سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان ری از دستگیری سارق سابقه دار انبارهای باغات و مزارع کشاورزی در محدوده باقرشهر و کشف ۳ میلیاردی اموال مسروقه در ری خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فرمانده انتظامی شهرستان ری از انهدام و دستگیری باند ۴ نفره حرفه‌ای و سابقه‌دار سرقت منزل در محدوده ری و کشف اموال مسروقه به ارزش ۱۰ میلیارد ریال از مخفیگاه سارقان خبر داد.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا از اجرای طرح سراسری تشدید مبارزه با احتکار کالای اساسی و ضروری در کشور و کشف ۳۱۵ میلیاردی کالای احتکاری خبرداد.
رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری ۲ مالخر حرفه‌ای و سابقه‌دار و کشف ۱۰ میلیارد ریال اموال به سرقت رفته خبر داد.
یزد- فرمانده انتظامی استان یزد از کشف ۷۲ هزار و ۲۰۰ عدد تخم مرغ، پودر ماشین لباسشویی، شکر و روغن سرخ کردنی خارج از شبکه توزیع در بازرسی از یک انبار خبر داد.
اسلامشهر- فرمانده انتظامی اسلامشهر از کشف سه میلیارد تومان لوازم یدکی قاچاق در این شهرستان خبر داد و گفت: در همین راستا دو نفر دستگیر شدند.
اسلامشهر- فرمانده انتظامی اسلامشهر از کشف سه میلیارد تومان لوازم یدکی قاچاق در این شهرستان خبر داد و گفت: در همین راستا دو نفر دستگیر شدند.
تبریز- فرمانده انتظامی آذربایجان‌شرقی گفت: با پیگیری مستمر تیم‌های تخصصی پلیس، یک میلیارد تومان اموال مسروقه از منازل کلانشهر تبریز کشف و سارقان دستگیر شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری سارق کارگاهی در یک دامداری متروکه در این شهرستان خبر داد و گفت: از مخفیگاه متهم ۳ میلیارد ریال اموال به سرقت رفته کشف شد.
پرویز سروری رئیس شورای عالی استان‌ها و نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: ۲۰ هزار میلیارد تومان از اموال شهرداری تهران بازگردانده شده است. ۱۱۰ مورد از املاک شهرداری که دست برخی افراد بوده برگردانده شده است.
فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری ۲ سارق حرفه‌ای و سابقه دار محدوده ری و حسن آباد فشافویه و کشف اموال مسروقه به ارزش ۵ میلیارد ریال خبرداد.
رئیس پلیس پیشگیری تهران از دستگیری زن جوانی که اموال داخل گاوصندوق منزلی را در شمال تهران سرقت کرده بود خبر داد و گفت: از مخفیگاه متهم ۳۰ میلیارد ریال طلای مسروقه کشف شد.
رئیس پلیس پیشگیری تهران از دستگیری ۲ نفر مال خر اموال مسروقه خبر داد و گفت: از مخفیگاه متهمان یک میلیارد ریال اموال مسروقه کشف و متهمان به ۵۰ فقره مال خری اموال مسروقه اعتراف کردند.
جانشین پلیس پیشگیری تهران از دستگیری سارقان سابقه دار ساختمان های نیمه کاره در محدوده وردآورد و کشف یک میلیارد ریال اموال مسروقه، خبر داد.
دومین جلسه دادگاه رسیدگی به پرونده پولشویی موسسه نور به ریاست قاضی حجت الاسلام و المسلمین محمدرضا مزیدی در گرگان برگزار شد. جلسه دوم دادگاه به طرح شکایت و ارائه ادله و مستندات وکلای تعاونی اعتباری کارسازان آینده و موسسه اعتباری نور برگزار گذشت.
دومین جلسه دادگاه رسیدگی به پرونده پولشویی موسسه نور به ریاست قاضی حجت الاسلام و المسلمین محمدرضا مزیدی در گرگان برگزار شد.جلسه دوم دادگاه به طرح شکایت و ارائه ادله و مستندات وکلای تعاونی اعتباری کارسازان آینده و موسسه اعتباری نور برگزار گذشت.
مشهد ـ معاون بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان اداره کل صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۵۲ میلیارد تومان کالای قاچاق از سطح عرضه در استان کشف و ضبط شده است.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ کلاهبرداری میلیاردی با شگرد دعانویسی و رمالی/ ۶ کشته در برخورد شاخ به شاخ ۲ پرشیا/ نقشه اخاذی دختر طمعکار از صاحبکار ثروتمند/ کشف عتیقه‌های ۳ هزار ساله در یک خانه مسکونی/ ارتباط پنهانی به قیمت جان مرد جوان ختم شد/ پرداخت مهریه همسر دوم مرا ورشکست کرد/ ۲۵ سال زندان برای بادیگارد‌های اسیدپاش!‌/ نمی‌خواستم دوستم را بکشم
فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ ضمن اعلام این خبر که ۸ میلیارد ریال از اموال سرقتی بانک ملی کشف شد، گفت: ۱۷ نفر از متهمان دلالان ارزی دستگیر شدند.
تجهیزات ویژه‌ای که از داوطلبان کنکور کشف شده است، ابزاری است که از ۱۵ تا ۲۵ میلیون تومان قیمت دارند، این تجهیزات در کسری از ثانیه می‌توانستند اطلاعات را به خارج از محل برگزاری آزمون ارسال و پاسخ‌ها را دریافت کنند.
محمدرضا احمدی سنگری عضو کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی با اشاره به ابزاری همچون عینک، خودکار و تجهیزات بسیار ویژه‌ای که فرستنده و گیرنده سوالات و پاسخنامه‌های آزمون سراسری بودند، گفت: تجهیزات ویژه‌ای که از داوطلبان کنکور کشف شده است، ابزاری است که از ۱۵ تا ۲۵ میلیون تومان قیمت دارند.
رئیس پلیس پایتخت با بیان اینکه بالغ بر ۲ میلیون ۶۲۱ هزار انواع و اقسام کالاهای قاچاق کشف و ۴۶ متهم در این رابطه دستگیر شده است، گفت: ارزش اموال مکشوفه قاچاق بالغ بر ۲۰۰ میلیارد تومان است.
رئیس پلیس پایتخت با بیان اینکه بالغ بر ۲ میلیون ۶۲۱ هزار انواع و اقسام کالاهای قاچاق کشف و ۴۶ متهم در این رابطه دستگیر شده است، گفت: ارزش اموال مکشوفه قاچاق بالغ بر ۲۰۰ میلیارد تومان است.
بیشترین کالاهای کشف شده در پی بازرسی‌های مربوط به احتکار در تیر ماه امسال شامل کالاهای اساسی بیش از ۴۴۰ میلیارد تومان بوده است.
همدستی خواهران دوقلو برای جیب بری

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ