اظهارات خوان لاپورتا، رییس بارسلونا، در نشست خبری روز گذشته رضایت خاطر مدیران این باشگاه را به همراه داشته است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیران باشگاه شمس‌آذر قزوین در صدد هستند تا هرطور شده رضایت باشگاه سایپا را هم دریافت کنند.
سرانجام مدیران باشگاه مس رفسنجان با درخواست جدایی مهرداد رضایی موافقت کردند.
مدیران استقلال تا زمان عقد قرارداد با محمدرضا خالدآبادی به علیرضا رضایی اجازه جدایی نمی‌دهند.
قائم مقام باشگاه استقلال نسبت به حواشی نخستین تمرین این تیم واکنش نشان داد.
رئیس باشگاه الهلال جهت کسب رضایت از مدیران لیل و استخدام پائولو فونسکا، در پاریس حضور دارد.
مورد عجیب و متناقض آبی‌ها احمد موسوی است که هیچ بهانه تحریمی برای عدم تسویه با او وجود نداشت اما او نیز هنوز در حال رایزنی برای گرفتن مطالباتش است! چشم‌پوشی از اهمال مدیران استقلال در جلب رضایت این بازیکن اخراج شده از لیست در دوره فرهاد مجیدی و آجورلو ، واقعا خطرناک خواهد بود.
رئیس بازرسی کل فراجا محور اصلی انجام ماموریت در فراجا را کسب رضایت خداوند متعال و مردم دانست و گفت: با حکم سردار احمدرضا رادان انتصاب‌های جدیدی در فراجا صورت گرفت.
رئیس بازرسی کل فراجا محور اصلی انجام ماموریت در فراجا را کسب رضایت خداوند متعال و مردم دانست و گفت: با حکم سردار احمدرضا رادان انتصاب‌های جدیدی در فراجا صورت گرفت.
وزیر میراث‌فرهنگی گفت: درخواست من از مدیران پایگاه‌ها و موزه‌ها این است که در نوروز در رابطه با رعایت حجاب برنامه‌ریزی داشته باشند.
معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: دولت عزم راسخی برای جبران برخی از کاستی‌ها و کمبودها دارد و مدیران باید تلاش کنند تا کارکنان به دنبال گره گشایی از مشکلات مردم و جلب رضایت ارباب رجوع باشند.
کارشناس فوتبال گفت: مدیران سابق و فعلی استقلال در خصوص اتفاقات عجیبی که در این باشگاه افتاده است باید به مردم پاسخ بدهند.
ظهر امروز رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار رئیس و جمعی از مدیران سازمان تبلیغات اسلامی و حوزه هنری، تولید و ارائه محصولات فاخرِ مبتنی بر فکر نو و در نظر گرفتن اقتضائات اجتماعی و فرهنگی تبلیغ را در عین خشیت کامل از پروردگار، دو وظیفه مهم دستگاه‌های فرهنگی تبلیغاتی خواندند.
رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور گفت: اگر همه مدیران آسیب پذیری های عمومی و ساده را جدی بگیرند و به دستورالعمل ریز تخصصی برای برطرف کردن آسیب پذیری در همه حوزه ها که از سوی این سازمان تهیه شده است، عمل کرده و آموزش های لازم را فرا بگیرند در برنامه حداکثر ۲ ماهه می توان ۸۵ درصد آسیب پذیرهایی که به زیرساخت ها وارد می شود را برطرف کرد.
به نظر می رسد مدیران اینتر از عملکرد نراتزوری در بازی های بزرگ این فصل رضایت ندارند.
مدیران باشگاه پاری سن ژرمن از عملکرد سرخیو راموس، مدافع اسپانیایی، کاملا راضی هستند و قصد دارند قراردادش را تمدید کنند.
پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: مدیران باشگاه باید با اجرایی کردن تعهدات خود موجب شوند تا لوکادیا همواره در شرایط مناسبی روحی و فنی بوده و به تیم کمک کند.
قائم مقام مدیر عامل گروه سایپا در نشست هم اندیشی مدیران ارشد گروه خودروسازی سایپا با نمایندگی های استان مازندران گفت: از نقطه نظرات و پیشنهادات سازنده که منجر به استفاده بهتر از خدمات مشتریان و جلب رضایت و آرامش بیشتر مشتری و رونق و گسترش کسب و کار نمایندگی ها شود استقبال می کنیم.
صفا هادی از بازیکنان مورد تایید و مورد رضایت قربان بردیف است مدیران باشگاه در حال مذاکره با کاوه رضایی هستند
صفا هادی از بازیکنان مورد تایید و مورد رضایت قربان بردیف است مدیران باشگاه در حال مذاکره با کاوه رضایی هستند
باشگاه پرسپولیس دیگر پیگیر جذب مهاجم استقلال تهران نمی‌شود و منتظر پاسخ رسمی مدیر برنامه‌های او می‌ماند.
آخرین اخبار این است که با توجه به این که رضایی می‌تواند از نیم فصل دوم برای استقلال به میدان برود، باشگاه استقلال به او اعلام کرده که ۶ ماه از این تیم جدا شود.
بعد از بن بست در حضور کاوه رضایی در استقلال، مدیران پرسپولیس با مدیربرنامه این بازیکن مذاکراتی کوتاه داشتند.
آخرین وضعیت آب‌وهوا؛ بارش باران در مناطقی از کشور
سایت « اس اسپور» ترکیه خبر داد سران باشگاه بشیکتاش برای کسب رضایت مدیران باشگاه شارلروا برای فروش ستاره ایرانی خود مبلغ 2 میلیون یورو تدارک دیدند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ