«دژان میلاکوویچ» مربی صربستانی که قرار است به عنوان مدیر فنی تیم ملی واترپلو با فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو همکاری داشته باشد، وارد ایران شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرمربیان اروپایی و آمریکای‌جنوبی هم از سفره فوتبال عربستان سهم برده‌اند
مدیر فنی صربستانی تیم ملی واترپلو که به تازگی همکاری با فدراسیون را آغاز کرده، با تاکید بر اینکه ایران یکی از بهترین تیم‌های آسیاست، همکاری با آن را یک فرصت برای خود عنوان کرد.
«دژان میلاکوویچ» مربی صربستانی که قرار است به عنوان مدیر فنی تیم ملی واترپلو با فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو همکاری داشته باشد، وارد ایران شد.
مسؤولان فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو با یک مربی صربستان برای اضافه شدن به کادر فنی تیم ملی واترپلو به توافق رسیدند.
یک روزنامه عربستانی مدعی شد باشگاه استقلال ایران که این روزها درگیر انتخاب سرمربی جدید است با «آلن هوروات» مربی اهل کشور کرواسی و مربی سابق تیم النصر عربستان به توافق رسیده است.
صربستان با مربی نام آشنای خود از تیم های حاضر در لیگ ملتها است
دختر مربی پیشین تیم ملی والیبال در حادثه تیراندازی صربستان در مدرسه کشته شد.
دختر مربی پیشین تیم ملی والیبال در حادثه تیراندازی صربستان کشته شد.
مربی علی ارسلان می‌گوید این کشتی‌گیر نمی‌خواست در مسابقات قهرمانی اروپا کشتی بگیرد اما به درخواست فدراسیون صربستان در کرواسی روی تشک رفت.
مربی نواک جوکوویچ اعلام کرد این تنیسور صربستانی همچنان دنبال دریافت اجازه سفر به آمریکا و شرکت در مسترز میامی است.
مربی تیم ملی کشتی آزاد کشورمان گفت: قاسم پور تا مسابقات جهانی ۲۰۲۳ در ۹۲ کیلو گرم کشتی خواهد گرفت و بعد از مسابقات جهانی صربستان می تواند تصمیم بگیرد، که در کدام وزن حضور داشته باشد.
مسئولان فدراسیون بسکتبال چین در آستانه پنجره پایانی انتخابی جام جهانی و با وجود قطعی کردن سهمیه خود از این رقابت‌ها، یک مربی صربستانی را در راس کادر فنی این تیم منصوب کرده‌اند.
مسئولان فدراسیون بسکتبال چین در آستانه پنجره پایانی انتخابی جام جهانی و با وجود قطعی کردن سهمیه خود از این رقابت‌ها، یک مربی صربستانی را در راس کادر فنی این تیم منصوب کرده‌اند.
طبق اعلام رسانه سرشناس عربستانی، هروه رنار کار خود را با تیم ملی این کشور ادامه می‌دهد.
مربی صربستان دو اشتباه غیرضرورری در خط دفاع را عامل از دست رفتن پیروزی 3-1 برابر کامرون عنوان کرد.
تیاگو سیلوا، کاپیتان تیم ملی برزیل، پس از پیروزی برابر صربستان به اظهارنظر اخیر مربی این تیم پاسخ داد.
مربی کامرون با وجود شکست امروز برابر سوئیس و دو بازی سخت پیش رو برابر برزیل و صربستان از صعود به دور بعد جام جهانی ناامید نیست.
هافبک تیم ملی عربستانی پس از پیروزی 2-1 مقابل آرژانتین در یکی از بزرگترین شگفتی‌های تاریخ جام جهانی 2022، از هروه رنار سرمربی فرانسوی خود تمجید کرد.
ادر میلیتائو معتقد است باید به تصمیم تیته برای نیمکت‌نشین کردن احتمالی وینیسیوس برابر صربستان احترام گذاشت. او گفت که مربی همیشه صلاح تیم را می خواهد.
تیته، مربی تیم ملی برزیل، تصمیم نهایی خود برای بازی نخست در جام جهانی برابر صربستان را حتی از بازیکنانش نیز مخفی نگه داشته و کسی نمی داند ترکیب اصلی چه خواهد بود.
مربی مرد طلایی کشتی فرنگی جهان معتقد است علی ارسلان در رقابتهای جهانی صربستان همه را محو کشتی‌های خود کرد و با کسب مدال طلا به آنچه می خواست رسید.
محمدرضا حضرت‌پور مربی تیم ملی کشتی فرنگی ایران در مسابقات جهانی صربستان معتقد است چند بدبیاری مداوم سبب از دست رفتن جایگاه تیمی ایران شده است.
مربی ارشد تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان پس از ناکامی در رقابت‌های جهانی ۲۰۲۲ صربستان از علاقه‌مندان به کشتی عذرخواهی کرد و این موضوع را به ارتقای سطح کمی و کیفی کشتی جهان مربوط دانست.
ماساژور تیم ملی هندبال پسران نوجوان ایران گفت: بازیکن عربستان در اثر فشار روحی زیاد علائم حیاتی‌اش را از دست داده بود که بر حسب وظیفه انسانی اقدامات لازم را برای احیای او انجام دادم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ