با طی شدن روند خصوصی‌سازی باشگاه پرسپولیس، احتمالا شاهد تغییرات گسترده‌ای در کادر مدیریتی این باشگاه خواهیم بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیوئی گفت: با اهدای پروانه‌های خدمات ارتباطی به هفت اپراتور، اپراتورها می‌توانند خدمات یکپارچه شبکه ارائه کنند و این پروانه‌ها تا سال ۱۴۱۰ دارد.
پنجشنبه ۱۹ مرداد ۱۴۰۲ «ارتباطات سیار» کشور ۲۹ ساله شد وبزرگترین اپراتور تلفن همراه ایران که ۱۹ مرداد ۱۳۷۳ باواگذاری چهار سیمکارت به کارکنان نهاد ریاست جمهوری، رسماً عرضه سیمکارت را آغاز کرد.
دومین جلسه کمیته عالی حفاظت از حقوق مصرف کننده برای رسیدگی و تعیین تکلیف شکایات ثبت شده مشترکین همراه اول در سامانه ۱۹۵ در سال جاری برگزار شد.
سردار سرتیپ پاسدار سید مهدی فرحی جانشین وزیر دفاع و پشتیانی نیروی‌های مسلح، با حضور در غرفه ایرانسل در نمایشگاه الکامپ ۱۴۰۲، از خدمات و دستاوردهای اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، در حوزه‌های مختلف فناوری‌های ارتباطی، نسل پنج شبکه تلفن‌همراه، هوش مصنوعی، نوآوری و تحول دیجیتال، بازدید کرد.
رییس مرکز آمار و فناوری اطلاعات وزارت بهداشت ضمن بازدید از غرفه همراه اول در الکامپ 2023، در نشستی با مدیران اپراتور اول درباره پیاده سازی اولین اپراتور سلامت کشور به تبادل نظر پرداخت.
بزرگترین اپراتور تلفن همراه کشور با مشارکت در برگزاری رویداد الکام تاکز، بابی در گفتمان‌سازی در حوزه‌های تحول دیجیتال، اقتصاد دیجیتال، دولت الکترونیک و هوشمندسازی گشود.
دکتر محمد خوانساری معاون وزیر و رئیس سازمان فناوری اطلاعات ایران، با حضور در غرفه ایرانسل در نمایشگاه الکامپ ۱۴۰۲، از خدمات و دستاوردهای اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، در حوزه‌های مختلف فناوری‌های ارتباطی، نسل پنج شبکه تلفن‌همراه، هوش مصنوعی، نوآوری و تحول دیجیتال، بازدید کرد.
سرپرست مدیرعاملی استقلال درباره اینکه چرا مطالبات 160 میلیاردی این باشگاه از همراه اول به 60 میلیارد کاهش یافته، صحبت کرد.
در پی گلایه کاربران از تماس‌های صوتی یک شرکت با شهروندان برای تبلیغات خدمات یک اپراتور، رئیس رگولاتوری به این اپراتور اخطار داد.
ایرانسل به عنوان تنها اپراتور تلفن همراه، «گواهینامه و تندیس ملی رعایت حقوق مصرف‌کنندگان» را از سازمان ملی حمایت حقوق مصرف‌کنندگان دریافت کرد.
ایرانسل به عنوان تنها اپراتور تلفن همراه، «گواهینامه و تندیس ملی رعایت حقوق مصرف‌کنندگان» را از سازمان ملی حمایت حقوق مصرف‌کنندگان دریافت کرد. این، هشتمین سال متوالی است که ایرانسل تندیس ملی رعایت حقوق مصرف‌کنندگان را دریافت می‌کند.
محمود علیزاده‌طباطبایی با بیان اینکه متهم ردیف اول‌ پرونده هواپیمای اوکراینی اپراتور است‌، گفت: به‌رغم تاکید مکرر مقامات که می‌گویند تنها دچار خطای انسانی شده، سه سال است که در بازداشت به سر می‌برد.
نخستین و بزرگترین اپراتور تلفن همراه کشور با هدف همراهی زلزله‌زدگان منطقه شمالغرب، تعداد ۷۵۳ دستگاه بخاری برقی و یک محموله شامل اقلام خوراکی را به خوی ارسال کرد.
همراه اول به عنوان نخستین و بزرگترین اپراتور تلفن همراه کشور و حامی اول ورزش ایران، رسما حامی مالی فدراسیون وزنه‌برداری شد.
همراه اول در رتبه‌بندی صد شرکت برتر ایران، جایگاه نخست را از منظر «فروش» در بین اپراتورهای تلفن همراه کسب کرد و در گروه ارتباطات و مخابرات دوم شد.
اپراتور تلفن همراه تی موبایل به عنوان یکی از بزرگترین اپراتور‌های تلفن همراه در آمریکا هدف حمله هکر‌های ناشناس قرار گرفت و اطلاعات شخصی دستکم ۳۷ میلیون آمریکایی به سرقت رفت. منبع: خبرگزاری صدا و سیما
وزیر ارتباطات در دیدار تعدادی از نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی به اهمیت پروژه فیبرنوری منازل و کسب و کارها اشاره کرد و از آغاز پروژه توسط ده اپراتور در ۱۰ مرکز استان و ۶۵ شهر خبر داد.
پس از چند هفته گمانه‌زنی در نهایت قرارداد همکاری باشگاه پرسپولیس با یک اپراتور تلفن همراه امضا شد.
سرپرست معاونت راهبردی و توسعه بازار رگولاتوری از تبادل تفاهم‌نامه با اپراتور همراه برای اجرای پروژه توسعه دسترسی مبتنی بر فیبرنوری (FTTx) در کشور خبر داد.
شرکت مخابراتی سنگاپوری سینگ تل روز دوشنبه تأیید کرد شرکت دیالوگ زیرمجموعه آن با یک حمله سایبری مواجه شده که به طور بالقوه بر ۱۰۰۰ کارمند فعلی و سابق و کمتر از ۲۰ مشتری تأثیر گذاشت.
اوپتوس دومین اپراتور مخابراتی بزرگ استرالیا امروز در روزنامه‌های بزرگ این کشور بیانیه‌ای چاپ کرد و به دلیل حمله سایبری ویرانگر ۱۰ روز پیش از کاربران عذرخواهی کرد.
سومین فراخوان حمایت مرکز تحقیق‌وتوسعه همراه اول از پایان‌نامه‌ها و طرح‌های پژوهشی همسو با کسب‌وکار اپراتور اول تلفن همراه منتشر شد.
پس از راه‌اندازی سه سایت نسل پنج ارتباطی در شهر تبریز توسط اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، ایرانسل امروز چهارمین سایت 5G تبریز را هم افتتاح می‌کند. با این افتتاح، تعداد سایت‌های تجاری نسل پنج تلفن‌همراه ایرانسل در کشور به ۱۰۶ می‌رسد.
امروز قصد داریم تا به بررسی سهام شبندر به لحاظ تکنیکالی بپردازیم. این تحلیل صرفا یک پیش بینی از روند احتمالی نماد شبندر در روزهای آینده بورس است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ