اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در تازه‌ترین تحولات نیجر، منابع محلی نیجر از استقرار هواپیماهای جنگی مالی و بورکینافاسو در این کشور برای مقابله با حمله احتمالی جامعه اقتصادی کشورهای غرب آفریقا خبر می‌دهند.
دو ملی‌پوش بسکتبال ایران با عقد قراردادی به تیم شهرداری گرگان پیوستند.
کرمانشاه- مدیرکل فرودگاه کرمانشاه از فرود اضطراری پرواز نجف به تهران در فرودگاه کرمانشاه خبر داد.
به گزارش پلیس، یک هواپیمای مسافربری پس از پنچر شدن لاستیک، اندکی پس از بلند شدن در فرودگاه بین المللی هنگ کنگ فرود اضطراری کرد و دست کم ۱۸ نفر مجروح شدند.
با گذشت ۸ سال از حمله ائتلاف سعودی به فرودگاه بین‌المللی حدیده در یمن، یک فروند بالگرد متعلق به سازمان ملل متحد در این فرودگاه به زمین نشست.
فضاپیمایی شنگژو ۱۶ (Shenzhou XVI) ساخت این کشور روز سه شنبه ۹ خرداد ماه جاری با سه فضا نورد چینی عازم پایگاه فضایی تیانگونگ می‌شود تا این افراد را جایگزین سه فضانور دیگری کند که از نوامبر گذشته (آذرماه سال گذشته) در این سفینه حضور داشته اند.
سخنگوی فرودگاه ازبکستان اعلام کرد: هواپیمای ایرانی ماهان ایر که امروز دوشنبه از تهران به پکن پرواز می‌کرد، به دلیل سکته قلبی یکی از مسافران در تاشکند فرود اضطراری کرد.
از منظر اکونومیست، اقتصاد چین اکنون دستخوش وضعیت جدیدی شده و آن رشد در شرایط بلوغ بزرگ است. درحالی‌که در دهه گذشته تحلیلگران بازار پیش‌بینی می‌کردند که تولید ناخالص داخلی چین در اواسط قرن بیست‌ویکم از تولید ناخالص داخلی آمریکا پیشی می‌گیرد و پیشتازی را حفظ می‌کند. اکنون، اما تغییر بسیار کمتر از حد انتظارات پیشین مشاهده می‌شود که منجر به تحقق رویای برابری یا گذر از اقتصاد آمریکا شود.
همزمان با برگزاری رژه نیروهای پیاده ارتش، چتربازان هوابرد از فراز جایگاه رژه روز ارتش عبور کردند.
۲ فروند جنگنده اف- ۱۶ آمریکا در فرودگاه شیموجیشیما در ژاپن مجبور به فرود اضطراری شدند.
پس از مدتی به علت کاهش فشار داخل کابین، خلبان به‌منظور کسب مجوز برای فرود اضطراری در فرودگاه استانبول با مسئولان برج مراقبت تماس گرفته و بدون هیچ مشکلی در فرودگاه فرود آمد.
طبق اعلام مقامات خطوط هوایی کوبا، هواپیمای خطوط هوایی Southwest که از کوبا عازم فلوریدا آمریکا بود، پس از برخورد با پرندگان و بروز مشکل در موتور مجبور به بازگشت به هاوانا شد.
چند روز پیش بود که هلیکوپتر حامل وزیر ورزش و همراهانش در حال فرود در شهر بافت دچار سانحه شد و همین اتفاق تلخ باعث فوت اسماعیل احمدی و مجروح شدن چندین نفر از جمله حمید سجادی وزیر ورزش شده است. اما هلیکوپتر Mi-۱۷ که آقای وزیر سوار بر آن بود، چه هلیکوپتری است؟ ساخت کدام کشور است؟ چه قابلیت‌هایی دارد و درچه مواردی بیشتر مورد استفاده قرار می‌گیرد؟
در دوره محمود احمدی نژاد، بیش از ۲۰ فروند از این هلی کوپتر‌ها برای ایران خریداری شد که تعدادی در اختیار نیرو‌های نظامی و تعدادی هم برای تبدیل به هلی کوپتر امداد در اختیار هلال احمر و احتمالا اورژانس تهران قرار گرفت.
یکی از حاضران در بالگرد حامل وزیر ورزش و جوانان در استان کرمان، در گفتگو با "ورزش سه" این سانحه تلخ را روایت کرد.
در پی سانحه سقوط یک فروند هلی کوپتر در ورزشگاه بافت یزد، حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان دچار خونریزی مغزی شد.
با دریافت خبر اعلام بی‌طرفی ارتش، بختیار بلافاصله از قره‌باغی درخواست یک فروند هلیکوپتر کرد و با نشستن هلیکوپتر در محوطه نخست‌وزیری، سوار بر آن به دانشکده افسری ارتش رفت و از آنجا به کنج مخفیگاهش رفت و شش ماه بی‌آن‌که رد و نشانی از خودش به جا گذارد، مخفیانه زندگی کرد.
به طرز شگفت انگیزی، یک مدل بزرگ از توپ رسمی مسابقات جام جهانی فوتبال زنان ۲۰۲۳ در سیدنی با هلیکوپتر حمل و به ساحل بوندی منتقل شد. مسابقات جام جهانی فوتبال زنان در ماه آگوست ۲۰۲۳ به میزبانی مشترک استرالیا و نیوزلند آغاز خواهد شد. توپ رسمی این مسابقات با نام OCEAUNZ رونمایی شد. طراحی این توپ از مناظر منحصر به فرد کشور‌های میزبان استرالیا و نیوزیلند الهام گرفته شده و به کوه‌های وسیع در نیوزیلند و ارتباط استرالیا با اقیانوس هند اشاره می‌کند.
در شروع نیم فصل دوم رقابت‌های لیگ دسته اول تیم های شهرداری آستارا و مس شهر بابک به مصاف هم رفتند که در نهایت این بازی بدون گل به پایان رسید.
رشت- فرود دو فروند هلی‌کوپتر مسئولان موجب وقفه ۴۰ دقیقه‌ای در بازی تیم‌های فوتبال شهرداری آستارا و مس شهر بابک شد.
در فاصله دقایقی مانده به دیدار دو تیم شهرداری آستارا و مس شهربابک، فرود دو فروند هلی کوپتر مانع از برگزاری بازی در موعد مقرر شد.
در فاصله دقایقی مانده به دیدار دو تیم شهرداری آستارا و مس شهربابک، فرود دو فروند هلی کوپتر مانع از برگزاری بازی در موعد مقرر شد.
رئیس جمعیت هلال احمر گفت: از مجموع ۲۴ هلیکوپتر جمعیت هلال احمر ۶ فروند بالگرد نیاز به تعمیر و اورهال دارند که هماهنگی‌ها برای تعمیر این بالگردها انجام شده و اعتبارات لازم تخصیص داده می‌شود.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گلستان از بهره مندی از ۸ ست کوهستان، یک فروند هلی‌کوپتر با یک پرواز ۵ ساعته و یک سگ زنده‌یاب خبر داد و گفت: تعداد کل افراد حادثه‌دیده ۳ نفر بودند که ۲ نفر از حادثه‌دیدگان توسط تیم‌های جمعیت هلال احمر پیدا شده و پس از رهاسازی به منطقه امن انتقال داده شدند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ