حشد شعبی، وزارت کشور و فرماندهی عملیات بغداد از اجرای موفق طرح تامین امنیت مراسم عاشورا خبر دادند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیرعامل شرکت نوسازی و عمران چیتگر از اجرای موفق طرح ویژه نگهداشت همزمان با برگزاری سوگواره‌های عاشورایی در دهه اول محرم در مجموعه فرهنگی گردشگری دریاچه شهدای خلیج فارس خبر داد.
مدیرعامل شبکه تبادل ستاد نانو گفت: از سال ۱۳۹۵ تا کنون بیش از ۴ هزار تقاضا برای تبادل فناوری ارائه شده که در نهایت ۴۵۱ پروژه موفق از آنها به دست آمده و ۶۰۰ پروژه نیز در جریان است.
قراگوزلو گفت:برای عبور موفق ازاوج بار تابستان دراستانهای تهران، قم و البرز، ۹ پروژه الویت‌دار برقی در قالب۱۴۰ اقدام مهم وزارت نیرو اجرایی شده که به تأمین برق پایدار کمک می کند.
ما در مرحله قبل بررسی طرح اصلاح قانون انتخابات، نسبت به اصل برگزاری انتخابات تناسبی ایرادی نداشتیم، اما ابهاماتی داشتیم که در رفت و آمد آن ابهام نیز برطرف شد. ما اکنون هیچگونه ایراد و ابهامی درباره برگزاری انتخابات تناسبی نداریم و با آن موافق هستیم؛ البته هیات عالی نظارت بر حسن اجرای سیاست های کلی انتخابات در مرحله قبل ایراداتی نسبت به این موضوع داشت، اما در این مرحله تاکنون نظری از مجمع دریافت نکرده‌ایم.
ما در مرحله قبل بررسی طرح اصلاح قانون انتخابات، نسبت به اصل برگزاری انتخابات تناسبی ایرادی نداشتیم، اما ابهاماتی داشتیم که در رفت و آمد آن ابهام نیز برطرف شد. ما اکنون هیچگونه ایراد و ابهامی درباره برگزاری انتخابات تناسبی نداریم و با آن موافق هستیم؛ البته هیات عالی نظارت بر حسن اجرای سیاست های کلی انتخابات در مرحله قبل ایراداتی نسبت به این موضوع داشت، اما در این مرحله تاکنون نظری از مجمع دریافت نکرده‌ایم.
یزد- مولدسازی آهو و گوزن مرال در مهریز توسط یک جوان علاقمند مهریزی به عنوان یک طرح موفق اجرا شد اما این طرح اکنون به بن بست مجوزها رسیده در حالی که می تواند گامی در توسعه گردشگری طبیعی باشد.
مهدی سعادتی، نماینده مجلس در مورد لایحه حجاب و عفاف گفت: نقش خانواده‌ها نیز در این بین مهم است و مردم نیز اخیرا طبق نظرسنجی‌ها نزدیک نود درصد موافق اند که این قانون اجرا شود. برهنگی در همه جا خلاف است و دهن کجی به قانون پسندیده هیچکس نیست. انشالله مجلس بتواند دور از هیجانات سیاسی در این زمینه موفق شود.
رئیس پلیس پیشگیری فراجا گفت: عملکرد موفق پلیس فرودگاه های کشور در عملیات حج نشانگر مدیریت صحیح و قوی در در بدنه پلیس است.
محمد محمدی بخش با بیان اینکه امسال ظرفیت حج تمتع از کشورمان دو برابر شده است، بر اجرای برنامه ریزی دقیق و هوشمندانه در سایه وحدت و همدلی برای اجرای موفق عملیات حج تمتع تاکید کرد.
تولید و پرورش نهال و بذر با استفاده از آخرین دستاوردهای علمی و فنی برای اجرای موفق طرح کاشت یک میلیارد درخت ضروری است.
مشاور امور زنان وزارت آموزش و پرورش تصریح کرد: از پیشنهادات حوزه امور زنان به مدیران و مسئولان، اجرای جدی محرم‌سازی در مدارس دخترانه برای شادابی و نشاط دختران است. بحث محرم‌سازی جزء زیر برنامه‌های سازمان نوسازی مدارس است با این حال مدیران بعضی از مدارس با تمهیداتی توانسته‌اند در این زمینه موفق عمل کنند که لازم است رصد و شناسایی شوند و مورد تقدیر قرار گیرند.
مناقشات واگذاری جزیره آشوراده به بخش خصوصی از حدود دو دهه پیش در دولت‌های اصلاح‌طلب و اصولگرا در جریان است و فعالیت حامیان محیط‌زیست تاکنون مقیاس این طرح را از ۳۸۰ هکتار به ۲۲ هکتار رسانده است. در این راه نه تنها گروه ستاد مردمی حامیان آشوراده از عیسی کلانتری، رییس وقت سازمان محیط‌زیست در دولت گذشته شکایت کرده‌اند که حتی موفق شدند که اجرای آن را لغو کنند اگرچه این پایان ماجرا نبود.
تولیت آستان مقدس امام حسین(ع) از اجرای موفق طرح ویژه مراسم نیمه شعبان در کربلا خبر داد و گفت:ما موفقیت طرح ویژه مراسم نیمه شعبان را اعلام می کنیم.
مجتبی قهرمانی اظهار داشت: به دستور دادستان عمومی و انقلاب شهرستان قشم و در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق، ماموران دریابانی موفق شدند هفت فروند شناور حامل محموله‌های دام قاچاق را شناسایی و توقیف کنند.
وزیر جهاد کشاورزی گفت: نقش رسانه‌های تصویری، مکتوب و مجازی در موفقیت اجرای طرح کاشت یک میلیارد نهال بسیار مهم و حیاتی است.
رییس مرکز نوآوری و فناوری سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور مشارکت مردمی و استفاده از امکانات فنی نوین را در اجراح موفق طرح کاشت یک میلیارد درخت ضروری دانست.
بی تردید اجرای موفق پروژه کاشت یک میلیارد اصله نهال در قالب طرح های جنگلداری، جنگلکاری، مرتعداری، بیابان زدایی، آبخیزداری از جمله اقدامات بسیار تاثیرگذار در حفاظت از خاک است.
دکتر فرزین در آیین عملیات اجرایی شهرک زنجیره فوتوولتائیک انرژی های تجدیدپذیر ایران بر عزم بلند بانک ملی ایران بر حمایت از طرح های بزرگ ملی و شرکت های دانش بنیان تاکید کرد.
دکتر محمد رضا فرزین در آیین" عملیات اجرایی شهرک زنجیره فوتوولتائیک انرژی های تجدیدپذیر ایران" که با حضور دکتر سید احسان خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی،محمد رضا پور ابراهیمی رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس، محمد مهدی فداکار استاندار کرمان و حجت الاسلام حسن علیدادی سلیمانی نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمان آغاز شد،بر عزم بلند بانک ملی ایران بر حمایت از طرح های بزرگ ملی و شرکت های دانش بنیان تاکید کرد.
یگان‌های زرهی نیروی زمینی سپاه با اجرای تک زرهی ‌و مانور احاطه‌ای موفق به انهدام مواضع دشمن فرضی شدند.
طرح رصدخانه ملی ایران از سال ۱۳۸۱ با آغاز مطالعات مکان‌یابی آغاز شد و از سال ۱۳۸۸ در مسیر طراحی قرار گرفت. این طرح با پشت سر گذاشتن موفق طراحی تفصیلی در سال ۱۳۹۶ وارد مرحله ساخت شد و با وجود دشواری‌های اقتصادی، مسیر اجرای آن ادامه یافت و با وجود همه‌گیری ویروس کووید ۱۹ ساخت و نصب محفظه تلسکوپ در سال ۱۳۹۹ و نصب و راه اندازی سازۀ تلسکوپ در خرداد ماه سال ۱۴۰۰ به انجام رسید.
وزیر نیرو اجرای طرح‌های مدیریت مصرف در تابستان امسال را موفق ارزیابی کرد و گفت: قبض رایگان برای پنج میلیون مشترک صادر شد.
وزیر نیرو اجرای طرح‌های مدیریت مصرف در تابستان امسال را موفق ارزیابی کرد و گفت: قبض رایگان برای پنج میلیون مشترک صادر شد.
سرپرست معاونت املاک و حقوقی سازمان ملی زمین و مسکن گفت: این سازمان موفق به تأمین زمین در تمامی هزار و ۳۱۲ شهری که طرح نهضت ملی زمین و مسکن در آنها اجرا می‌شود شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ