تصاویری از اجرای موسیقی سمفونیک در مراسم استقبال از ناوگروه ۸۶ نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی از سفر به دور دنیا را مشاهده می‌کنید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی گفت: سازمان مصمم است تألیف آثار نونگاشت در سطح کشوری تا جایی‌که ممکن است بدون اجرای آزمایشی، نشر سراسری نداشته باشد.
سمنان- سرپرست پایگاه بافت تاریخی سمنان از آغاز طرح مرمت بام مسجد جامع سمنان خبر داد و گفت: سبک‌سازی، عایق‌بندی و عملیات آجرفرش سه رکن این عملیات عمرانی هستند.
رشت- مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گیلان از اتمام پروژه آبرسانی به موزه میراث روستایی خبر داد و گفت: ۷ میلیون گردشگر از مناطق گردشکری، تاریخی و طبیعی گیلان بازدید کردند.
رئیس سازمان انرژی اتمی گفت: با وجود هیاهوی به راه افتاده از فعالیت هسته‌ای ایران، شاهد اجرای سیاست درهای باز و نوآوری باز در سازمان انرژی اتمی ایران هستیم و این مهم نصب‌العین این سازمان است.
لایحه عفاف و حجاب که بند بند آن این روزها میان مردم حلاجی شده است با ۱۵۰۰ پیشنهاد نخبگان و فرصت دو هفته‌ای پارلمان، به حکم مردم سالاری یک راه بیشتر پیش رو نداشت: اجرای آزمایشی.
زنجان- سخنگوی صنعت آب و فاضلاب کشور گفت: امسال برای عبور از تابستان ۱۸ پروژه اضطراری آبرسانی با اعتباری بالغ بر ۲۸۹ میلیارد تومان در استان زنجان تعریف شده است.
همزمان با ورود نخستین کاروان زائران ایرانی برای مشارکت در مراسم اربعین حسینی(ع) به گذرگاه المنذریه، نیروهای حشدشعبی از آغاز اجرای طرح «مسیر امن» در این منطقه خبر دادند.
مسابقه پنالتی دو فوتبالیست سابق فوتبال انگلیس وسط دو نیمه بازی منچستریونایتد و وولورهمپتون جنجال‌ساز شد.
رییس جمهور گفت: اجرای صحیح و کامل مفاد قانون اساسی، ضامن استقلال، آزادی، رفع مشکلات مردم، افزایش رضایتمندی و اطمینان و اعتماد عمومی است
شاهرود- فرمانده انتظامی شاهرود از اجرای طرح ضربتی برخورد با اراذل و اوباش در این شهرستان خبر داد و گفت: ۱۵ نفر در نخستین مرحله این طرح دستگیر شدند.
رئیس فراکسیون محیط زیست مجلس با بیان اینکه انجام پروژه میانکاله مغایر با همه قوانین محیط زیستی است، گفت: منابع طبیعی باید پاسخگوی واگذاری زمین به سرمایه گذار باشد.
رسوخ هوش مصنوعی در زندگی روزمره انسان‌ها، پدیده جدید و جنجالی این روزهاست. استفاده از این دستاورد در زمینه موسیقی و خلاقیت، گام تازه‌ایست که دانشمندان در نمایش «آینه اپرای اندروید» برداشتند. در این نمایش، یک ربات انسان‌نما که با هوش‌مصنوعی پردازش شده بود، به شکل بداهه، با ارکستر آهنگساز ژاپنی «کیچیرو شیبویا» قطعاتی را اجرا کرد. این نمایش در سالن «دو شاتل» شهر پاریس و با حضور صد‌ها علاقه‌مند موسیقی برگزار شد.
پس از استقبال رسمی نیکلاس مادورو از حجت الاسلام رئیسی، گروه نوازندگان ونزوئلایی موسیقی سرود «ای ایران ای مرز پرگهر» را زنده اجرا کردند.
سعید نادری با بیان اینکه «تصور نمی‌کند جایی در طول سال‌های فعالیتش به اندازه «عمارت روبرو» از طرف ارگان‌ها و نهاد‌های گوناگون ازجمله اماکن، شهرداری و... پلمب شده باشد»، می‌افزاید: «این وضعیت ماست و تا دلتان بخواهد پلمب شده‌ایم. این در حالی است که «عمارت روبرو» در طول هفت سال گذشته به پاتوق اهالی فرهنگ و هنر تبدیل شده است و هرکسی با هر عقیده و تفکری کنار دیگری بوده و به تبادل ایده، اندیشه، تولید و اجرای تئاتر، موسیقی و هنر‌های تجسمی پرداخته است.
فرمانده انتظامی شهرستان نوشهر گفت: این کافه رستوران‌ها در مناطق گردشگری سی سنگان، سیترا و سیاهرود این شهرستان فعالیت داشتند.
فرمانده انتظامی شهرستان نوشهر گفت: این کافه رستوران‌ها در مناطق گردشگری سی سنگان، سیترا و سیاهرود این شهرستان فعالیت داشتند.
از نگاه طالبان کلاس‌های موسیقی و اجرای موسیقی جرم است؛ اگر کسی اجرای موسیقی داشته باشد یا خواننده و نوازنده باشد، توسط طالبان دستگیر می‌شود و مورد آزار و اذیت قرار می‌گیرد.
اصفهان- مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان ضمن تکذیب ممنوعیت آواز خوانی، از ادامه روند اجرای مردمی موسیقی سنتی ایرانی در بخش تحتانی پل خواجو خبر داد.
اولین کنگره بین‌المللی بانوان تاثیرگذار چند روز قبل با استقبال رسمی معاون امور زنان رئیس‌جمهور از همسران روسای دولت‌های کشورهای مختلف در سالن اجلاس سران آغاز به کار کردند.در میان مهمانانی که در این کنگره حضور دارند ، مایا صباغ با انتشار یک ویدیو خبرساز شده است. در ویدیو او بدون حجاب در یک رستوران در تهران دیده می‌شود که موسیقی زنده هم در حال اجرا است.
محمدمهدی اسماعیلی درباره دعوتش از گروه‌های هنری در زمینه‌های مختلف سینما، تئاتر و موسیقی برای فعالیت و اجرا گفت: پرونده‌ و کارنامه ما در بخش هنری روشن است. در ۴ ماه اول سال حجم مجوزهایی که داده شد و رویدادهایی که برگزار شد، با هیچ دوره‌ای قابل مقایسه نیست.
پنگ در سال ۱۹۶۲ میلادی متولد شد و از خانواده‌ای هنرمند در استان شاندونگ بود. مادر او یک بازیگر معروف اپرای کلاسیک چینی بود. پنگ در سال ۱۹۸۴ میلادی به گروه موسیقی ارتش آزادی‌بخش خلق چین پیوست که به دلیل منابع غنی و فرصت‌های اجرای متعدد خانه موسیقیدانان و هنرمندان برتر چین بوده است.
بر اساس ماده یکم این طرح؛ نگارخانه‌ها، آتلیه‌های هنری، شامل آتلیه نقاشان، گرافیست‌ها، مجسمه‌سازان، عکاسان، تصویرگران، خوشنویسان، سرامیست‌ها، دفاتر انجمن‌های صنفی و تخصصی هنری، تماشاخانه‌ها، مراکز، موسسات، کافه موسسه‌های فرهنگی و هنری، کانون‌ها و انجمن‌های فرهنگی و هنری و فضاهای اختصاص‌یافته به اجرای موسیقی، به عنوان فضای فعالیت فرهنگی و هنری شناخته می‌شوند. تبصره سوم این طرح گالری‌ها را موظف می‌کند در ازای امکان فعالیت در کاربری مسکونی برای هنرجویان و دانشجویان رشته‌های هنری فضای فعالیت حرفه‌ای و یا کارآموزی فراهم کنند.
این نویسنده مطرح ژاپنی که سه سالی است این برنامه رادیویی را اجرا می‌کند معتقد است کار کردن به عنوان دی‌جِی (DJ) یا همان انتخاب‌کننده موسیقی در رادیو برای او یک سرگرمی است و در این‌باره توضیح می‌دهد: «من یک گردآورنده موسیقی هستم و ایده‌های زیادی یکی پس از دیگری به ذهنم خطور می‌کند و مجموعه موسیقی منتخب برای برنامه‌های دو تا سه سال آینده را از اکنون در ذهنم تولید کرده‌ام اما اگر بخواهم بیش از یک بار در ماه روی آنتن بروم با کارم به عنوان نویسنده تداخل ایجاد می‌شود اما در عین حال حقیقت این است که دوست دارم هفته‌ای یک بار به عنوان دی‌جِی (DJ) کار کنم».
با توجه به وضعیت شیوع کرونا، هنوز مشخص نیست این اجراها با چه تعداد بلیت فروشی اجرا خواهد شد اما با توجه به اعلام برنامه‌ها اجراها در فاصله کمتر از دو هفته تا آغاز این رویداد، به نظر می‌رسد اراده بر برقراری این اجراها و طی روند مرسوم جشنواره است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ