
همراه اول در رتبه‌بندی صد شرکت برتر ایران، جایگاه نخست را از منظر «فروش» در بین اپراتورهای تلفن همراه کسب کرد و در گروه ارتباطات و مخابرات دوم شد.
با طی شدن روند خصوصی‌سازی باشگاه پرسپولیس، احتمالا شاهد تغییرات گسترده‌ای در کادر مدیریتی این باشگاه خواهیم بود.
بر اساس لایحه بودجه ۱۴۰۲، حقوق ورودی رویه تجاری واردات گوشی‌های تلفن همراه خارجی بالای ۶۰۰ دلار برابر ۱۵ درصد تعیین می‌شود؛ البته واردات سایر رویه ها به ماخذ ۲ برابر محاسبه خواهد شد.
شهردار تهران گفت: مردم از طریق نرم‌افزاری که روی تلفن همراه خود نصب می‌کنند، با استفاده از آن می‌توانند با مشاهده تمامی پروژه‌ها روی آنها نظر دهند و در کنار آن نیز ما از طریق مناطق و نواحی
بر اساس بیانیه دادستان فدرال، پلیس بلژیک در جریان بازرسی‌های بامداد جمعه از ۱۶ ملک در بروکسل، مبلغ ۶۰۰ هزار یورو پول نقد به همراه چند دستگاه رایانه و تلفن همراه کشف و ضبط کرده که گمان می‌رود از این امکانات برای به نتیجه رسیدن تلاش‌ها و «خرید نفوذ» استفاده می‌شده است.
پیامک جعلی زلزله برای برخی از شهروندان ارسال شده است.
سرقت تلفن همراه با اسلحه و تهدید به مرگ
از زمانی که خدمات شبکه ۳G در سال ۲۰۰۸ آغاز شد، تعداد کاربران به ۶.۵ تا ۷ میلیون نفر افزایش یافته است که بیش از یک چهارم جمعیت ۲۵ میلیونی کره شمالی است.
طی ۲۴ ساعت گذشته در نقاط مختلف تهران حوادثی رخ داد که مأموران انتظامی در آن نقش آفرینی کردند. در بسته اخبار پلیسی شهر مهم‌ترین حوادث را بخوانید.
تایباد ـ مدیرکل گمرک مرزی دوغارون تایباد گفت: ۱۵۰ دستگاه تلفن همراه سرقتی در بار مسافری یک تبعه افغانستانی حین خروج از کشور، در گذرگاه زمینی دوغارون کشف و ضبط شد.
شواهد حکایت از این دارد که تصمیم ممنوعیت واردات تلفن‌های همراه اپل پس از چندین بار شکست، سرانجام بر روی جدیدترین مدل این نام تجاری یعنی آیفون ۱۴ در حال اعمال است.
بر اساس آخرین یافته دانشمندان قرارگرفتن طولانی مدت در معرض نور آبی تلفن‌های هوشمند و تبلت‌ها سطح هورمون‌ها را تغییر داده و خطر بلوغ زودرس را افزایش می‌دهد.
رسانه های آمریکایی از ضبط تلفن همراه دو مشاور ارشد دونالد ترامپ و صدور حکم احضار ۴۰ تن از دستیاران او توسط وزارت دادگستری آمریکا در ارتباط با حوادث حمله به کنگره خبر دادند.
یک مرد جوان با حضور در یک موبایل‌فروشی ابتدا مدل گوشی مد نظر خود را که یک آیفون ۱۳ بود انتخاب کرد. سپس با بیان اینکه «زلزله را احساس کرده» حواس فروشنده را پرت کرد و با او از مغازه خارج شد. این سارق پس از جلب اعتماد فروشنده و در اختیار گرفتن تلفن همراه، از یک لحظه غفلت بهره برد و تفلن همراهی گران قیمت را سرقت کرد.
فناوری تلفن همراه در کشور امروز چهارشنبه ۱۹ مردادماه ۲۸ ساله شد.
دفتر تحقیقات فدرال آمریکا(اف.بی.آی) پس از یورش به عمارت رئیس جمهوری سابق این کشور در فلوریدا، تلفن همراه یکی از نمایندگان جمهوری‌خواه را نیز مصادره کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ