آستانه اشرفیه- مراسم سنتی سحرخوانی در روستای سیاهکوچه آستانه اشرفیه برگزار شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اجرای این مراسم برعهده عباس غفاری کارگردان تئاتر بود. حیدر رضایی، پری ملکی، احترام برومند و مهدی آشنا به بازگویی خاطراتی از بابک برزویه پرداختند. در این برنامه علاوه بر سخنرانی سه کلیپ از زنده‌یاد بابک برزویه نیز پخش شد.
همزمان با ورود نخستین کاروان زائران ایرانی برای مشارکت در مراسم اربعین حسینی(ع) به گذرگاه المنذریه، نیروهای حشدشعبی از آغاز اجرای طرح «مسیر امن» در این منطقه خبر دادند.
سخنگوی فرماندهی عملیات کربلا از کنترل کامل مرزهای اداری و مناطق صحرایی استان کربلا برای تامین امنیت زائران مراسم اربعین امام حسین(ع) خبر داد.
حشد شعبی، وزارت کشور و فرماندهی عملیات بغداد از اجرای موفق طرح تامین امنیت مراسم عاشورا خبر دادند.
معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ گفت: از فردا شب مراسم مربوط به محرم آغاز می‌شود و پلیس راهور برای این ایام تمهیدات و برنامه‌های خاص و ویژه ترافیکی را در نظر دارد.
در مراسم رونمایی از تالار مولدسازی دارایی‌های دولت، از بانک سپه به ‌دلیل پیشتازی این بانک در اجرای آئین‌نامه مولدسازی دارایی‌های دولت توسط وزیر اقتصاد تقدیر شد.
تصاویری از اجرای مراسم شبیه خوانی در جشن مهمونی ده کیلومتری را مشاهده می‌کنید.
تلویزیون ملی ونزوئلا تصاویری از مراسم استقبال مقامات ونزوئلا از سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور ایران را منتشر کردند که در قسمتی از مراسم، گروه تشریفات کشور میزبان، سرود «ای ایران» را می‌خوانند. حضور جمیله علم‌الهدی که در این سفر همراه سید ابراهیم رئیسی است خبرساز شده است.
مراسم یادبود و بزرگداشت فرزاد خلیفه، روز سه شنبه ۲۳ خردادماه در خانه هنرمندان ایران برگزار می‌گردد. فرزاد خلیفه علاوه بر ادبیات و شعر در حوزه اجرای تلویزیونی و کارگردانی و تهیه کنندگی تلویزیون نیز فعال بود
معاون سازمان راهداری از اجرای طرح ویژه تامین ناوگان برای شرکت‌کنندگان در مراسم سی و چهارمین سالگرد ارتحال حضرت امام (ره) از امروز تا دوشنبه آینده خبر داد.
وزرای دو کشور ایران و عراق در نشست مشترک خود در تهران، هماهنگی لازم برای سهولت سفر زائران اربعین را انجام دادند.
تصاویری از اجرای موسیقی سمفونیک در مراسم استقبال از ناوگروه ۸۶ نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی از سفر به دور دنیا را مشاهده می‌کنید.
گلدان‌های اهدایی ناپلئون بعد از اجرای مراسم عروسی در دربار پهلوی ماندگار شد. تا اینکه بعد از شروع جنگ جهانی دوم و تبعید رضاخان به جزیره موریس و روی کارآمدن ولیعهد جوان، اوضاع دربار نابسامان شد. ایران به اشغال متفقین درآمد و این اوضاع به نابسامانی دربار دامن زد. این بهترین فرصت بود تا حاج حسین آقا ملک رسیدی را که بابت امانت دادن گلدان‌ها داشت به دربار بفرست و گلدان‌ها را از شاه جوان پس بگیرد. اکنون از این گلدان‌های در موزه ملک نگهداری می‌شود.
نظامیان صهیونیست امروز به مسیحیان حاضر در مراسم «شنبه نور» در قدس اشغالی حمله‌ور شده و مانع اجرای مراسم آنها شدند.
همایون اسعدیان اجرای آن را برعهده داشت، بیان شد که تمام مدیران عامل پیشین هنوز در این خانه هستند و این مراسم برای رفتن یک مدیر قدیمی و آمدن یک چهره جدید نیست چرا که هر دو مدیر قبلی و جدید سینما از چهره‌های باسابقه سینما هستند. اسعدیان با اشاره به برخی حساسیت‌ها و سختگیری‌های مرضیه برومند به شوخی ادامه داد که امیدواریم او، خانه سینما را خانه عروسک نکند.(خانه عروسک مدتی قبل تعطیل شد.)
تولیت آستان مقدس امام حسین(ع) از اجرای موفق طرح ویژه مراسم نیمه شعبان در کربلا خبر داد و گفت:ما موفقیت طرح ویژه مراسم نیمه شعبان را اعلام می کنیم.
بعد از مشروطیت و با روی کار آمدن نظام سیاسی، مجازات سر بریدن عملی غیرانسانی تلقی شد؛ بنابراین تپه خاکی و میدان قاپوق وسط میدان هم تخریب شد و از بین رفت. از این رو تختگاهی دیواردار ساخته شد که روی آن تیرکی چوبی قرار داشت و طناب‌دار را روی آن نصب کردند. قبل از اجرای حکم، مجرمان را پیاده در معابر و میدان‌های معتبر و قبرستان‌های شهر می‌گرداندند و به زور از آنان می‌خواستند تا از مردم گدایی کنند و به این نحوه گدایی «حق تیغ» می‌گفتند.
سارق جوان پس از آنکه در فضای مجازی با دختری در شیراز طرح دوستی ریخت و اعتماد او را جلب کرد، به خانه‌شان رفت و با اجرای نقشه‌ای عجیب، دست به گروگانگیری زد.
فیفا با انتشار بیانیه‌ای از از هواداران درخواست کرد تا برای برگزاری مراسم اختتامیه پیش از فینال جام جهانی 2022 قطر بین آرژانتین و فرانسه در استادیوم حاضر شوند.
در مراسم افتتاحیه جام‌جهانی ۲۰۲۲ مورگان فریمن بازیگر محبوب آمریکایی لحظاتی از اجرای مراسم را برعهده گرفت که با زیرنویس فارسی این اجرا را می‌بینید.
جونگکوک خواننده گروه محبوب کره‌ای BTS در مراسم افتتاحیه جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر ترانه‌ای را اجرا کرد.
مراسم تقدیر از بازیکنان تیم فوتسال بانک ایران زمین، با حضور مدیرعامل، مدیران امور توسعه سرمایه انسانی، پشتیبانی و مهندسی، روابط عمومی و روسای ادارات حوزه مدیریت، امور کارکنان، ارزیابی عملکرد کارکنان و بازیکنان این تیم برگزار شد.
معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش گفت: توصیه اکید ما این است که اگر از طریق مدرسه دانش آموزان به مراسم ۱۳ آبان اعزام می‌شوند اخذ رضایت نامه والدین اجباری است.
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از اجرای محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های توقف و تردد در روز ۳۱ شهریور ماه امسال توسط تیم‌های پلیس راهور تهران بزرگ در محل‌های اعلامی خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ