گمانه زنی ها درباره چینش آتی کابینه نتانیاهو همچنان ادامه دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
گمانه زنی‌ها درباره کاندیداتوری چهره‌های شاخص در انتخابات، این سناریو را مطرح می‌کند که آیا در اسفندماه ۱۴۰۲ شاهد زور و آزمایی ژنرال‌های سیاسی بر سر کرسی نمایندگی مجلس هستیم؟
برخلاف گمانه زنی ها، عبدالرزاق حمدالله در ترکیب اصلی الاتحاد حضور دارد.
پائولو دیبالا ستاره رم در میان گمانه زنی‌ها پیرامون احتمال انتقالش به چلسی درباره آینده خود صحبت کرد.
نیمار فصل ناامید کننده ای را با پاری سن ژرمن پشت سرگذاشت و گمانه زنی ها درباره جدایی این بازیکن در تابستان زیاد است.
در ادامه گمانه زنی ها درباره فراز وفرودها برجام، صحبت ها از توافق غیرمکتوب احتمالی میان ایران و آمریکا است که هیچ کدام از طرفین آن را تایید و یا تکذیب نکرده‌اند.
استیون جرارد گمانه زنی ها مبنی بر انتقال او به عربستان سعودی را رد کرده است.
سخنگوی فولاد می گوید که هیئت مدیره و مدیرعامل در حال بررسی گزینه ها جهت تقویت تیم و اتخاذ بهترین تصمیم برای نیمکت باشگاه هستند.
با وجود تمام شایعات و گمانه زنی ها، ۱۰۰ درصد مشخص نیست که زیر کاپوت یک RX-۹ جدید چه خواهد بود. اما چیزی که به آن اشاره شده است، یک عضو جدید بالقوه از خانواده مزدا Skyactiv است. مزدا ممکن است یک توربوشارژ شش سیلندر خطی عرضه کند که احتمالاً ۳۵۰ تا ۴۰۰ اسب بخار قدرت دارد. این امر RX-۹ را به رقیبی ترسناک برای تویوتا GR سوپرا تبدیل می‌کند.
کارشناسان آمریکایی می‌گویند هواپیماهای بدون سرنشین بر فراز کرملین احتمالا از داخل روسیه هدایت شده بودند.
کریستیانو رونالدو به گمانه زنی‌ها درباره جدایی اش از النصر بعد از آمدن لیونل مسی واکنش نشان داد.
با استیضاح فاطمی امین بازار گمانه زنی‌ها درباره شغل جدید وزیر سابق صمت، داغ شده است. روزنامه شرق در خبری تایید نشده به نقل از برخی منابع آگاه نوشت: «احتمالا فاطمی‌امین معاون اجرایی رییس جمهور خواهد شد»
با نزدیک شدن به هفته‌های پایانی لیگ‌های اروپایی گمانه زنی ها از مذاکره باشگاه ها و بازیکنان آغاز شده است و فوتبال ایران هم به واسطه داشتن چند لژیونر درگیر اخبار نقل و انتقالاتی است.
با نزدیک شدن به هفته‌های پایانی لیگ‌های اروپایی گمانه زنی ها از مذاکره باشگاه ها و بازیکنان آغاز شده است و فوتبال ایران هم به واسطه داشتن چند لژیونر درگیر اخبار نقل و انتقالاتی است.
استقلال در 4 هفته پایانی برای تکرار قهرمانی بازی های سختی پیش رو دارد اما کاملا به این اتفاق امیدوار است و شاید این سخت تر از 8 امتیازی نبود که از صدرنشین عقب افتاد و جبران کرد.
گمانه زنی ها درباره احتمال پخش یا عدم پخش مراسم شب های قدر و سخنرانی ایشان از صدا و سیما به نظر می رسد باعث افزایش مراجعه به این پایگاه خبری شده و این اختلال منجر به خارج شدن این پایگاه از دسترس شده است.
برخلاف برخی گمانه زنی ها، مهدی قایدی 2 کارته است و خطر چهار کارته شدن و محرومیت از دربی، او را تهدید نمی کند.
منابع سعودی در حالی از وقوع آتش سوزی گسترده در منطقه صنعتی «دمام» در شرق عربستان خبر دادند که گمانه زنی ها درباره حمله موشکی نیروهای یمنی به این منطقه قوت گرفته است.
آخرین ساعات نقل و انتقالات زمستانی را سپری می‌کنیم؛ آیا اتفاق بزرگی در این مدت کوتاه رخ خواهد داد؟ فقط باید منتظر بمانیم.
سخنگوی دولت درباره موضوع ساخت یک میلیون مسکن و برخی گمانه زنی ها مبنی بر بی نتیجه ماندن این سیاست، خاطرنشان کرد: با افتخار می گویم برای وعده ساخت چهار میلیون مسکن طی چهار سال به خود می بالم. من هم با دانشجویان هم عقیده هستم که کسی که هشت سال در تولید مسکن را بست و عنوان کرد دولت مسئول تولید مسکن نیست و بحران امروز را ایجاد کرد، باید پاسخگو باشد و برای این بحران آفرینی محاکمه شود.
دبیر کل ناتو گمانه زنی ها در خصوص بکارگیری بمب کثیف از سوی اوکراین را رد کرد.
گزارشات ماه شهریور شرکت ها در حال انتشار است و حالا می توان تا حدودی درباره عملکرد شش ماهه شرکت ها در سال جاری گمانه زنی هایی را انجام داد. پالایشی ها در نیمه نخست امسال چه کردند؟ آیا باید منتظر سوددهی خوبی از شپنا بود؟
دفتر محمد شیاع السودانی نخست وزیر مامور تشکل کابینه عراق به اسامی مطرح شده کابینه از سوی رسانه ها واکنش نشان داد.
مدیر رسانه‌ای تیم ملی فوتبال ایران با انتشار پیامی به گمانه زنی ها برای تغییر سرمربی این تیم و احتمال بازگشت کارلوس کی‌روش واکنش نشان داد.
روزنامه آبولا پرتغال از برخی گمانه زنی ها درخصوص پیشنهاد 25 میلیون یورویی چلسی به طارمی خبر داده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ