پرسپولیس در نیم‌فصل اول لیگ برتر از ۶ مهاجم تخصصی در ترکیبش استفاده کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
روسیه به عنوان دومین قدرت بزرگ آسیایی بیانیه مشترکی با کشورهای عضو شورای همکاری خلیج فارس صادر کرد و اتفاقا در مورد جزایر سه‌گانه نیز همچون مورد چین اما با ادبیات متفاوت اقدام به موضع‌گیری کرد. با نزدیک شدن هر چه بیشتر و بی‌سابقه اعراب خلیج فارس به قدرت‌های شرقی این پرسش به میان می‌آید که منطقه در حال حرکت به سومی چه نظمی است و جایگاه ایران در این نظم جدید چه خواهد بود؟ با توجه به شواهد موجود می‌توان نظم جدید را در قالب همکاری برای دادوستد امتیازات تفسیر کرد.
در آخرین لحظات دیدار دو تیم تانزانیا و نیجر هنگامی که بازیکنان نیجر برای باز کردن تیم تانزانیا تلاش می‌کردند چند توپ جمع کن اقدام به پرتاب چهار توپ به داخل زمین کردند و منجر به خراب شدن موقعیت گلزنی نیجری‌ها شدند.
امشب بازیکنان تیم ملی برزیل برای اولین بار در تاریخ، پیراهنی یکدست مشکی را برابر گینه بر تن خواهند کرد.
در 30 سال گذشته سابقه نداشته که یک مربی رم مورد انتقاد و اعتراض هواداران قرار نگیرد ولی حالا دوست‌داران جالوروسی یک‌صدا خواهان ادامه حضور ژوزه مورینیو در فصل بعد هستند.
در 30 سال گذشته سابقه نداشته که یک مربی رم مورد انتقاد و اعتراض هواداران قرار نگیرد ولی حالا دوست‌داران جالوروسی یکصدا خواهان ادامه حضور ژوزه مورینیو در فصل بعد هستند.
بررسی‌های میدانی نشان می‌دهد که موج صعود قیمت‌ها از بهمن‌ها تا به امروز بی‌سابقه بوده است. در چند ماه گذشته کالا‌های اساسی تحت تاثیر قیمت دلار افزایش قیمت داشتند و همین موضوع اقتصاد ایران را وارد بحران تازه‌ای کرده است. انگار لوکوموتیو پیشرفت آقای رئیس‌جمهور در سرازیری افزایش قیمت‌ها ترمز بریده و از دست هیچ‌کس کمکی ساخته نیست.
برای اولین بار در تاریخ فوتبال ایتالیا به فاصله 6 هفته تا پایان فصل، یوونتوس، اینتر و میلان هیچ شانسی برای فتح اسکودتو ندارند.
بر اساس بررسی‌های صورت گرفته نرخ رشد جمعیت از سال ۱۳۶۵ تا سال ۱۳۸۵ و در طی ۲۰ سال از ۳.۹ به ۱.۶ و از سال ۱۳۸۵ تا سال ۱۴۰۰ نیز این نرخ به ۰.۶ کاهش یافته است که این اتفاق تقریبا در دنیا بی‌سابقه است.
مربی باسابقه و کارشناس ژیمناستیک گفت: همدلی مهمترین مسئله‌ای است که باید در ژیمناستیک اتفاق بیفتد.
در اتفاقی عجیب در جریان یک بازی در لیگ کامبوج دو گل از روی نقطه کرنر به ثمر رسید.
کریم بنزما و لوکا مودریچ، دو ستاره رئال مادرید، در بازی شب گذشته از سوی هواداران لیورپول هم تشویق شدند.
نقطه عطف اعتراضات دانشجویان دانشگاه تهران به تیر ۷۸ برمی‌گردد. زمانی که دانشجویان دانشگاه تهران، در اعتراض به تعطیلی روزنامه «سلام» تجمعی برگزار کرده بودند. تجمعی که البته در دانشگاه تهران بی‌سابقه نبود و در آن ایام با هر اتفاق سیاسی، تجمع‌های مشابهی در دانشگاه‌های سیاسی‌تر برگزار می‌شد. اما حمله نیرو‌های خودسر به خوابگاه دانشجویان و ضرب‌و‌شتم آنها، مانند بنزینی بود که روی آتش ریخته شد و اعتراضات دانشجویی ۱۸ تیر را در تاریخ ایران به‌عنوان یک نقطه‌عطف ثبت کرد.
ورود یک پیک تحویل غذا به زمین بسکتبال در جریان یک مسابقه که از تلویزیون نیز به صورت زنده پخش زنده شد خبرساز شده است.
در جریان بازی روز شنبه دو تیم بنفیکا و اسپورتینگ لیسبون در لیگ فوتبال زنان پرتغال اتفاقی تاریخی به ثبت رسید و داور این بازی در دقیقه 45 در حالی که بنفیکا با نتیجه 3 بر صفر از میهمانش پیش بود، به پزشکان دو تیم به خاطر کمک به هواداری که روی سکوها حالش بد شده بود، کارت سفید نشان داد. این برای اولین بار در تاریخ فوتبال است که داوری در جریان بازی از کارت سفید استفاده می‌کند.
معاون اول رئیس جمهور در بازدید از اتاق مدیریت بحران و کنترل مرکزی شرکت راه آهن، از آخرین وضعیت ناوگان و خطوط ریلی کشور و جابجایی مسافران در روز‌های گذشته با توجه به برودت هوا مطلع شد. مخبر در این بازدید با تاکید بر لزوم رفع تمام مشکلات برای جابجایی ایمن مسافران، برای تردد قطار‌ها با توجه به سرمای بی‌سابقه در کشور و یخ زدگی در بخش‌هایی از خطوط ریلی بویژه در مناطق شمال شرقی، دستورات لازم را صادر کرد.
وضعیت قراردادی کاوه رضایی با تراکتور ممکن است به یک اتفاق بی‌سابقه در فوتبال ایران منجر شود.
از ۶ مردادماه که کنسرت‌ها در کشور به دلیل آغاز ماه محرم تعطیل شد تا امروز که ۶ آذر است، هیچ کنسرتی در ایران برگزار نشده و این اتفاق، حداقل در ۲۵ سال اخیر که موسیقی کشور یک پوست‌اندازی اساسی داشته، بی‌سابقه بوده است.
در اتفاقی عجیب و بی‌سابقه اعضای یکی از تیم های حاضر در جام جهانی قطر فراموش کردند لباس های خود را به قطر بیاورند.
با وجود اظهارات شویگو، بسیج عمومی به‌طور رسمی پایان نخواهد یافت تا زمانی که پوتین فرمانی مبنی بر اعلام آن را امضا کند. موردی که تاکنون اتفاق نیفتاده است.
حضور یک تیم جوان ایرانی در مسابقات رالی فصل 2022 ترکیه بی‌تردید یک اتفاق هیجان‌انگیز و بی‌سابقه است.
برخلاف عرف معمول و مرسوم، جواد خیابانی، مجری این برنامه، از پیش‌کسوتان فوتبال که اتفاقا تعدادشان هم زیاد بود خواست روی استیج بیایند و با کاپ جام جهانی عکس بگیرند! به یکباره چنان ازدحام وحشتناکی شکل گرفت که نماینده فیفا در اقدامی بی‌سابقه تصمیم گرفت کاپ را در چمدانی مخصوص بگذارد و محل را ترک کند!
اعضای ارشد جنبش جهاد اسلامی ضمن هشدار به رژیم صهیونیستی درباره عواقب بازداشت «بسام السعدی» عضو ارشد این جنبش در اردوگاه جنین، تأکید کردند: مقاومت فلسطین در مقابل این اقدام سکوت نمی کند.
الک بالدوین، هنرپیشه هالیوود هنگام فیلمبرداری با شلیک تفنگ صحنه باعث مرگ فیلمبردار فیلم و همچنین مجروح شدن کارگردان شد؛ اتفاقی که هرچند بسیار نادر است اما بی‌سابقه نیست.
کریس راک در بخشی از مراسم اسکار با همسر ویل اسمیت شوخی کرد که به یک باره ویل اسمیت روی صحنه رفت و به صورت او مشت زد. او سپس سر جایش نشست و از همان جا شروع به فحاشی به کریس راک کرد؛ اتفاقی بی‌سابقه در تاریخ جوایز اسکار... در بخشی از مراسم اسکار، با پخش کلیپی از پدرخوانده به مناسبت پنجاهمین سالگرد این اثر، فرانسیس فورد کاپولا، آل پاچینو و رابرت دنیرو روی صحنه حاضر شدند و حاضران به صورت ایستاده آنها را تشویق کردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ