نمایش پهپادهای مهاجر ۶ با قابلیت انجام عملیات جنگ الکترونیک، ابابیل ۵ و کمال ۱۲ در رژه ارتش جمهوری اسلامی ایران را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نمایش ضعیف طارمی در بازی دیشب پورتو
مرتضی پورعلی‌گنجی یکی از بهترین نمایش‌های خود را در مقابل تراکتور ارائه کرد.
یکی از بخش‌های جذاب موزه ملی تاریخ علوم پزشکی دیرین انسان شناسی است که در آن آثاری از جمله زن مومیایی و جمجمه جراحی شده یک دختر جوان به نمایش گذاشته شده است.
هال سیتی در غیاب مهاجم ایرانی خود مقابل شفیلد ونزدی به برتری رسید.
مدیر توسعه گروه موزه‌های دفینه گفت: از میان آثاری که در مخازن ما وجود دارد تنها ۵ درصد آنها در قالب موزه به نمایش گذاشته شده است.
مدافع با تجربه آلومینیوم امیدوار است محرومیت موقت آنها به حالت تعلیق دربیاید.
بهمن موتور محصولات خود را با کاربری آفرودی در معرض دید علاقمندان این نوع خودروها گذاشت. این شرکت پیکاپ G9 و کاپرا و ون اینرودز را با کاربری خاص گردشگری به نمایش گذاشته است.
محمدرضا اخباری در اولین تجربه رسمی با گل‌گهر سیرجان موفق شد تا عملکردی درخشان از خود به جای بگذارد.
تعداد ۸ اثر از آثار هنرمندان کرمانشاهی در حوزه چوب و منبت در موزه پکن کشور چین به نمایش در می‌آید.
مدافعان چپ و راست سپاهان با آمادگی کامل به استقبال فصل جدید لیگ برتر می‌روند.
تحلیلگران امریکایی اعلام کردند: پهپاد شاهد ساخت ایران ارزان قیمت، اما سلاح تاثیرگذاری برای ضربه زدن به زیرساخت‌های غیرنظامی، ایجاد وحشت و از بین بردن دفاع هوایی اوکراین، طراحی شده است.
نمایشگاه مجموعه اسناد و تصاویر مشروطه در عکسخانه مجموعه میراث جهانی کاخ گلستان برگزار می‌شود.
شهردار مسکو اعلام کرده این حمله تلفات نداشته و فقط به نمای دو برج اداری آسیب وارد شده است.
نمایندگی ایران در سازمان ملل تصریح کرد: از آنجا که آن‌ها نتوانسته بودند، خواسته غیرقانونی خود برای ورود دبیرخانه قطعنامه ۲۲۳۱ به موضوع پهپاد‌ها را به دبیرکل تحمیل کنند، از طریق نامه نگاری‌های سازماندهی شده و این نوع نمایش‌های سیاسی، به دنبال تاثیرگذاری روی گزارش نوبه‌ای (دوره ای) شش ماهه دبیرکل در اجرای قطعنامه ۲۲۳۱ هستند.
هاجر ۲، کمان ۲۲، کمان ۱۲، مهاجر ۴، سفیر و ستار، پهپاد‌های شناسایی، سامانه درخش ۷، برج مراقبت سیار، موشک قادر هواپایه، موشک ستار و قائم، سامانه‌های جنگ الکترونیک سحاب و شاهین، بمب هوشمند قاصد، موشک عصر ۶۷، موشک فکور ۹۰ هواپایه، دودزا پروژه جبار ۹، اتوبوس آمبولانس، اتاق عمل سیار، رادیولوژی سیار، دندانپزشکی سیار، اخلالگر باند V/UHF، ایستگاه کنترل زمینی.
نیروی پدافند هوایی ارتش در رزمایش روز ارتش تجهیزات و دستاوردهای جدید خود در حوزه راداری، کشف، سامانه‌های پهپادی، جنگال، انواع موشک و کنترل فرماندهی را به نمایش گذاشت.
نیروی زمینی ارتش همزمان با ۲۹ فروردین روز ارتش، تجهیزات و دستاوردهای جدید خود شامل توپخانه، ادوات زرهی، سامانه‌های جنگال (جنگ الکترونیک)، بالگرد، مهندسی رزمی و پهپاد را به نمایش گذاشت.
بیش از ۵۰ فروند از سامانه‌های پهپادی از جمله پهپادهای انتحاری ارتش در مراسم رژه روز ارتش به نمایش گذاشته شدند.
شهر سانتوس برزیل، زادگاه پله، در شب سال نوی میلادی به مناسبت درگذشت این اسطوره فوتبال با اجرای نمایشی از نور و صدا یاد او را در آسمان این شهر زنده کرد.
گردان‌های القسام شاخه نظامی جنبش حماس در اردوگاه آوارگان جبالیا در شمال نوار غزه موشک‌ها و پهپاد‌های خود را به نمایش گذاشت.
سازمان اطلاعات سپاه در آشوب‌های اخیر در استان کرمانشاه اقدام به رصد پهپادی اغتشاشگران برای شناسایی عناصر اصلی آشوبگران کرده است. سازمان اطلاعات سپاه با انتشار کلیپی از رصد لحظه به لحظه اغتشاشگران در میدان ناآرامی‌ها خبر داد. در این کلیپ فیلمی از لحظات رصد پهپادی اغتشاشگران نمایش داده شده است.
رئیس فراکسیون دفاع و اقتدار ملی مجلس گفت:آجا با تکیه بر توان داخلی ضمن نمایش قدرت پهپادی خود به حوزه تولید زیرسامانه‌های عملیاتی پهپادها ورود کرد،ازاین روایران تبدیل به یک ابرقدرت پهپادی شد.
رئیس فراکسیون دفاع و اقتدار ملی مجلس گفت:آجا با تکیه بر توان داخلی ضمن نمایش قدرت پهپادی خود به حوزه تولید زیرسامانه‌های عملیاتی پهپادها ورود کرد،ازاین روایران تبدیل به یک ابرقدرت پهپادی شد.
مدیرعامل موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس گفت: در نمایشگاه شکار کرکس‌ها که به نمایش پهپادهای ساقط شده آمریکایی اختصاص داشت، در یک هفته ۵۰ هزار نفر از موزه بازدید کردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ