بورس در صورت از بین رفتن دو نگرانی مهم نرخ بهره بانکی و بودجه می تواند به ادامه صعود قدرتمند خود ادامه دهد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
امروز برخی از نمادها به یک باره پرتقاضا شده و باعث شدند شاخص کل نیز حرکت صعودی را انجام دهد.
بورس فردا سه شنبه ۲۹ فروردین ماه در حالی کار خود را آغاز خواهد کرد که این ده خبر می‌تواند بر روی روند آن تاثیرگذار باشد؛ بنابراین پیشنهاد می‌شود قبل از معاملات فردا این ده خبر را بخوانید.
در سال ۱۴۰۱ مجموعاً بالغ بر ۸۱ هزار میلیارد تومان تزریق نقدینگی از طریق حساب کارگزاری‌ها به بازار سرمایه بوده، که بخش قابل توجهی از آن در ماه‌های آذر و اسفند ۱۴۰۱ صورت پذیرفته است. این رقم برای سال‌های ۱۴۰۰ و ۱۳۹۹ به ترتیب مبالغ ۱۵ و ۶۳ هزار میلیارد تومان بوده است.
سال ۱۴۰۱ با تمام اتفاقات خوب و بد، با تمام روز‌های مثبت و منفی شاخص کل رو به پایان است. حال برای سهامداران و فعالان بازار بورس تهران سوال مطرح است که بورس در چه روز‌هایی از عید نوروز ۱۴۰۲ تعطیل خواهد بود؟
اتفاقات روز‌های اخیر که بعد از اخبار توافق ایران و عربستان در بازار سرمایه رخ داد، حداقل از نظر من به عنوان کارشناس این حوزه، دور از انتظار بود و اصلا طبیعی نبود. زیرا به هیچ عنوان به دلیل عوامل بنیادین این افت شاخص‌ها رخ نداد و عملا یک رویه هیجانی بود
بورس در اسفند ماه ممکن است یک روند صعودی پرقدرت را آغاز کند.
عظیم ثابت کارشناس بازار سرمایه گفت: بازار سرمایه طی ۲ سال گذشته روند فرسایشی طولانی مدتی را تجربه کرد و شاخص بورس از نیمه دوم سال ۹۹ دیگر نتوانست نظر سرمایه‌گذاران را به خود جلب کند، با توجه به چنین اتفاقی اکنون این بازار نسبت به سایر بازارها از پتانسیل بیشتری برای رشد برخوردار است.
معاون اقتصادی دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد گفت: بعد از تصویب ترکیب و گروه بندی‌های مشخص عملیات بورس بین الملل شروع خواهد شد.
بورس تهران روز یکشنبه ۲۵ دی‌ماه به دلیل برودت هوا و مدیریت مصرف گاز تعطیل شد. تعطیلی بورس‌های جهانی در طول تاریخ به چه علت بوده و این بازارها چه مدت تعطیل شده‌اند؟
با ورود خودرو به بورس کالا، قیمت غیررسمی و آزاد خودرو کاهش یافته و خودروهای عرضه شده در بورس کالا، دیگر در بازار آزاد تقاضایی ندارد، اما برای کاهش بیشتر قیمت خودرو در بورس، ضرورت دارد مواردی در دستور کار باشد.
بورس امروز دوشنبه ۲۱ آذرماه در حالی کار خود را آغاز خواهد کرد که این ده خبر می‌تواند بر روی روند آن تاثیرگذار باشد؛ بنابراین پیشنهاد می‌شود قبل از معاملات امروز این ده خبر را بخوانید.
امروز مطالبی همچون رکورد جدید قیمت دلار و یورو در بازار توافقی، مجمع وتوصا ۱۴۰۱ | چه میزان سود تقسیم شد؟، تحلیل بنیادی خساپا | عملکرد ۶ ماهه سایپا چگونه بوده است؟، ۵ خبر مهم از ۴ نماد بانکی | سهامداران وبصادر و وتجارت بخوانند، کامیون کشنده فاو در بورس کالا | ثبت سفارش چه زمانی است؟، احتمالا بیت کوین به ۱۴۹هزار دلار برسد، سود‌های سنواتی در جیب چند سهامدار؟، تحلیل فروسیل امروز ۱۳ آذر ۱۴۰۱ | تغییر روند صورت گرفته است؟؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
حقانی‌نسب کارشناس بازار سهام با اشاره به اینکه تنها عاملی که می تواند در کوتاه مدت بورس را در یک مسیر رو به رشد قرار دارد، اجرای قانون مالیات بر عایدی سرمایه است، ادامه داد: طی چند ماه اخیر مدام مسئولان دولت و مجلس اعلام کردند این قانون به تصویب خواهد رسید، اما تاکنون متاسفانه این موضوع محقق نشده، از سویی اگر از فعالیت‌های سوداگرانه و سفته بازانه در بازارهای مسکن، خودرو، طلا ارز، سکه و کالاهای مختلف دیگر مالیات گرفته شود، بدون شک مشاهده خواهیم کرد که افزایش قیمت مسکن به طور مثال با کنترل و کاهش روبرو خواهد شد.
امروز مطالبی همچون چرا امروز قیمت سکه کاهشی نشد؟، قیمت دینار عراق چقدر شد؟،  اعضای شورای عالی بورس تغییر کردند، صندوق املاک و مستغلات بورس چیست؟، سهامداران خپارس بخوانند، سهام یار بازگشایی شد | نحوه خرید در سامانه به چه صورت است؟، کدام شرکت‌ها در روند افزایش سرمایه قرار دارند؟، شپنا پروژه رو کرد و متوقف شد، تحلیل چهار نماد بورسی؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
بورس امروز دوشنبه ۲۵ مهرماه در حالی کار خود را آغاز خواهد کرد که این ده خبر می‌تواند بر روی روند آن تاثیرگذار باشد؛ بنابراین پیشنهاد می‌شود قبل از معاملات امروز این ده خبر را بخوانید.
عرضه خودرو در بورس کالا پس از کشمکش‌های بسیار در نهایت در دولت سیزدهم با تلاش وزارت صنعت، معدن و تجارت و سازمان بورس به نتیجه‌ای مثبت رسید و پس از چند سال صحبت و وعده بالاخره امسال اجرایی شد و تاکنون چندین بار عرضه خودروها در بورس کالا انجام شده است، حال سوال اینجاست که در صورت تاخیر تحویل خودرو به خریداران در بورس کالا چه خواهد شد؟
در فضای اقتصادی و تجاری کشور غنی و ثروتمند سوئد مناطقی وجود داشت که فعالیت در آن یک فرصت کم‌نظیر محسوب می‌شد و محوطه حوالی راه‌آهن جزء این مناطق بود. به پاس افتخارات ورزشی فرهادی، مجوز دایر کردن غذاخوری کوچکی در محوطه مقابل راه‌آهن شهر مالمو، به او داده شد و برای قهرمان موقعیتی به وجود آمد تا به بلندپروازی‌هایش بیشتر میدان دهد.
وزیر امور خارجه آلمان مدعی شد: ایران هیچ توجیهی برای بسیاری از فعالیت‌های هسته‌ای‌اش ندارد. به طور مثال، هیچ کشور غیرهسته‌ای نیازی ندارد که تا سطح ۶۰ درصد غنی‌سازی اورانیوم انجام دهد. اظهارات اخیر تهران عمیقا نگران‌کننده هستند.
در حالی که مهدی طارمی یکی از گزینه‌های تقویت خط حمله باشگاه میلان است، اما بعید به نظر می‌رسد این باشگاه ایتالیایی ۲۰ میلیون یورو برای مهاجم ایران هزینه کند.
پیش‌بینی وضعیت آب و هوای تهران فردا ۱۲ مرداد ۱۴۰۱ نشان می‌دهد آسمان غالبا آفتابی است و حداکثر دما ۳۷ درجه و شاخص آلودگی هوا نیز در وضعیت سالم پیش‌بینی می‌شود.
زمینه ژنتیک یکی از مهم‌ترین عوامل خاکستری‌شدن موهاست و اگر اعضای خانواده به‌خصوص والدین در سنین جوانی دچار این تغییر رنگ مو‌ها هستند، جای تعجب ندارد که شما هم با این حالت مواجه شوید. تغییر رنگ مو‌ها همانند کم‌پشتی و ریزش مو‌ها می‌تواند از خانواده پدری یا مادری به ارث برسد.
یک مدرس علوم بانکی گفت: جنگ میان روسیه و اوکراین نیز ممکن است موجب شود که جذابیت اوراق بدهی دولت‌ها برای سرمایه‌گذاران گزینه جذابی به نظر برسد؛ حتی در حالتی که افزایش قیمت حامل‌های انرژی موجب افزایش تورم خواهد شد.
بورس کالا اعلام کرد: خریداران خُرد از دوشنبه ۱۶ اسفند امکان خرید سیمان با کد سهامداری و به صورت آنلاین را برای موجودی انبار ۳۶ شرکت سیمانی پیدا می‌کنند.
هزینه‌کرد‌های پرسپولیس و استقلال از مبلغ مذکور به صورت شفاف در سایت «کدال» منتشر می‌شود و دو باشگاه نمی‌توانند ۳۵۰ میلیارد تومان فوق را خارج از قوانین هزینه کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ